Witam,
Proszę o pomoc w konfiguracji poczty korporacyjnej [Exchange] dla IPad/IPhone.
Pomimo wpisania odpowiednich danych [odpowiednich - BlackBerry po wpisaniu tożsamych zczytuje pocztę prawidłowo] wyskakuje komunikat "nie można skonfigurować danych konta".
Wszystkim którzy poruszają się sprawnie w tym temacie - prześlę szczegółowe dane do konfiguracji poczty....
Przed zakupem Ipada Infolinia techniczna zapewniała mnie o pełniej obsłudze Exchange, teraz "umywa" ręce - Bez tego sprzęt praktycznie jest mi niepotrzebny...
Z góry dziękuję i pozdrawiam
kglaba

Konfiguracja poczty korporacyjnej [Exchange]
Started by
kglaba
, 28 Feb 2013 23:29
8 replies to this topic
#1
Posted 28 February 2013 - 23:29
#2
Posted 01 March 2013 - 05:21
U mnie działa Exchange bez najmniejszego problemu. Obsługa miała rację a Ty zapewne źle wpisujesz dane konta. Innej opcji nie ma.
#3
Posted 01 March 2013 - 06:55
Możesz pomoc przy konfiguracji?? - przesle dane jakimi dysponuje/poza hasłem/..,
#4
Posted 01 March 2013 - 08:03
Exchange na iPad/iPhone działa na bank i to bardzo dobrze. Skontaktuj się ze swoim IT, może jest coś o czym nie wiesz...
Pzdr, A.
#5
Posted 01 March 2013 - 08:32
Idź do swojego IT, może być tak, że jest potrzebny certyfikat (profil), który musisz wgrać do iPad'a, bo inaczej poczta Ci nie ruszy...
pzdr
#6
Posted 01 March 2013 - 11:35
Dodam jeszcze od siebie. Jeśli masz dostęp do skrzynki exchange z poziomu www, czyli bezpośredni adres do do serwera to w ustawieniach jest limit urządzeń z któych może korzystać skrzynka. U mnie jest 10 i ostatnio się zdarzyło, że musiałem usunąć stare sprzęty, które kiedyś synchronizowały pocztę. Może pójdź tą drogą.
Jeśli wpisujesz wszystko poprawnie w okna: email, serwer,domena, użytkownik, hasło nie ma szans żeby Ci nie działało. Jeśli nadal jest coś nie tak to polecam kontakt z Twoim działem IT. Zapewne pomogą.
#7
Posted 01 March 2013 - 11:38
ok - dzięki Wszystkim za rady - postaram się problem rozwiązać "ścieżką korporacyjną" - Dam znać czy się udało ustawić to konto...
#8
Posted 01 March 2013 - 16:47
cześć,
miałem ten sam problem: na blackberry chodziło bez problemu, na iPhonie nie chciało ruszyć. mój administrator sieci musiał skonfigurować po stronie serwera, żeby iPhone zaciągał pocztę z Exchange'a (2003). jak zaczęło chodzić, to mogłem kupić iPada, bo wiedziałem, że będzie mi również działać, a bez poczty z Exchange nie byłby mi potrzebny. teraz śmiga lepiej niż blackberry i jestem zadowolony.
#9
Posted 01 March 2013 - 17:33
Jestem właśnie po rozmowach z działem IT - mam potwierdzenie "powyższej diagnozy". Moja skrzynka nie jest "domyślnie" stworzona pod obsługę urządzeń mobilnych; docelowo będzie, ale kiedy to nastąpi - dokładnie nie wiadomo). A jeżeli przy okazji udało się pocztę skonfigurować na Blackberry - tym bardziej nie widzą problemu...
Tak więc....dzieci się ucieszą- jeden gadżet (IPad) w domu więcej,którego nie wykorzystam, jeżeli chodzi o nowy telefon - ukierunkowanie na nowe Blackberry Z10....
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users