Witam,
Posiadam iphone 5 16 gb black z play. Telefon nieszczęsnie upadł mi raz kantem na podłogę ma małego wgniota na korpusie u dołu. Nic poważnego całość działa ekran cały. W telefonie od początku latają klawisze glosnosci wyciszenia i on off. Aparat ma fioletowa poswiate. Przycisk home wpada bardzo głęboko. Myślicie czy uznają to na gwarancji? Jeśli tak czy bedą naprawiać na tej sztuce czy poprostu wymienia. Oprócz obicia telefon jak nowy od nowości folia przód i tył ( tutaj mała Rysa na aluminium)
Iphone 5 z play
Rozpoczęty przez
kopecioch
, 20 lut 2013 12:56
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20 lutego 2013 - 12:56
#2
Napisano 20 lutego 2013 - 13:04
Jasne, jak rozbijesz nowy samochód na drzewie, to też oddajesz na gwarancję, bo maska się nie domyka
#3
Napisano 20 lutego 2013 - 14:04
Ok nie chodzi mi o tego wgniota poprostu coraz częściej klawisz wyciszenia sam sie przelacza nie ma charakterystycznego kliknieicia. Zaś klawisz on off zrównał sie z korpusem.
#4
Napisano 20 lutego 2013 - 16:24
Opisane problemy z telefonem, szczególnie ten z aparatem i klawiszem mogą kwalifikować telefon do wymiany na urządzenie wolne od wad. Miałem iPhone 5, który kupiłem Apple Store Retail w Paryżu. Po 2 dniach również miałem taki wgniot w obudowie. Prócz tego telefon gubił zasięg, nie zawsze się synchronizował itd. Oddałem na reklamację i oddali mi po 8 dniach nowy.
#5
Napisano 20 lutego 2013 - 16:49
No właśnie gdy trzymam ręka w okolicy aparaty zasięg wifi jak i GSM szaleje maleje o 3 kreski:(
#6
Napisano 20 lutego 2013 - 16:53
Nie wiem jak podchodzi do tego wszystkiego serwis zajmujący się telefonami operatorów. W przypadku zakupu telefonu bezpośrednio w Apple na serwis nie ma co narzekać. Spróbuj :-) Może akurat... Tylko proponowałbym wymyślić trochę więcej wad.
#7
Napisano 20 lutego 2013 - 16:55
Było niejednokrotnie pisane, że Regenersis odrzuca reklamacje telefonów "po przejściach" i dodatkowo każe sobie płacić za ekspertyzę. @AppleMobile.pl Paryż, to nie Polska
#8
Napisano 20 lutego 2013 - 17:12
Ok spróbuje reklamować. Jeśli odmówią zgłosze reklamacje z tytulu niezgodności towaru z umowa bezpośrednio do p4 play głownie za aparat i poswiate. Jest to wada fabryczna która występowała w momencie zakupu o czym nie poinformował sprzedawca. Nawet oficjalnie stanowisko Apple miało poniekąd przyznając sie ze problem istnieje.
#9
Napisano 20 lutego 2013 - 19:20
Kilka razy sam spotkałem się z unieważnieniem gwarancji z powodu maleńkiego odprysku na ekranie np. iPhone 4, albo większej rysy, a Ty chcesz reklamować telefon, który jest wgięty po konkretnym dzwonie. Według mnie nie ma szans na to aby Regenersis wymieniło taki telefon, no ale oczywiście próbuj.
#10
Napisano 20 lutego 2013 - 21:42
renqien - telefon może i kupiony w Paryżu ale reklamowany w Polskim sklepie z autoryzacją Apple. Wystarczy spojrzeć na miasto z którego pochodzę by łatwo się domyślić w jakim...
#11
Napisano 22 lutego 2013 - 10:48
Powiem Ci coś nie należy wymagać od sprzętu idealności to ze to apple to nic nie oznacza to zwykła masówka i tyle składana na szybko. Każdy iPhone ma jakaś wadę a jeżeli posiadacz utrzymuje ze nie ma to albo nie chce o niej wiedząc albo po prostu jej nie zauważył a czytając to że Tobie przeszkadza głęboko wchodzący przycisk home latające przyciski to wnioskuje ze w wymienionym NIE NOWYM TYLKO REFUBIE po kilku chwilach wykryjesz jakieś drobne podobne wady
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych