Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Awaria SIM / Nieprawidłowy SIM po zmianie sieci


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 sushi

sushi
  • 145 postów

Napisano 20 lutego 2013 - 10:26

Witam od 2 miesięcy mam problem z iPhone 4s. Jak zmieniam sieć to wyskakuje komunikat "Awaria SIM a na pasku statusu Nieprawidłowy SIM. W takim przypadku muszę zrestartować telefon i wybrać sieć na nowo. Mam ustawioną sieć na manual bo pracuję za granicą i codziennie muszę zmieniać sieć z Czeskiej na Polską i odwrotnie (automat nie wchodzi w grę bo w Polsce mieszkam blisko granicy i się nie przełączy). Karta SIM z PLUS działała przez 2 lata (wycięta) i problemy zaczęły się jakieś 2 miesiące temu (nie pamiętam czy był wtedy jakiś update oprogramowania). Próbowałem już wszystkiego łącznie z odtworzeniem iPhone - cały czas to samo. Prosiłbym o informacje jeżeli ktoś miał podobny problem. Jeszcze chcę spróbować wymienić kartę SIM w Plus na nową.. ale jakoś mam obawy że to nie pomoże.

#2 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 20 lutego 2013 - 10:46

Jeżeli masz komunikat awaria SIM to albo karta SIM uszkodzona, albo złącze. Zacznij od karty SIM.

#3 dawidnor

dawidnor
  • 984 postów
  • SkądOslo (Asker)

Napisano 20 lutego 2013 - 11:27

Gdy pojawia sie problem z karta sim lub innej masci, kazdy stara sie dopatrzyc problemu po Update lub Upgrade. Ludzkie. Co do pytania, jak kolega wyzej napisal, prawdopodobnie karta sim jest uszkodzona. Temperatura, wilgotnosci, ilosc zmian itd. wplywaja na zywotnosc karty, do tego zostala ona recznie wycieta tudziez dopasowana. Sprawdz sim w innym tel:)

#4 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 20 lutego 2013 - 11:58

Sprawdz sim w innym tel:)


To niewiele da, bo są przypadki, kiedy w jednych telefonach karta działa, a w innych nie.

#5 dawidnor

dawidnor
  • 984 postów
  • SkądOslo (Asker)

Napisano 20 lutego 2013 - 15:34

Znam takie przypadki ale warto poswiecic te kilka chwil na sprawdzenie;) Pewnosci nigdy za wiele ale z jednej strony masz racje;)

#6 sushi

sushi
  • 145 postów

Napisano 20 lutego 2013 - 16:57

Sprawdziłem kartę SIM w iPhone 4 i działa ok. Czyli po prostu pewnego dnia moja karta przestała funkcjonować z moim iPhone 4s... na prawdę dziwne. Spróbuję wymienić SIM u operatora ale mam złe przeczucia że to nie pomoże.

#7 sushi

sushi
  • 145 postów

Napisano 28 lutego 2013 - 09:15

Jak by komuś miało się przydać: Wymieniłem kartę na nową w Plus i pomogło. Nawet szybciej znajduje sieci teraz i szybciej przełącza. Czyli SIM SIMowi nierówny.

#8 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 28 lutego 2013 - 09:46

Czyli sprawa wyjaśniona, zamykam.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych