
MacBook Pro 13 (2012) - Problem z CPU przy użyciu Ableton Live
#1
Napisano 17 lutego 2013 - 18:30
#2
Napisano 17 lutego 2013 - 21:02

#3
Napisano 17 lutego 2013 - 21:06

#5
Napisano 17 lutego 2013 - 21:25
#6
Napisano 17 lutego 2013 - 21:35
#7
Napisano 17 lutego 2013 - 21:38

#8
Napisano 17 lutego 2013 - 22:43

Jeszcze jedno pytanie - czy te (Komputery Mac z procesorami firmy Intel: zerowanie kontrolera SMC) wskazówki są aktualne w przypadku mojego modelu z połowy 2012 roku? Chcę się tylko upewnić.
- - - Połączono posty - - -
I jeszcze jedno, czy po zrobieniu resetu SMC w jakiś sposób można sprawdzić czy reset rzeczywiście nastąpił? Czy jest to do sprawdzenia?
- - - Połączono posty - - -
Okej, zrobiłem reset PRAM oraz SMC. To co zauważyłem to zdecydowanie Safari znów działa płynnie i bez przycięć. Facebook czy blogi z dużą ilością zdjęć przewijają się płynnie bez żadnych przycięć. Tak jakby poruszanie się po sieci i w Finderze było szybsze. Natomiast zła wiadomość to taka, że problem z Abletonem wciąż taki sam.. ogromne zużycie CPU wciąż występuje :/
#9
Napisano 18 lutego 2013 - 00:31
#10
Napisano 18 lutego 2013 - 19:22
#11
Napisano 18 lutego 2013 - 20:11
#12
Napisano 18 lutego 2013 - 22:45
#13
Napisano 21 lutego 2013 - 17:22
#14
Napisano 21 lutego 2013 - 18:42
#15
Napisano 21 lutego 2013 - 18:48
#16
Napisano 05 marca 2013 - 13:39
#17
Napisano 29 marca 2013 - 19:51
Te działania wykonałem do tej pory:
1. Naprawa uprawnień
2. Test xbenchem (nie wypalony)
3. Apple Hardware Test (nie znaleziono żadnych błędów)
4. Zainstalowałem także nowego Abletona 9tke, lecz problem wciąż taki sam.
Oprócz tego laptop był w serwisie MacMed z Katowic a oto lista rzeczy, które z nim tam zrobili:
"W komputerze była czyszczona płyta główna. Usunięcie korozji zaczynającej postępować na kilku elementach elektronicznych, czyszczenie całej płyty w alkoholu izopropylowym co ma na celu czyszczenie i zabezpieczenie na przyszłość. Specjalistyczne suszenie w celu usunięcia pozostałej wilgoci z laminatu i z pod układów BGA. Czyszczenie taśm i złącz."
Na forum eis.com.pl ktoś wspomniał o niejakim IRO, który jest specem w tego typu sprawach i zasugerowano mi, że byłby mi w stanie pomóc. Czy IRO jest tutaj na forum i czy ktoś może to potwierdzić lub wskazać jakiś kontakt? Jeśli nie, to proszę o Wasze osobiste opinie i rady co do dalszych kroków jakie mogę poczynić.. Aha, co do serwisu to w momencie gdy po wsadzeniu SSD problem sie wciaz pojawial serwisant zapytany przeze mnie o nastepne kroki powiedzial, ze na moim miejscu by go sprzedał.. Nie wydaje mi sie to poważną propozycją jak na serwis techniczny.
#18
Napisano 30 marca 2013 - 00:00
#19
Napisano 31 marca 2013 - 19:30
#20
Napisano 01 kwietnia 2013 - 20:17

#21
Napisano 01 kwietnia 2013 - 21:00

#22
Napisano 02 kwietnia 2013 - 00:14
#23
Napisano 02 kwietnia 2013 - 22:21
#24
Napisano 03 kwietnia 2013 - 17:03
#25
Napisano 04 kwietnia 2013 - 11:31
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych