Niedawno wygrałem iPoda i jak się okazało po 10 min przestał działać. Organizator umył ręce i ja zostałem z zepsutym iPodem. Niby mogę sam złożyć reklamację na iPoda lecz do najbliższego serwisu ispot mam ze 100 km. Czy jest możliwość złożenia reklamacji na iPoda w systemie d2d czy tylko wizyta w salonie ispot? Może znacie jakieś inne salony gdzie można złożyć reklamację lub naprawić iPoda (oczywiście by było to opłacalne).
Reklamacja, serwis
Rozpoczęty przez
s-p-i-n
, 14 lut 2013 10:54
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14 lutego 2013 - 10:54
#2
Napisano 14 lutego 2013 - 11:17
Reklamuj w Cortland. Wszystko przez neta i wysyłkę.
#3
Napisano 17 marca 2013 - 20:35
Witam,
Proszę o porady. Wyslałem swojego ipada2 na gwarancje kilku usterek. Poinformowano mnie że ipad zostanie wymieniony na nowy w serwisie cortland w poznaniu, a wcześniej rownież mnie o tym zapewniono na infolinii apple.
Teraz cortland informuje mnie że dostane nowego ipada wolnego od wad sprawnego byc moze odnowionego z 3 miesieczną gwarancją, powiedziałem że się z tym niezgadzam i ustawa konsumencka mówi ze w przypadku wymiany sprzetu dostaje sie nową gwarancję.
Powiedziano mi żebym w takim razie skontaktował się z handlowcem apple co uczynilem. Mily pan zapewnial mnie że serwis gada głupoty żebym sie nie martwił że dostanę na 100% nową gwarancję, jeszcze sie mnie pytał czy zgłaszałem jako firma czy osoba prywatna i ile jeszcze zostało gwarancji. I on powiedzial ze wg ustawy dostane rok gwarancji.
Oddzwaniam do cortlandu i mówie że rozmawiałem z handlowcem że mam rok gwarancji a kobieta mi mówi że musi to w takim razie wyjaśnić bo jak stwierdziła sama nie wie.......
Co mnie jeszcze bardziej wkurzyło zapewniano mnie po 100 razy że dostanę dokładnie taki sam model jak zakupiłem, a nie zakupiłem tabletu odnowionego tylko nowego!
To apropos tego że chciałem zmienić wersję kolorystyczną.
Co o tym myślicie co radzicie zrobić?
#4
Napisano 17 marca 2013 - 20:40
A jaki dokladnie przepis stanowi o biegu gwarancji od nowa?
#5
Napisano 17 marca 2013 - 22:38
Jeju, wymiana w Apple jest traktowana jako naprawa, gwarancja jest przepisywana ze starego urządzenia, a jeżeli na starym urządzeniu zostało mniej niż 90 dni, gwarancja jest rozszerzana do 3 miesięcy. Gwarancja jest dobrowolnym świadczeniem producenta i korzystając z niej zgadzamy się na jej warunki. Nie wiem jak można się oburzać, że dostanie się refurba fabrycznie zmontowanego, zamiast sprzęt w którym lutownicą grzebał pan Zenek, gdzie za chwile będzie się dostawał kurz, bo pod ekran. Wersji kolorystycznej też nie można zmienić Dostajesz sprzęt taki, jaki kupiłeś, np. jak kupiłeś iPhone z simlockiem, to wróci z simlockiem.
#6
Napisano 17 marca 2013 - 22:48
A jaki to iPod?
Ja bym do Cortland wysłał, autoryzowany serwis
#7
Napisano 18 marca 2013 - 07:55
To nie ipod tylko ipad2 wysłałem do cortlandu
#8
Napisano 18 marca 2013 - 09:11
Oczywiście, że gwarancja będzie 90 dni lub kontynuacja gwarancji z zakupu. Na 90% tak właśnie to działa. Wymiana jest traktowana jako naprawa. Współczuję Cortlandowi klienta.
#9
Napisano 20 marca 2013 - 09:17
Dostałem kolejny rok gwarancji na sprzęt, a użytkownikowi virgin71 współczuję niewiedzy, to przykre.
#10
Napisano 20 marca 2013 - 12:47
Prawdopodobnie za jakiś czas okres gwarancji na stronie Apple zaktualizuje Ci się do tych 90 dni, chyba, że jakoś inaczej to ustaliłeś z serwisem, w co wątpię.
#11
Napisano 26 marca 2013 - 18:43
a może korzystał z odpowiedzialności sprzedawcy i dostał nowy egzemplarz..
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych