Cześć,
Na początku chcę podkreślić, że mam świadomość, że wątki na ten temat był już poruszane, jednak żadne z wymienionych tam rozwiązań u mnie nie zadziałało i nie chce odgrzewać starego kotleta.
Problem jest taki, że po konfiguracji zgodnie z poradnikiem w nazwa.pl, poczta ani się nie ściąga, ani nie mogę jej wysłać. Dzwoniłem do biura obsługi klienta, polecono mi zmienić porty, jednak dalej bezskutecznie.
Udało się komuś poprawnie skonfigurować? Jeżeli tak bardzo proszę o pomoc.
Jest to dla mnie bardzo ważne. Proszę o pomoc. Jestem w stanie nawet zapłacić.
Pozdrawiam,
MacWojtek

Mail.app - poczta.nazwa.pl - konfiguracja
Started by
MacWojtek
, 13 Feb 2013 17:50
4 replies to this topic
#1
Posted 13 February 2013 - 17:50
#2
Posted 14 February 2013 - 11:57
A pokaż te ustawienia?
#3
Posted 01 March 2013 - 17:47
W między czasie już usunąłem te dyzfunkcyjne konto w mail.app, także nie mam jak. Wszystko robiłem według kroków w konfiguracja poczty IMAP. Spróbowałem z konfiguracją dla wszystkich tam wymienionym klientów. Bardzo by było fajnie gdyby się pojawiła jakaś osoba która korzysta z poczta.nazwa.pl i mail.app.
#4
Posted 20 December 2013 - 21:27
Witam, Czy ktoś się może już zmierzył z tą konfiguracją i mu działa?
#5
Posted 23 December 2013 - 12:24
Witam,
mi działa poczta z nazwa.pl w mail.app. Nie mniej jednak używam POP.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users