Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 4 - brak sieci po przeniesieniu numeru do innego operatora


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 aggyryo

aggyryo
  • 14 postów

Napisano 10 lutego 2013 - 04:51

Witam, mój problem pokrótce jest wyjaśniony w temacie, ale może trochę jaśniej - kilka dni temu przeniosłam numer do innej sieci, więc dostałam nową kartę sim do telefonu, którą miałam włożyć, gdy numer zmieni sieć. Zrobiłam tak, ale od 3 dni w prawym górnym rogu pojawia się "brak sieci". Dzwoniłam 2 dni wcześniej na infolinię, poinformowali, że prawdopodobnie nie minęło jeszcze 48 godzin. Poczekałam więc, ale nadal nic. Ręczne ustawienia nie pomagają. Zaznaczę również, że poprzednia karta sim działała bez żadnego problemu, telefon jest bez simlocka. Czy ktoś ma jakiś pomysł, jak to rozwiązać? Dziękuję z góry i pozdrawiam.

#2 elprezesso

elprezesso
  • 439 postów
  • SkądŁódź

Napisano 10 lutego 2013 - 07:51

ewidentnie opertor nie aktywował jeszcze karty.

#3 landr

landr
  • 1 396 postów

Napisano 10 lutego 2013 - 08:48

Wyłącz i włącz telefon...iphone musi " nauczyć się" nowego operatora....

#4 aggyryo

aggyryo
  • 14 postów

Napisano 10 lutego 2013 - 14:07

ewidentnie opertor nie aktywował jeszcze karty.


Niby numer jest aktywny, ponieważ wcześniej nie miałam możliwości logowania się na stronie operatora. Teraz możliwość jest, ale nie ma możliwości wpisania jednorazowego hasła, które przychodzi na telefon, gdyż nadal jest "brak sieci".

- - - Połączono posty - - -

Wyłącz i włącz telefon...iphone musi " nauczyć się" nowego operatora....


Próbowałam wyłączać i włączać telefon kilka razy - nic.

#5 Paf

Paf
  • 8 094 postów

Napisano 10 lutego 2013 - 14:21

A nie przeniosłaś się przypadkiem do Plus-a ?

#6 aggyryo

aggyryo
  • 14 postów

Napisano 10 lutego 2013 - 14:28

Nie, nie, właśnie od nich uciekłam :P. Przeniosłam się do Play.

#7 Paf

Paf
  • 8 094 postów

Napisano 10 lutego 2013 - 14:29

Nie, nie, właśnie od nich uciekłam :P. Przeniosłam się do Play.


Sprawdź kartę na innym telefonie, jeżeli działa tzn że czeka Cię restore ;)

#8 aggyryo

aggyryo
  • 14 postów

Napisano 10 lutego 2013 - 14:35

Na razie niestety nie mam możliwości, gdyż jestem sama w domu. I pewnie masz racje, chyba konieczny jest restore. Czy wiesz, z jakiej przyczyny dzieje się coś takiego? Może lepiej wiedzieć na przyszłość, żeby później nie wariować z niemożności wykonania ważnego telefonu :P.

#9 landr

landr
  • 1 396 postów

Napisano 10 lutego 2013 - 14:45

Spróbuj, ustawienia, ogólne, na dole wyzeruj, Ustawienia sieciowe. Jak to nic nie da to restore (przyciski trzymane razem home+power, ok 15 sek do zniknięcia jabłka...)

#10 Paf

Paf
  • 8 094 postów

Napisano 10 lutego 2013 - 14:50

Spróbuj, ustawienia, ogólne, na dole wyzeruj, Ustawienia sieciowe. Jak to nic nie da to restore (przyciski trzymane razem home+power, ok 15 sek do zniknięcia jabłka...)


15 sek home + power to hard reset a nie restore....

#11 aggyryo

aggyryo
  • 14 postów

Napisano 10 lutego 2013 - 14:55

Z restore sobie poradzę ;). Oby tylko pomogło.

#12 aggyryo

aggyryo
  • 14 postów

Napisano 11 lutego 2013 - 00:06

Jak na razie cała akcja przeprowadzana jest z niepowodzeniem, gdyż nie idzie zrobić restore - błąd, że serwer tymczasowo nie dostępny, a trwa to już parę ładnych godzin. Jak złośliwość losu to po całości.

#13 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 11 lutego 2013 - 00:37

Pierwsze pytanie czy stara karta z Twoim numerem nadal działa, można z niej dzwonić i się na nią dodzwonić, a nie działa Ci nowa? Czy stara przestała działać a nowa jeszcze nie działa?

#14 aggyryo

aggyryo
  • 14 postów

Napisano 11 lutego 2013 - 00:43

Nie, stara karta już jest nieaktywna, bo przenosiłam numer do innej sieci, więc dali mi nową kartę. W momencie, kiedy numer przeszedł do Play, karta z Plusa przestała być aktywna. Z kolei przy nowej karcie jest "brak sieci".

#15 Amex

Amex
  • 1 711 postów
  • Płeć:
  • SkądNEW YORK

Napisano 11 lutego 2013 - 01:37

Jesteś pewna ze tel jest bez SIMlocka? Może był tylko ominięty?

#16 aggyryo

aggyryo
  • 14 postów

Napisano 11 lutego 2013 - 02:18

Jestem pewna, że jest bez simlocka.

#17 Amex

Amex
  • 1 711 postów
  • Płeć:
  • SkądNEW YORK

Napisano 11 lutego 2013 - 02:24

Kupiony fabrycznie bez SIMlocka, czy zdejmowany we własnym zakresie?

#18 aggyryo

aggyryo
  • 14 postów

Napisano 11 lutego 2013 - 02:28

Kupiony bez simlocka.

#19 Amex

Amex
  • 1 711 postów
  • Płeć:
  • SkądNEW YORK

Napisano 11 lutego 2013 - 02:39

Wyglada na to ze na nowej karcie nie jest jeszcze aktywowany serwis. Jeśli masz taką możliwość to przetestuj ją na innym tel.

#20 aggyryo

aggyryo
  • 14 postów

Napisano 11 lutego 2013 - 03:17

Mnie wydaje się, że wina jest po stronie telefonu, nie operatora. Na razie nie mam możliwości sprawdzenia tego na innym telefonie. Ale może wiesz, co z tym odtwarzaniem iPhone'a? Pierwszy raz w życiu zdarzyło mi się, że od kilkunastu godzin nie mogę go odtworzyć przez niedostępność serwera.

#21 Amex

Amex
  • 1 711 postów
  • Płeć:
  • SkądNEW YORK

Napisano 11 lutego 2013 - 03:31

Zrób inaczej:
-sciągnij soft stąd: iPhone, iPod, iPad and Firmware/Software Download
-i wgraj w iTunes kombinacją Shift+Restore.
P.S. Na MAC'u jest to (o ile się nie mylę) Alt/Option+Restore.

#22 kummer

kummer
  • 1 999 postów
  • SkądBydgoszcz,Osielsko

Napisano 11 lutego 2013 - 03:31

Czy iPhone jest po jailbreak?

#23 aggyryo

aggyryo
  • 14 postów

Napisano 11 lutego 2013 - 03:37

Zrób inaczej:
-sciągnij soft stąd: [url=http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/]iPhone, iPod, iPad and Firmware/Software Download[/url]
-i wgraj w iTunes kombinacją Shift+Restore.
P.S. Na MAC'u jest to (o ile się nie mylę) Alt/Option+Restore.


Spróbuję w ten sposób.

- - - Połączono posty - - -

Czy iPhone jest po jailbreak?


Nie :)

#24 landr

landr
  • 1 396 postów

Napisano 11 lutego 2013 - 08:49

Może po prostu, w miejscu gdzie przebywasz nie ma zasięgu Play ?. Próbowałaś wybrać sieć ręcznie ?, Masz do wyboru 3 sieci, Play, Play(Plus), Play(Orange). Przypisz na "stałe" do którejś sieci.

#25 aggyryo

aggyryo
  • 14 postów

Napisano 11 lutego 2013 - 12:28

Może po prostu, w miejscu gdzie przebywasz nie ma zasięgu Play ?. Próbowałaś wybrać sieć ręcznie ?, Masz do wyboru 3 sieci, Play, Play(Plus), Play(Orange). Przypisz na "stałe" do którejś sieci.

Mieszkam w centrum dużego miasta, raczej niemożliwe, żeby zasięgu nie było. Próbowałam wybierać sieć ręcznie, nic nie pomogło.

- - - Połączono posty - - -

Zrób inaczej:
-sciągnij soft stąd: [url=http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/]iPhone, iPod, iPad and Firmware/Software Download[/url]
-i wgraj w iTunes kombinacją Shift+Restore.
P.S. Na MAC'u jest to (o ile się nie mylę) Alt/Option+Restore.


Niestety tym sposobem też się nie dało, po otworzeniu tego pliku za pomocą alt+restore nadal pokazuje się komunikat o niedostępności serwera.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych