Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Czemu ten MacBook jest taki tani? Co z nim może być nie tak? [Macbook Air MC968D/A]

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Chivasa

Chivasa
  • 11 postów

Napisano 07 lutego 2013 - 11:43

Na jednym z serwisów aukcyjnych znalazłam za niespełna 2800zł Macbooka Air 11' o następujących parametrach Macbook Air MC968D/A Core i5 2GB 11.6" LED HD 64GB SSD Mac OS X Lion z adnotacja "Macbook pochodzi z programu wyprzedażowego europejskich marketów. Ma 601 cykli ładowań. Nie ma żadnych wad. Wypakowany i uruchamiany w celu demonstracji" Sprzedawca prowadzi działalność pod firmą, udziala rocznej gwarancji i ma prawie 900 pozytywnych komnentarzy(2 negatywme) za sprzedaż komputerów. Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o Macbooki i sądziłam, że będę sobie mogła na niego pozwolić dopiero za kilka lat a tu -można powiedzieć- trafiła się okazja kupienia wymarzonego sprzetu o jakieś 2k taniej. Czy ktoś z Was wie o co może chodzić? Czy to dobra oferta czy lepiej nie ryzykować?

#2 zakino

zakino

• 10 510 postów

Napisano 07 lutego 2013 - 11:52

Na jednym z serwisów aukcyjnych znalazłam za niespełna 2800zł Macbooka Air 11' o następujących parametrach
Macbook Air MC968D/A
Core i5
2GB
11.6" LED HD
64GB SSD
Mac OS X Lion
z adnotacja "Macbook pochodzi z programu wyprzedażowego europejskich marketów. Ma 601 cykli ładowań. Nie ma żadnych wad. Wypakowany i uruchamiany w celu demonstracji"
Sprzedawca prowadzi działalność pod firmą, udziala rocznej gwarancji i ma prawie 900 pozytywnych komnentarzy(2 negatywme) za sprzedaż komputerów.

Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o Macbooki i sądziłam, że będę sobie mogła na niego pozwolić dopiero za kilka lat a tu -można powiedzieć- trafiła się okazja kupienia wymarzonego sprzetu o jakieś 2k taniej.
Czy ktoś z Was wie o co może chodzić? Czy to dobra oferta czy lepiej nie ryzykować?