Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Jak aktywować internet 3G/Edge w Plusie?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jankess

Jankess
  • 17 postów

Napisano 30 stycznia 2013 - 23:24

Cześć, jestem od niedawna posiadaczem iP 3gs, i mam problem, otóż nie mam pojęcia jak skonfigurować odpowiednio internet żeby działało 3G i Edge. Pakiet internetowy już sobie wykupiłem a nie ma jak z niego korzystać. Czytałem dużo w internecie i próbowałem z tą siecią komórkową danych APN, tak jak niby jest do Plusa czyli w miejsce APN: internet a reszta pusta. Proszę o szybką pomoc i przepraszam jeżeli taki temat już tu był, jeżeli był to prosiłbym o link z wyjaśnieniem. Pozdrawiam

#2 landr

landr
  • 1 396 postów

Napisano 31 stycznia 2013 - 08:12

Włączasz dane sieci kom. i masz Edge (mniejsza szybkoś, zapala się E w lewym górnym rogu), włączsz 3G, (zapala się 3G, większa szybkość), APN dla Plusa może być tak jak wpisałeś lub wszystkie puste i to wszystko.

#3 Jankess

Jankess
  • 17 postów

Napisano 31 stycznia 2013 - 13:09

Zapomniałem o tym wspomnieć. Oczywiście włączałem te opcje i nadal nic, nawet nie wyświetlały się te ikonki E ani 3G

#4 dyndas

dyndas
  • 4 424 postów

Napisano 31 stycznia 2013 - 14:57

- reset ustawień sieci - sprawdź kartę w innym telefonie - zgłoś problem do operatora

#5 MC_

MC_
  • 6 937 postów

Napisano 31 stycznia 2013 - 15:00

Ja u siebie nie mam wpisanego "internet" i na iP4 działa bez problemu.

#6 landr

landr
  • 1 396 postów

Napisano 31 stycznia 2013 - 15:25

Spróbuj, wyłączyć i włączyć iphona (telefon musi niejako "nauczyć się " nowych ustawień), jak to da rezultatu, to jak kolega dyndas napisał....ustawienia, ogólne, na dole wyzeruj, ustawienia sieciowe .Powinno pomóc, pozdrawiam.

#7 Jankess

Jankess
  • 17 postów

Napisano 31 stycznia 2013 - 16:41

Reset ustawień sieci nie pomógł, telefon restartowałem i to samo. A nie mam jak sprawdzić karty na telefonie bo to pierwszy smartfon w domu. Chyba najlepszym wyjściem będzie zgłoszenie problemu do operatora, chyba że macie jeszcze jakieś sugestie?

#8 jarek0078

jarek0078
  • 3 postów
  • SkądŁódź PL

Napisano 31 stycznia 2013 - 16:53

Na swoim Iphonie połącz się z internetem używając WIFI, wejdź w przeglądarkę i przejdź na stronę "www.unlockit.co.nz", wybierz opcję - "Create APN" (utwórz APN) menu, wybierz Country (kraj), wybierz simcard carrier (twój operator sieci) potem kliknij na "Create APN" (utwórz APN) --->> Install Profile window--->>>install, twój iPhone może teraz połączyć się z siecią-internetem! PS. Może być konieczne włączenie roamingu danych, ja tak mam i działa

#9 landr

landr
  • 1 396 postów

Napisano 31 stycznia 2013 - 16:57

Może nie masz zasięgu 3G.....włącz , sieć komórkawa, dane sieci kom. (nie włączaj 3G) poczekaj, obserwuj zasięg....powinno zapalić się E, jak nie to spróbuj włączyć i wyłączyć tryb samolot. Jak to nie pomoże to home+power trzymane długo(ponad 20sek) razem do ukazania sie jabłka (trzymając cały czas te dwa przyciski), jak jabłko zniknie, włącz telefon i zobacz.

#10 Jankess

Jankess
  • 17 postów

Napisano 31 stycznia 2013 - 17:21

właśnie próbowałem te unlockit i nici, Landr czekałem kilka minut i nic się nie pojawiło, próbowałem też z tym trybem samolotowym i przyciskami - kompletne zero

#11 jarek0078

jarek0078
  • 3 postów
  • SkądŁódź PL

Napisano 31 stycznia 2013 - 17:26

właśnie próbowałem te unlockit i nici, Landr czekałem kilka minut i nic się nie pojawiło, próbowałem też z tym trybem samolotowym i przyciskami - kompletne zero


Po podłączeniu przez WIFI wszedłeś przez Safari na ten adres i nic??

Mi też nie działało ale włączyłem roaming danych i działa. Wł/wył trybu 3g bez znaczenia.

#12 Jankess

Jankess
  • 17 postów

Napisano 31 stycznia 2013 - 17:38

Wszedłem na tą stronę poprzez WIFI wszystko zaisntalowałem ale nic się nie pojawiło tzn nie było ikonki E. Spróbuję z tym roamingiem @edit: z roamingiem to samo...

#13 jarek0078

jarek0078
  • 3 postów
  • SkądŁódź PL

Napisano 31 stycznia 2013 - 19:37

Instrukcja ze strony plusa:

Konfiguracja manualna dla tego modelu:
1. Menu - Ustawienia - Ogólne - Sieć - Edge. (lub Dane przez sieć komórkową w nowszych wersjach opgrogramowania)
2. APN: internet, Username pozostawiamy puste, Password pozostawiamy puste.
3. Naciskamy trzykrotnie Back.
4. Aby przeglądać strony www, uruchamiamy przeglądarkę Safari, wpisujemy w pasku adresu: [url]http://wap.plus.pl[/url] i wybieramy Go.

Daj znać w jaki sposób rozwiązałeś ten problem

#14 Jankess

Jankess
  • 17 postów

Napisano 31 stycznia 2013 - 20:51

to też nie przyniosło efektu, nie mam siły już na to nie mam pojęcia co robić...

#15 dyndas

dyndas
  • 4 424 postów

Napisano 01 lutego 2013 - 08:18

ZADZWONIĆ DO OPERATORA !!!!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych