Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

ipad mini vs ipod touch 5g

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Godlej

Godlej
  • 1 postów

Napisano 25 stycznia 2013 - 18:02

Witam. Jestem uczniem 3 gimnazjum, jeśli chodzi o sprzęt apple to posiadam iphone 3g a ojciec ipada 2. Jako, ze zdecydowałem sie na kupno urządzenia z ios mam dylemat pomiędzy touchem 5 a ipadem mini. Będzie on czasami noszony przeze mnie do szkoły jak i również używany w domu. I ma służyc głównie do grania i słuchania muzyki. Proszę o opinie na temat obu urządzeń i radę ze strony posiadaczy :)

#2 AdrianoSprinter

AdrianoSprinter
  • 1 121 postów
  • SkądŁódź

Napisano 25 stycznia 2013 - 18:10

Sam musisz podjąć decyzję. Wydajność obu urządzeń jest podobna. Kwestia czy wolisz sprzęt mieszczący się w kieszeni od spodni czy sprzęt noszony w torbie/plecaku itd. Ja osobiście wolałbym ipada mini, ze względu na komfort przeglądania neta itd.

#3 MacLife

MacLife
  • 198 postów
  • SkądŁódź, PL

Napisano 25 stycznia 2013 - 18:13

Jak do gier i muzyki to iPod Touch, jeśli chcesz iPada do szkoły i chcesz tam np. Skorzystać z internetu, lub wolisz grać na większym ekranie to lepiej iPada (iPod tylko pod Wi-Fi, iPad może mieć cellular!). iPod jest badziej poręczny, iPad już nie, wszystko zależy od tego do czego będziesz go używał... Na iPadzie ciężej będzie słuchać muzyki. Osobiście wziąłbym iPoda Toucha [tańszy, a ma to samo co iPad (iPod nie ma tylko 4G, LTE)]

#4 528eae9968

528eae9968
  • 7 222 postów
Napisano 25 stycznia 2013 - 18:16

iPad mini jest o wiele wygodniejszy

#5 Ernest05

Ernest05
  • 829 postów
Napisano 26 stycznia 2013 - 13:20

Do słuchania muzyki ipod, ale do reszty lepszy jest mini. Po drugie muzyki możesz słuchać z iphone.

#6 goodboy25

goodboy25
  • 4 354 postów
  • SkądWaWa

Napisano 26 stycznia 2013 - 16:56

Mini, ale poczekaj na retine :)

#7 Gość_HarryzTybetu_*

Gość_HarryzTybetu_*