Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nazwa aplikacji w AppStore - jak jej nie stracić?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marcin_z

Marcin_z
  • 2 postów

Napisano 21 stycznia 2013 - 16:49

Hej, mam takie pytanie. W appstore mam już aplikacje która działa ponad rok o nazwie, przyjmijmy "MegaSuper". W tym roku chciałbym wrzucić zupełnie inną aplikację, ale chciałbym zachować tą samą nazwę. I pytanie: - czy mogę zrobić update i tym samym podmienić na zupełnie inną aplikację przy zachowaniu nazwy? - czy jest możliwość usunięcia aplikacji i wrzucenia tej nowej pod tą samą nazwą "MegaSuper"? Prośba o pomoc. Nie chce stracić tej nazwy, a pomysł na apkę mam już zepłenie inny. z góry dzięki za info

#2 sembsa

sembsa
  • 81 postów
  • SkądZakopane

Napisano 31 stycznia 2013 - 21:26

możesz zrobic update z tą samo nazwa tylko np. wersja 2.0 :)

#3 eksportusa

eksportusa
  • 5 postów
  • SkądNew Yok City Area, USA

Napisano 14 kwietnia 2013 - 14:09

Proszę pomyśleć o rejestracji znaku towarowego związanego z nazwa aplikacji. Po uzyskaniu tego rodzaju rejestracji, przynajmniej w Stanach, Apple bedzie mniej skłony pozwolić osobom trzecim umieścić aplikacje osób trzecich z taka sama nazwa.

#4 hexio

hexio
  • 2 postów

Napisano 08 maja 2013 - 20:17

A jak wygląda kwestia rejestracji takiego znaku w USA? W Polsce jest to dość drogie...

#5 tomekh7

tomekh7
  • 73 postów

Napisano 10 maja 2013 - 10:20

A jak wygląda kwestia rejestracji takiego znaku w USA? W Polsce jest to dość drogie...


Z tego co widzę jest to wydatek rzędu 300 - 400 USD.

Current Fee Schedule

#6 eksportusa

eksportusa
  • 5 postów
  • SkądNew Yok City Area, USA

Napisano 13 maja 2013 - 00:41

Odpowiedz moze byc zlozona. Zalezy czy rejestracja jest robiona na podstawie rejestracji znaku w EU, w ilu klasach towarowych itp. Ja za zlozenie aplikacje o ochrone znaku w USA biore srednio 800 dolarow. Nie jest to drogie jak poparzy sie na ta kwestie na dluzsza mete. Startups przewaznie maja najwieksza wartosc w swoim IT wlacznie z brand, jezeli te nie moze byc chronione w USA to taki startup traci ogromnie na wartosci. Buduje sie brand przez lata a pozniej sie okazuje ze nigdy nie byl chroniony na pewnym terenie i teraz go tam nawet nie wolno uzywac bo zaniza wartosc innych marek dzialajacych w USA.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych