Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Iphone i ipad nagle przestaly laczyc sie z konkretną siecia wifi -chyba wina IP?


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 krotka

krotka
  • 17 posts
  • SkądWarszawa

Posted 21 January 2013 - 09:29

Dzisiaj cały wieczór próbuje wymyślić co się stało, ale chyba potrzebuję pomocy. Po aktualizacji softu w jednym z domowych iphone'ow (aktualizacja przez wifi, zakonczona wejsciem iphone w tryb awaryjny, reanimacja przez itunes za drugim razem zakonczona sukcesem) nie mozna bylo polaczyc sie z tego telefonu z naszym routerem wifi. Polaczenie jest specyficzne, bo internet jest ciagniety od sasiada z jego routera kablem sieciowym do naszego tp-linka tl-wr702N, routera, ktory ma tylko wyjscie power, oraz wejscie na kabel sieciowy i rozsyla nam na mieszkanie sygnal wifi. Proby ponownego podlaczenia padnietego iphone'a zakonczone sa porazka, potem podczas grzebiania w konfiguracji drugiego iphone'a, zeby porownac, czy cos sie nie zmienilo w ustawieniach doprowadzilo do tego, ze w pewnym momencie drugi iphone przestal sie laczyc z ta siecia, na koncu to samo stalo sie w ipadzie kiedy na moment proxy http zostalo przelaczone na auto, potem juz za nic nie chcialo sie polaczycz siecia. Co robilam - Usuwalam siec i logowalam sie ponownie Robilam hard restarty urzadzen Iphone byl na 10min w lodowce Robilam restart routera, odlaczalam kable Nadal internet dziala na komputerze, z ktorego poprzez connectify-me utworzylam hotspot i wszystkie urzadzenia apple bez problemu sie przez ten hotspot lacza z internetem. Przy laczeniu z tp-linkiem wydaje mi sie, ze pokazuje sie bledny IP - urzadzenie do konfiguracji ma IP zaczynajace sie na 192 (konfiguracja nie dziala ani na komputerze ani na ipadzie, po wpisaniu ip strona sie nie laduje), a urzadzenia apple zaczynaja ladowac IP 168, maske a potem juz pozostale wlasciwosci pozostaja puste. Czy moze ktos wie co sie stalo i jak moge to naprawic? Z gory dziekuje PS: wszystkie urzadzenia iphone'y 4 oraz ipad retina maja najnowsze oprogramowanie, tylko ten jeden ktory byl w trybie awaryjnym mial aktualizacje dopiero teraz, reszta od razu po pojawieniu sie aktualnej wersji softu

#2 Deleted-63c21db09a

Deleted-63c21db09a
  • 4139 posts
  • Płeć:

Posted 21 January 2013 - 10:51

Co robilam -
Usuwalam siec i logowalam sie ponownie
Robilam hard restarty urzadzen
Iphone byl na 10min w lodowce
Robilam restart routera, odlaczalam kable


Po co wkładałaś go do lodówki?


Na początek wyłącz i włącz router.

#3 krotka

krotka
  • 17 posts
  • SkądWarszawa

Posted 21 January 2013 - 11:09

Wkładałam do lodówki, bo szukając w internecie próbowałam różnych sugerowanych rozwiązań - na którymś zagranicznym bodajże forum użytkownikom pomogło. Router włączyłam i wyłączyłam przed chwilą - wczoraj robiłam to z 5 razy, łącznie z resetem urządzenia.

#4 dj.cicho

dj.cicho
  • 574 posts

Posted 21 January 2013 - 11:58

Może sąsiad zrestartował swój router i zgineły wszystkie połączenia. Zmienne ip to chyba norma u niektórych operatorów; poproś go, żeby zrestartował swój router jeszcze raz i zacznij wyszukiwanie nowej sieci.

#5 krotka

krotka
  • 17 posts
  • SkądWarszawa

Posted 21 January 2013 - 12:09

]sąsiad będzie w domu dopiero wieczorem, za jakieś 6h, gdyby ucięło mi nagle połączenia wszędzie to bym od razu podejrzewała, że to coś u niego, ale urządzenia przestały łączyć się w różnych czasach i jako skutek (tak podejrzewam) mojego grzebania, łączenia, rozłączania. Aktualnie komputer jest dalej przyłączony bez problemu za pomocą wifi, reszta bezpośrednio z routerem się nie łączy. a tak wygląda próba połączenia iphone, w takim stanie telefon jest "w nieskończoność", łączy się i połączyć nie może. po kliknięciu niebieskiej strzałki wywietlają się następujące ustawienia [ATTACH=CONFIG]13339[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]13340[/ATTACH

#6 maciekdzieciol

maciekdzieciol
  • 1436 posts
  • SkądWarsaw, Poland

Posted 21 January 2013 - 12:11

A nie możesz spróbować zadzwonić na infolinie swojego dostawcy? Dział techniczy powinien Ci pomóc.

#7 krotka

krotka
  • 17 posts
  • SkądWarszawa

Posted 21 January 2013 - 12:14

mieszkam w Turcji, za dużo z nimi nie ustalę ;)

#8 bezybezy

bezybezy
  • 603 posts

Posted 21 January 2013 - 12:22

Ustawienia->Ogólne->wyzeruj-->ustawienia sieciowe było robione?

#9 krotka

krotka
  • 17 posts
  • SkądWarszawa

Posted 21 January 2013 - 12:31

było, we wszystkich urządzeniach Apple




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users