Dzisiaj cały wieczór próbuje wymyślić co się stało, ale chyba potrzebuję pomocy. Po aktualizacji softu w jednym z domowych iphone'ow (aktualizacja przez wifi, zakonczona wejsciem iphone w tryb awaryjny, reanimacja przez itunes za drugim razem zakonczona sukcesem) nie mozna bylo polaczyc sie z tego telefonu z naszym routerem wifi.
Polaczenie jest specyficzne, bo internet jest ciagniety od sasiada z jego routera kablem sieciowym do naszego tp-linka tl-wr702N, routera, ktory ma tylko wyjscie power, oraz wejscie na kabel sieciowy i rozsyla nam na mieszkanie sygnal wifi.
Proby ponownego podlaczenia padnietego iphone'a zakonczone sa porazka, potem podczas grzebiania w konfiguracji drugiego iphone'a, zeby porownac, czy cos sie nie zmienilo w ustawieniach doprowadzilo do tego, ze w pewnym momencie drugi iphone przestal sie laczyc z ta siecia, na koncu to samo stalo sie w ipadzie kiedy na moment proxy http zostalo przelaczone na auto, potem juz za nic nie chcialo sie polaczycz siecia.
Co robilam -
Usuwalam siec i logowalam sie ponownie
Robilam hard restarty urzadzen
Iphone byl na 10min w lodowce
Robilam restart routera, odlaczalam kable
Nadal internet dziala na komputerze, z ktorego poprzez connectify-me utworzylam hotspot i wszystkie urzadzenia apple bez problemu sie przez ten hotspot lacza z internetem. Przy laczeniu z tp-linkiem wydaje mi sie, ze pokazuje sie bledny IP - urzadzenie do konfiguracji ma IP zaczynajace sie na 192 (konfiguracja nie dziala ani na komputerze ani na ipadzie, po wpisaniu ip strona sie nie laduje), a urzadzenia apple zaczynaja ladowac IP 168, maske a potem juz pozostale wlasciwosci pozostaja puste.
Czy moze ktos wie co sie stalo i jak moge to naprawic?
Z gory dziekuje
PS: wszystkie urzadzenia iphone'y 4 oraz ipad retina maja najnowsze oprogramowanie, tylko ten jeden ktory byl w trybie awaryjnym mial aktualizacje dopiero teraz, reszta od razu po pojawieniu sie aktualnej wersji softu

Iphone i ipad nagle przestaly laczyc sie z konkretną siecia wifi -chyba wina IP?
Started by
krotka
, 21 Jan 2013 09:29
8 replies to this topic
#1
Posted 21 January 2013 - 09:29
#2
Posted 21 January 2013 - 10:51
Co robilam -
Usuwalam siec i logowalam sie ponownie
Robilam hard restarty urzadzen
Iphone byl na 10min w lodowce
Robilam restart routera, odlaczalam kable
Po co wkładałaś go do lodówki?
Na początek wyłącz i włącz router.
#3
Posted 21 January 2013 - 11:09
Wkładałam do lodówki, bo szukając w internecie próbowałam różnych sugerowanych rozwiązań - na którymś zagranicznym bodajże forum użytkownikom pomogło.
Router włączyłam i wyłączyłam przed chwilą - wczoraj robiłam to z 5 razy, łącznie z resetem urządzenia.
#4
Posted 21 January 2013 - 11:58
Może sąsiad zrestartował swój router i zgineły wszystkie połączenia. Zmienne ip to chyba norma u niektórych operatorów; poproś go, żeby zrestartował swój router jeszcze raz i zacznij wyszukiwanie nowej sieci.
#5
Posted 21 January 2013 - 12:09
]sąsiad będzie w domu dopiero wieczorem, za jakieś 6h, gdyby ucięło mi nagle połączenia wszędzie to bym od razu podejrzewała, że to coś u niego, ale urządzenia przestały łączyć się w różnych czasach i jako skutek (tak podejrzewam) mojego grzebania, łączenia, rozłączania. Aktualnie komputer jest dalej przyłączony bez problemu za pomocą wifi, reszta bezpośrednio z routerem się nie łączy.
a tak wygląda próba połączenia iphone, w takim stanie telefon jest "w nieskończoność", łączy się i połączyć nie może. po kliknięciu niebieskiej strzałki wywietlają się następujące ustawienia
[ATTACH=CONFIG]13339[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]13340[/ATTACH
#6
Posted 21 January 2013 - 12:11
A nie możesz spróbować zadzwonić na infolinie swojego dostawcy? Dział techniczy powinien Ci pomóc.
#7
Posted 21 January 2013 - 12:14
mieszkam w Turcji, za dużo z nimi nie ustalę

#8
Posted 21 January 2013 - 12:22
Ustawienia->Ogólne->wyzeruj-->ustawienia sieciowe
było robione?
#9
Posted 21 January 2013 - 12:31
było, we wszystkich urządzeniach Apple
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users