Witam
Jestem nowym uzytkownikiem Iphone'a. Do tej pory bylem bardzo zadowolony z jego dzialania. Zaczałem jednak uzywac go ostatnio czesciej jako telefonu i pojawil sie problem. Otoz w trakcie rozmowy, po 10 sek przerywa rozmowe i sie rozlacza. Sytuacja potrafi sie powtarzac, przy ponownym polaczeniu - 15 sek i znowu rozlaczenie. Nie zawsze jest ten problem, ale ok. 20% rozmow tak sie konczy.
Innym problemem ktory sie pojawil jest to ze juz kilka osob mowilo mi ze probowalo sie polaczyc ze mna, ale nie odbieralem (czasami poza zasiegiem, a inni ze byl normalny sygnal, tylko nikt nie odbieral). Problem w tym ze Iphone caly czas lezal spokojnie na stole i nie dzwonil, a oprocz tego nawet nie zanotowal informacji ze ktos dzwonil, albo ze nie odebralem jakiejs rozmowy!
Czy to jest normalne w Iphone'ach 5, czy jednak trzeba sie przejsc i zareklamowac? Jest jakas mozliwosc zmiany ustawien zeby pozbyc sie tych problemow???
Iphone 5 - 16GB zakupiony w Play, ale dziala w sieci PLUS. IOS 6.02.
Dzieki za pomoc!
Pozdrawiam
Revelares

iphone 5 - zrywanie rozmowy
Rozpoczęty przez
revelare
, 20 sty 2013 22:51
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20 stycznia 2013 - 22:51
#2
Napisano 20 stycznia 2013 - 23:43
Nie mam problemów takich w Ip5, a sam mam Plusa. Może to jakiś problem z ustawieniami 3G? Najlepiej zrób restore bez przywracania zarchiwizowanych danych i sprawdź czy wtedy problem występuje. Jak tak - oddaj na gwarancję.
#3
Napisano 21 stycznia 2013 - 13:16
Witam, spróbuj, jak nie używasz internetu wyłączyć 3g(powiększy Ci się sygnał), możesz w ustawieniach, wyłączyć automat i przypisać na sztywno do Plusa....możesz w końcu przelogować się do Orange. Masz 3 sieci do wyboru.
#4
Napisano 21 stycznia 2013 - 23:49
Napisał, że telefonu używa z kartą Plusa. Sprawdź ją w innym telefonie lub włóż do IPhona inną kartę. Wydaje mi się, że jest to jej wina.
#5
Napisano 21 stycznia 2013 - 23:54
Używasz oryg Nanosim-czy dociętej we własnym zakresie?
#6
Napisano 22 stycznia 2013 - 02:34
Dziekuje wszystkim za porady. Używam karty nanosim, oryginalnej i nowej - kilka dni temu odebranej z salonu. Dzisiaj zrobilem za namowa kuba12331 restore. Zobaczymy czy cos pomoze. Jest szansa, bo wczesniej uzywalem (ale bez dzwonienia bo abonament mam tylko na internet) karty nanosim Playa, i potem wlozylem po zdjeciu simlocka karte plusa. I moze iphone wyczuwal przez to jeszcze jakies ustawienia z Playa...zobacze jutro jak bedzie sie sprawowac. Mam nadzieje ze znikna te efekty bo naprawde jestem pozytywnie zadowolony z tego iphone'a (oprocz tych przerywanych rozmow telefonicznych....).
#7
Napisano 23 stycznia 2013 - 19:39
UPDATE: po zrobieniu restore i dwóch dniach użytkowania, mogę niestety powiedzieć, że problem dalej istnieje. Już nie tak często, ale jednak ciągle zdaża sie że rozmowa jest przerywana i muszę ponownie dzwonić do tej samej osoby. Wczoraj zdażyło się również że "zanikłem" na 5 sekund (ani ja ani rozmówca nie słyszeliśmy się) ale na szczęście nie zerwało połączenia. Zauważylem też, że bardzo często mimo że jest pelen zasięg to iphone nie może sie połączyć z internetem. Dopiero po wyłączeniu i właczeniu całego iphone'a zaczyna internet 3g działać poprawnie.
#8
Napisano 23 stycznia 2013 - 22:41
sprawdz czy jest to samo na karcie np playa, jeśli tak to masz odpowiedz
#9
Napisano 23 stycznia 2013 - 23:13
Witam,
Poprzednio miałem iPhone 4 i identyczny problem jak opisał revelare. Telefon również w Plusie. Czyli ni z tego ni z owego zrywało połączenie oraz często ludzie narzekali, że nie można się ze mną połączyć. Ponadto zdarzało się tak, że ja próbowałem do kogoś zadzwonić i od razu wyskakiwał komunikat, że jest to niemożliwe. Wymieniłem kartę sim, ale nic się nie zmieniło i nadal trwało. W międzyczasie wymieniłem telefon na iPhone 5 (kupiony w Play, oryginalnie ściągnięty simlock, działa w Plusie) i dzisiaj zaczęło mi zrywać połączenia po 15 sekundach + również miałem problem z połączeniem się, wyskakiwał błąd. Nie sądzę, żeby była to wina karty SIM, szczerze mówiąc nie mam pojęcia...
Wszelkie sugestie mile widziane.
#10
Napisano 24 stycznia 2013 - 00:24
Skoro nie jest to problem z kartą sim, a po restore problem dalej występuje, pozostaje tylko oddanie go na gwarancję, bo nic innego tu się raczej nie wykombinuje.
#11
Napisano 24 stycznia 2013 - 21:03
*mk_titchy - sprobuj zrobic restore bez przywracania danych. Mi po zrobieniu tego restore problem nie znikl calkwicie, ale na 20 rozmow od wczoraj tylko jedna mi przerwala po 15 sekundach. Natomiast "falowanie" glosu ciagle istnieje (czasami dzwiek zanika na 5 sekund) Jesli chodzi o o problem z 3g ktory mialem - zauwazylem ze pojawia sie on gdy uzywalem WIFI i potem wyszedlem z jej zasiegu (do samochodu), wtedy mimo ze iphone pokazuje polaczenie 3g aktywne to nie jest w stanie sie polaczyc z internetem. Pomaga tylko reset, lub wylaczenie i wlaczenie ponowne sieci (w moim wypadku Plus). Czyli musi tutaj szwankowac przejscie z WIFI na 3g...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych