Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z dzwiękiem podczas połączenia.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Łukasz Jaworski

Łukasz Jaworski
  • 3 postów

Napisano 16 stycznia 2013 - 15:36

Jest to mój pierwszy post na tym forum, więc witam wszystkich serdecznie. Mam pewien problem z iPhonem 5. Wydaje mi się on o tyle dziwny, że na żadnym forum nie znalazłem wątku, który by ten temat poruszał. Problem ten występuje w telefonie moim i mojego brata. Pochodzą one z dwóch innych źródeł. Swój (iPhone 5 16GB czarny) zakupiłem w USA w sklepie Apple (telefon za pełną cenę- factory unlocked). Mój brat natomiast kupił telefon (iPhone 5 16GB biały) przedłużając umowę w Orange. Problemem jest jakość dźwięku podczas rozmowy. Dość często pojawiają się zakłócenia przypominające objawy braku zasięgu. Rozmówca mówi jakby głosem "robota" ;). Występuje to niezależnie od zasięgu oraz od tego z kim rozmawiamy. Rozmówca słyszy nas zawsze dobrze. Zniekształcony jest jedynie głos naszego rozmówcy. Macie może pomysły co to może być? Dodam, że moja żona kupiła również iPhona 5 w USA i jej urządzenie działa bez problemu. Pozdrawiam Łukasz

#2 Gawron

Gawron
  • 31 postów

Napisano 16 stycznia 2013 - 15:43

Pierwsza rzecz, dobre sprzęty skończyły sie na iP 4S :D.. Z tego co mówisz wyraźnie w obu modelach jest problem z głośniczkiem. Jest to najprawdopodobniej wada techniczna ( o ile oba telefony nie lądowały zbyt często na ziemi ) U mnie w dawnym iP4 miałem tak że głos był też zniekształcony a czasem znikał i głucho. pomogło podmuchanie w obszar głośnika (od zewnątrz i od wewnątrz). Może ja akurat miałem problem pyłu jakiegoś.

#3 Łukasz Jaworski

Łukasz Jaworski
  • 3 postów

Napisano 16 stycznia 2013 - 15:50

Też nad tym myślałem. Nie wiem też czy ma to znaczenie ale oglądając jakieś filmy, słuchając muzyki czy używając Facetime nigdy nie zdarzyło mi się aby dźwięk był zniekształcony. W weekend będę w Poznaniu może przejdę się do sklepu Apple i zobaczę co oni powiedzą.

#4 janusrom

janusrom
  • 1 postów

Napisano 24 stycznia 2013 - 19:18

problem z iphone 5 (dzwięk)

Jest to mój pierwszy post na tym forum, więc witam wszystkich serdecznie.
Mam pewien problem z iPhonem 5. Wydaje mi się on o tyle dziwny, że na żadnym forum nie znalazłem wątku, który by ten temat poruszał. Problem ten występuje w telefonie moim i mojego brata. Pochodzą one z dwóch innych źródeł. Swój (iPhone 5 16GB czarny) zakupiłem w USA w sklepie Apple (telefon za pełną cenę- factory unlocked). Mój brat natomiast kupił telefon (iPhone 5 16GB biały) przedłużając umowę w Orange. Problemem jest jakość dźwięku podczas rozmowy. Dość często pojawiają się zakłócenia przypominające objawy braku zasięgu. Rozmówca mówi jakby głosem "robota" ;). Występuje to niezależnie od zasięgu oraz od tego z kim rozmawiamy. Rozmówca słyszy nas zawsze dobrze. Zniekształcony jest jedynie głos naszego rozmówcy. Macie może pomysły co to może być? Dodam, że moja żona kupiła również iPhona 5 w USA i jej urządzenie działa bez problemu.
Pozdrawiam
Łukasz


Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum. To jest pierwszy wpis na, który się natknąłem a opisujący wypisz - wymaluj mój problem czyli zniekształcenia głosu rozmówcy (nawet wysyłając telefon do serwisu użyłem podobnego sformułowania "zniekształcony głos robota"), podobnie jak u kolegi Łukasza rozmówca również mnie doskonale słyszał, natomiast ja ani du du. Wysłałem swój telefon za pośrednictwem operatora Orange, po czterech dniach otrzymałem nowy telefon, lecz radość nie trwała długo bo są te same objawy. Wszystko wskazuje na to, że to problem z telefonem - w czasie kiedy był w serwisie używałem innego telefonu i problemu nie było. Poza tym przed wysłaniem iphona5 do serwisu "mordowałem" operatora przez miesiąc zapytaniami technicznymi myśląc, że problem tkwi w sieci. Chyba ponownie skontaktuję się z serwisem i zobaczymy co dalej. Oczywiście jak znajdę zadowalające rozwiązanie - napiszę o szczegółach. Jeśli kolega coś wcześniej ustali to proszę o informację. Pozdrawiam

#5 jarik1

jarik1
  • 1 postów

Napisano 14 marca 2013 - 17:48

Witam Chciałem podpiąć się pod wątek. Mam identyczny problem z ip5. Zauważyłem tylko ,że dzieje się to tylko w momencie kiedy jest słabszy zasięg. Gdy jestem w zasięgu 3G nigdy się to nie dzieje. Czy warto oddawać na gwarancję? Proszę o informacje na ten temat.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych