Drukarka HP LaserJet 1022 nie działa poprawnie - po chwili jest nieaktywna
Posted 11 January 2013 - 22:14
HP Printer Drivers v.2.12 for OS X
Na pewno starszy, bo było to jakiś czas temu.
Problem polega na tym, że podłączam drukarkę, wydrukuję coś i po jakimś czasie (bez żadnych działań, drukarka cały czas podłączona do USB i zasilania) nie mogę już nic wydrukować. Gdy chcę to zrobić wyświetla się coś w stylu "Drukarka nieaktywna". Często pomaga odłączenie z prądu i ponowne podłączenie, ale efekt jest chwilowy.
Przy okazji zapytam, czy jest możliwość druku obustronnego?
W Windowsowym sterowniku miałem taką możliwość w preferencjach drukarki.
Posted 11 January 2013 - 22:26
Posted 11 January 2013 - 22:33
Posted 11 January 2013 - 22:51
Posted 11 January 2013 - 22:55
Posted 11 January 2013 - 23:12
Posted 11 January 2013 - 23:28
Po jakimś czasie pokazuje się "Drukarka nie jest podłączona."
Jestem cały czas początkującym użytkownikiem MacBooka, więc może pytanie będzie dyletanckie.
Jak mam zainstalowaną wersję steroników do HP powiedzmy 2.0.9 (nie wiem jaką mam), a chciałbym zaktualizować do wesji z wczoraj:
HP Printer Drivers v.2.12 for OS X
To czy w jakiś sposób muszę usunąć starą instalację czy po prostu ściągnąć nowy obraz i zainstalować (nałożyć)?
W jaki sposób wyczyścić wszelkie poprzednie sterowniki?
Posted 11 January 2013 - 23:39
Posted 12 January 2013 - 16:54
Posted 12 January 2013 - 19:21
Posted 12 January 2013 - 19:31