Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Czy opłaca się kupić na dany moment ?

• Please log in to reply
40 replies to this topic

#1 symbrionix

symbrionix
  • 6 posts

Posted 10 January 2013 - 17:39

Witam, na wstępie chciałbym się przywitać i poinformować że jestem kompletnie zielony w sprawach iOS a Iphone'a trzymam pierwszy raz w ręku i nigdy nie miałem doczynienia z tymi telefonami ale teraz do rzeczy ;) Mam okazję za grosze kupić Iphone'a 4 z pudełkiem i ładowrką w stanie dobrym i wszystkimi elemantami sprawnymi w 100% i oryginalnymi. Lecz iphone posiada wersję iOS 6.0.1 z basebandem 04.12.02 i co najgorsze simlocka i narazie jest kompletnie bezuzyteczny oprócz słuchania muzyki i przeglądania internetu. I pytanie do was. Czy warto go kupić i być może przeczekać aż do wydania jakiegoś software'u który rozwiąże problem z simlockiem i jailbreak'iem bez uwięzi ? Byłbym bardzo wdzięczy za udzielenie wszelkich porad i wyjaśnienia mi kwestię opłacalności jak i przyszłości korzystania z iOS 6.0.1 i Baseband 04.12.02 (czy aby napewno kiedyś będzie sposob pokonania simlocka) Z góry dziękuje i pozdrawiam. P.S uprzedzam z góry moderacje o wstępne przeczytanie tematu ZE ZROZUMIENIEM a nie na pierwszy rzut oka zobaczenie słowa simlock i usunięcie tematu do kosza oraz odesłanie do tematu który wogóle nie był mi pomocny i znam go zresztą na pamięć.

#2 Nasedo

Nasedo
  • 1743 posts
  • SkądLondyn

Posted 10 January 2013 - 17:43

Pytanie - jak bardzo "za grosze". Nie tak dawno, moj znajomy, ktoremu zablokowali telefon, ktory mial simlocka - probowal sprzedac rowniez iPhone 4. Cena, ktora mu proponowali byla nawet nizsza niz cena iPoda Touch - wiec co zrobil? Zostawil sobie jako odtwarzacz - zapominajac w ogole o telefonie. Jezeli jestes zainteresowany bardziej systemem iPhone, a cena jest bardzo atrakcyjna - kup go sobie - bedziesz mial nieco lepszego iPoda Touch. Jezeli zas potrzebujesz telefonu - nie bierz go.