Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iMessage aktywacja nie powiodła się


  • Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 ZlyPL

ZlyPL
  • 229 posts

Posted 07 January 2013 - 10:33

Witam w Ustawieniach => Wiadomości uruchamiam iMessage lecz dostaje komunikat "Aktywacja nie powiodła się. Aby spróbować ponownie, włącz iMessage" oczywiście włączam i dalej to samo :( nie wiem dlaczego nie mogę tej funkcji odpalić.

#2 OleYek

OleYek

  • 17478 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 07 January 2013 - 10:44

Masz pieniądze na koncie, nie masz blokady połączeń międzynarodowych?

#3 ZlyPL

ZlyPL
  • 229 posts

Posted 07 January 2013 - 10:52

Na koncie ostatnio zostało 4,48zł może za mało co do blokady połączeń międzynarodowych to zdaje się muszę sprawdzić u operatora?

#4 OleYek

OleYek

  • 17478 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 07 January 2013 - 11:42

aktywacja iMessage i FT wymaga wysłania SMSa na numer w Wielkiej Brytanii, blokada połączeń m/n ma wpływ na takie SMSy, tak samo jak operator z którego korzystasz w Orange w Abo np. taki SMS jest darmowy, ale już np. Play pobiera za to opłaty.

#5 ZlyPL

ZlyPL
  • 229 posts

Posted 07 January 2013 - 14:25

Sprawdziłem, nie posiadam blokady moja sieć to Play mam abonament wiec nie ma opcji, że jest brak funduszy,nie wiem w czym tkwi problem. Aha dostałem email takiej treści dot. iMessage :Dear Andrzej, Your Apple ID (..........@gmail.com) was used to sign in to FaceTime, iCloud, and iMessage on an iPhone 5 named “iPhone (Andrzej)”. If you have not recently set up an iPhone with your Apple ID, then you should change your Apple ID password. Learn more Wspomina się coś o konfiguracji telefonu z Apple ID ale już w itunes zarejestrowany mam ten telefon i prosi o zmianę hasła, trochę nie rozumiem co ten email do mnie gada.

#6 landr

landr
  • 1396 posts

Posted 07 January 2013 - 16:06

Witam, informuje Cie, że Twój mail możesz użyć do wymienionych usług iMessege, Face time, itp. Musisz u utawieniach TELEFONU, nie itunesa wpisać np. w wiadomościach i np w Face time swój Apple ID i hasło jakie kiedyś podałeś w itunes. Najlepiej włacz sobie wifi, powpisuj w usługach swój ID i to wszystko.Imessage możesz używać z każdym kto ma appla po numerze telefonu, jak i po adresie mailowym np. z ipadem, ipodem itp

#7 ZlyPL

ZlyPL
  • 229 posts

Posted 07 January 2013 - 21:56

No nic z tego gdy uruchamiam iMessage wyświetla się komunikat "Czekam na aktywację..." to samo dotyczy FaceTime po jakimś czasie informacja w obu przypadkach "Aktywacja nie powiodła się uruchom jeszcze raz...." Walczę z tym od 3 dni kiedyś dostałem komunikat " Nie można połączyć się z serwerem..." Nie mam pomysłu na to :(

#8 landr

landr
  • 1396 posts

Posted 07 January 2013 - 22:11

Zrób to jeszcze raz, zresetuj ustawienia sieciowe tylko sieciowe, powyłączaj iMessage i Face Time...następnie połącz się z internetem najlepiej po wifi, następnie zaloguj sie swoim Apple ID i hasłem, dalej aktywuj jeszcze raz iMassage i Face tima, poczekaj....MUSI działać. Sprawdz czy, aby napewno działa Ci internet???? Powodzenia.

#9 ZlyPL

ZlyPL
  • 229 posts

Posted 09 January 2013 - 07:31

Dzień dobry, no niestety nic z tego powiedzcie mi czy mój numer telefonu powinien się wyświetlać w menu iMessage, na chwilę obecną jest tylko mój email ten sam co służy do logowania w itunes, możliwe, że to też wina mojej karty nano sim może trzeba ją będzie wymienić w Play, ostatnio dzwoniąc do kumpla za pierwszym połączeniem mnie nie słyszał dopiero ponowne wybranie numery i wówczas doszło do rozmowy, wczoraj próbował się do mnie dodzwonić nie dostałem nawet sms-a, że ktoś dzwonił. Jest możliwe, że przyczyną tych dziwnych zjawisk jest wadliwa karta sim? Już nie wiem czego się chwycić, może przywrócić telefon do jakiś ustawień fabrycznych. Aha czy w iTunes powinien gdzieś mi się pokazać mój numer telefonu?

#10 landr

landr
  • 1396 posts

Posted 09 January 2013 - 09:49

Kolego ZlyPL, te "kłopoty" to występują tylko w początkowej fazie eksploatacji, późnie to będzie proste. Na początek wejdz w ustawienia, telefon i zobacz czy jest wyświetlany Twój numer, jeśli go nie ma(powinien być), to wpisz go, powinien się pokazywać w iTunes ( nazwa, bateria numer tel i numer seryjny),chyba w menu Face Tima wyświetla Ci mail, klikając możesz dodać nowy mail lub numer tel. Możesz na początek włączyć i wyłączyć tel, nowe właczenie powoduje niejako "uczenie się" nowych ustawień dla karty sim...Możesz (klawisze power+home razem) przytrzymać ok 15 sek do zniknięcia jabłka i później ponowne włączenie....w ostateczności możesz podłączyć do iTunes i ODTWORZYĆ jako nowego...sposobów jest kilka.W Play czasami występują zaniki sygnału( poprzez przełaczanie się do innej sieci). Jak Ci napisałem wcześniej to (iMessage i Face time) muszą Ci działaC i już ...Pozdrawiam.

#11 ZlyPL

ZlyPL
  • 229 posts

Posted 09 January 2013 - 16:40

@lander mimo szczerych chęci mi te usługi nie odpalają przywróciłem telefon do ustawień fabrycznych próbowałem po wifi, po 3g, dzwoniłem do operatora zdjął mi wszelkie ograniczenia łącznie z roamingiem 3g po innych sieciach. Na stronie Play24 widzę, że wysłałem 85 sms - ów 447786205094 wszystkie za 0zł pisze sms specjalny, w telefonie wpisany mam swój numer gsm, w itunes jest widoczny, ostatnim krokiem w tej sprawie będzie wymiana nano sim. Napiszę jak wymienię w mojej wichurze salon Play nie ma tych kart, będę w jakiejś bardziej cywilizowanej mieścinie to wymienię. Pozdrawiam i dziękuje Ci za wsparcie w bojach.

#12 NoRk

NoRk
  • 155 posts

Posted 09 January 2013 - 18:33

jak przyszedł ten mail to kliknąłeś w nim Zweryfikuj teraz??? po kliknięciu na zweryfikuj przenosi na stronę apple wpisujemy swoje hasło od Apple ID i mail już jest zweryfikowany z naszym Apple ID, potem powinno działać.

#13 ZlyPL

ZlyPL
  • 229 posts

Posted 09 January 2013 - 22:30

W tym mailu nie ma odnośnika czy linku do zweryfikuj, potwierdź lub coś w tym stylu.

#14 dziambol

dziambol
  • 2 posts

Posted 21 February 2013 - 21:48

@lander mimo szczerych chęci mi te usługi nie odpalają przywróciłem telefon do ustawień fabrycznych próbowałem po wifi, po 3g, dzwoniłem do operatora zdjął mi wszelkie ograniczenia łącznie z roamingiem 3g po innych sieciach. Na stronie Play24 widzę, że wysłałem 85 sms - ów 447786205094 wszystkie za 0zł pisze sms specjalny, w telefonie wpisany mam swój numer gsm, w itunes jest widoczny, ostatnim krokiem w tej sprawie będzie wymiana nano sim. Napiszę jak wymienię w mojej wichurze salon Play nie ma tych kart, będę w jakiejś bardziej cywilizowanej mieścinie to wymienię. Pozdrawiam i dziękuje Ci za wsparcie w bojach.


Witam.
Dałeś radę uruchomić iMessage?
Ja mam dokładnie to samo. Na dwóch kartach Play mam taką sytuację jak Ty. Wysyła tylko sms specjalny, w sumie poszło ponad 70szt. Na infolinii Play konsultanci zieloni jak groszek. Specjalnie kupiłem starter Orange, po włożeniu komunikat, że może naliczyć opłatę. Za kilka sekund aktywny iMessage i FaceTime włącznie z nr Orange. Na Play lipa. Czekam na aktywację, a w miejscu nr telefonu mam potem cały czas nr z Orange.
Ciągle jakieś problemy z Play.
Pozdrawiam
Adam




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users