

iMessage aktywacja nie powiodła się
#1
Napisano 07 stycznia 2013 - 10:33

#2
Napisano 07 stycznia 2013 - 10:44
#3
Napisano 07 stycznia 2013 - 10:52
#4
Napisano 07 stycznia 2013 - 11:42
#5
Napisano 07 stycznia 2013 - 14:25
#6
Napisano 07 stycznia 2013 - 16:06
#7
Napisano 07 stycznia 2013 - 21:56

#8
Napisano 07 stycznia 2013 - 22:11
#9
Napisano 09 stycznia 2013 - 07:31
#10
Napisano 09 stycznia 2013 - 09:49
#11
Napisano 09 stycznia 2013 - 16:40
#12
Napisano 09 stycznia 2013 - 18:33
#13
Napisano 09 stycznia 2013 - 22:30
#14
Napisano 21 lutego 2013 - 21:48
@lander mimo szczerych chęci mi te usługi nie odpalają przywróciłem telefon do ustawień fabrycznych próbowałem po wifi, po 3g, dzwoniłem do operatora zdjął mi wszelkie ograniczenia łącznie z roamingiem 3g po innych sieciach. Na stronie Play24 widzę, że wysłałem 85 sms - ów 447786205094 wszystkie za 0zł pisze sms specjalny, w telefonie wpisany mam swój numer gsm, w itunes jest widoczny, ostatnim krokiem w tej sprawie będzie wymiana nano sim. Napiszę jak wymienię w mojej wichurze salon Play nie ma tych kart, będę w jakiejś bardziej cywilizowanej mieścinie to wymienię. Pozdrawiam i dziękuje Ci za wsparcie w bojach.
Witam.
Dałeś radę uruchomić iMessage?
Ja mam dokładnie to samo. Na dwóch kartach Play mam taką sytuację jak Ty. Wysyła tylko sms specjalny, w sumie poszło ponad 70szt. Na infolinii Play konsultanci zieloni jak groszek. Specjalnie kupiłem starter Orange, po włożeniu komunikat, że może naliczyć opłatę. Za kilka sekund aktywny iMessage i FaceTime włącznie z nr Orange. Na Play lipa. Czekam na aktywację, a w miejscu nr telefonu mam potem cały czas nr z Orange.
Ciągle jakieś problemy z Play.
Pozdrawiam
Adam
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych