
Zmieniłem nazwę Apple ID i stworzyło się nowe Apple ID
#1
Posted 05 January 2013 - 11:19
#2
Posted 05 January 2013 - 11:48
#3
Posted 05 January 2013 - 11:59
#4
Posted 05 January 2013 - 12:08
Also, before you change the country in your account, please note the following:
1) You will need to download all purchased content before changing countries.
In addition, rented items must be past their 30 day expiration in order to
change countries. For more information on rentals, please visit:
iTunes Store: Movie rental frequently asked questions (FAQ)
iTunes Store: Movie rental frequently asked questions (FAQ)
2) You will be asked to provide a payment method, such as a credit card or
debit card associated with a valid billing address in the new country. An
iTunes Store Gift Card issued in the new country is also an acceptable payment
method. You will not be able to change your account's country without
providing one of these methods of payment.
3) Content purchased from the iTunes Store is country-specific. If you wish to
upgrade any of your iTunes Store content to iTunes Plus, you'll need to do so
before you change the country associated with your account. The content you
purchased while your account was set to the previous country will not be
eligible for upgrade once you have changed countries.
4) When you change countries, you will no longer receive application update
notifications in iTunes for the apps you purchased in your original country.
However, you will still receive update notifications on your iOS device for
any applications installed on that device. In addition, you will be able to
download previously purchased applications again for free if they are present
on your new country's store. You will not be charged and the download will not
appear on your Purchased page. If a previously purchased application is not
available in your new country, you will not be able to download it again for
free.
Natomiast co do haseł na ipadzie i reszcie- próbowałeś zrobić, żeby zapomniały hasła Apple ID? Pokasuj wszystko związane ze starym kontem w ustawieniach- wyloguj się itp, i spróbuj się na świeżo zalogować nowymi danymi.
#5
Posted 05 January 2013 - 12:20

- - - Połączono posty - - -
No tak tylko dziś infolinia nieczynna

#6
Posted 05 January 2013 - 12:37
#7
Posted 05 January 2013 - 16:53

#8
Posted 05 January 2013 - 20:37
#9
Posted 05 January 2013 - 21:08

#10
Posted 06 January 2013 - 12:57
#11
Posted 06 January 2013 - 14:32
#12
Posted 06 January 2013 - 16:11
Nie trzeba. Zmieniałem email (a co za tym idzie identyfikator Apple ID i można korzystać z tym zakupionych na poprzednimNie jest czasem tak, że po zmianie Apple ID wszystkie aplikacje trzeba pobrać i zainstalować jeszcze raz? Każda aplikacja zawiera w pliku .plist nasze Apple ID, więc po jego zmianie, nie powinno być możliwości aktualizacji aplikacji ze starym Apple ID. Nie jestem pewien, ale tak to chyba wygląda. Choć Apple ID to tylko taki alias do naszego prawdziwego identyfikatora.

#13
Posted 06 January 2013 - 18:31
#14
Posted 06 January 2013 - 19:01
To dość dziwny przypadek. U mnie obyło się bez problemów (w tym przypadku). Sugerował bym kontakt przez www z suportem - może nawet sprawa pójdzie do jakiegoś seniora. Próbuj to odkręcić - szkoda Twoich zakupionych rzeczy i czasu.To co sugerujecie? Prosić Apple o nowe hasło do starego konta? Bo nie przychodzi żaden mail z iForgot… jak jutro na tej infolinii mi nie pomogą to chyba dam sobie spokój… Z tego co widać to chyba jakiś błąd systemu, skoro eualex zmieniał mail i nazwę Apple ID i wszystko normalnie działa.
#15
Posted 06 January 2013 - 19:23
#16
Posted 06 January 2013 - 19:44
Jak napiszesz na nowo - będziesz miał automatycznie nową osobę - możesz też ich naciskać, że problem nadal nie jest rozwiązany - wtedy sami przekażą komuś innemuBył już kontakt z supportem. Niestety mój angielski nie jest na najwyższym poziomie ale jakoś opisałem mój problem. Zaraz wstawię screenshoty korespondencji z panią Brandi.

#17
Posted 06 January 2013 - 19:51
No tak tylko to może trwać w nieskończonośćJak napiszesz na nowo - będziesz miał automatycznie nową osobę - możesz też ich naciskać, że problem nadal nie jest rozwiązany - wtedy sami przekażą komuś innemu

#18
Posted 06 January 2013 - 20:09
Nie zniechęcaj się - oni są tam, by Ci pomócNo tak tylko to może trwać w nieskończoność


#19
Posted 06 January 2013 - 20:17

#20
Posted 07 January 2013 - 18:09

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users