Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Orange, serwis, iPhone 5


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 Drastim

Drastim
  • 38 posts

Posted 03 January 2013 - 16:15

Miałem założony w tej sprawie wątek, ale został wywalony. Krótka powtórka : tuż przed świętami otrzymałem z sieci orange telefon, po wyjęciu z pudełka okazało się, że ma mniejsze i większe odpryski, zaraz po świętach oddałem telefon na gwarancję, jak radzono mi tutaj oraz (uwaga!) w salonie orange. Otóz - po wysłaniu telefonu do Regenersis, dostałem informacje z kosztorysem na 1050 zł. (pomijam, że błędnie wpisano tam moje nazwisko...). Jakiś pomysł co z tym fantem zrobić?

#2 Sunmile

Sunmile
  • 241 posts
  • SkądWarszawa

Posted 03 January 2013 - 16:22

Idź do UOKiKu a jeszcze pytanie, oddawales na gwarancje czy z rekojmi?

#3 Drastim

Drastim
  • 38 posts

Posted 03 January 2013 - 16:25

Gwarancja.

#4 Clevland

Clevland
  • 416 posts

Posted 03 January 2013 - 21:51

UOKiK zajmuje się sprawami większych grup konsumentów. Trzeba by zebrać większą grupę i złożyć skargę że Apple wypuszcza badziewie a serwis R każe sobie jeszcze płacić ponad 1tys. zł. Na pewno odeśle do Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Muszę przyznać iż są pomocni i potrafią załatwić nawet trudną sprawę. Przecież taki telefon odsyła się w ciągu 10 dni do sprzedawcy a nie rusza z gwarancji. Co ci serwis R napisał w odpowiedzi na reklamację? Ja bym się skontaktował z Rzecznikiem konsumentów. Właściwie bym podzwonił po większych miastach i zapytał czy mieli taką sprawę. Muszę powiedzieć że Apple się postarało i chociaż łatwo wymienny wyświetlacz zrobili. A dostałeś telefon zastępczy na czas reklamacji ?

#5 OleYek

OleYek

  • 17478 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 03 January 2013 - 22:45

UOKiK zajmuje się sprawami większych grup konsumentów.
Trzeba by zebrać większą grupę i złożyć skargę że Apple wypuszcza badziewie a serwis R każe sobie jeszcze płacić ponad 1tys. zł.
Na pewno odeśle do Miejskiego Rzecznika Konsumentów.
Muszę przyznać iż są pomocni i potrafią załatwić nawet trudną sprawę.


Gwarancja to DOBROWOLNE świadczenie producenta. Albo je akceptujesz i z niego korzystasz, albo nie, wtedy masz niezgodność towaru z umową. Wybór należy do kupującego, więc wszelkie urzędy mogą cmoknąć w zad Apple tylko z tego tytułu.

Przecież taki telefon odsyła się w ciągu 10 dni do sprzedawcy a nie rusza z gwarancji.


A wyjaśnisz na jakiej podstawie te 10 dni?

A dostałeś telefon zastępczy na czas reklamacji ?


A na jakiej podstawie?

#6 Clevland

Clevland
  • 416 posts

Posted 03 January 2013 - 23:03

Gwarancja to DOBROWOLNE świadczenie producenta. Albo je akceptujesz i z niego korzystasz, albo nie, wtedy masz niezgodność towaru z umową. Wybór należy do kupującego, więc wszelkie urzędy mogą cmoknąć w zad Apple tylko z tego tytułu.



A wyjaśnisz na jakiej podstawie te 10 dni?



A na jakiej podstawie?


Cmoknąć Apple? Jakoś ludzie dają sobie radę.

10 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość.


O telefon zastępczy pytam tak dla pokazania co oferuje Apple w razie problemów.
np. Nokia, Samsung itp. dają.
Apple nie dość że wie o odpryskach to każe sobie płacić 1050zł za wymianę której nie zawinił klient.
Żenada.

#7 OleYek

OleYek

  • 17478 posts
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Posted 03 January 2013 - 23:46

10 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość.


Ale autor kupił w salonie. Przynajmniej tak wynika z jego postu.

O telefon zastępczy pytam tak dla pokazania co oferuje Apple w razie problemów.
np. Nokia, Samsung itp. dają.


A tu się dawno tak nie uśmiałem...

#8 Drastim

Drastim
  • 38 posts

Posted 04 January 2013 - 16:04

Jedno pytanko - dostałem odpowiedź na maila, że "naprawa" polega na wymianie całego telefonu. Skąd więc cena 1050 zł?

#9 jekob

jekob
  • 28 posts

Posted 08 May 2013 - 14:02

I jak zakończyła sie sprawa?




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users