
Apple Store i zwrot
#1
Posted 02 January 2013 - 18:04
Znam tą stronę: [url=http://store.apple.com/pl/help/returns_refund]Odsyłanie produktów i zwrot pieniędzy - Apple Store (Polska)[/url]
Jednak ktoś (gdzieś, kiedyś) pisał, że odnosił gdzieś w Warszawie towar kupiony za pośrednictwem Apple Strore, który okazał się wadliwy i został on od razu wymieniony na nowy. Jest taka możliwość?
#2
Posted 02 January 2013 - 18:38
#3
Posted 03 January 2013 - 01:30
To świetnie, ale ja pytałem o możliwość oddania a nie odesłania...No jeśli masz gwarancje i oddajesz towar z uszkodzeniem np. nie działajacy przycisk home dostajesz nowy sprzęt, zazwyczaj (a w zasadzie nigdy) tego nie naprawiaja tylko dają Ci nowy model
#4
Posted 03 January 2013 - 12:38
To świetnie, ale ja pytałem o możliwość oddania a nie odesłania...
Nie ma możliwości oddania tego nigdzie u nas lokalnie, masz kuriera który przyjeżdża do Ciebie odbiera towar i on musi wrócić do Irlandii.
Nie rozumiem w czym jest problem dzwonisz, dostajesz RMA i nigdzie nic nosić nie będziesz musiał.
#5
Posted 04 January 2013 - 09:19
Chodzi o to, że wolałbym wymianę "od ręki" niż czekanie na kuriera i czekanie na sprzęt.. Tak jak to się odbywa wszędzie gdzie są sklepy Apple - przychodzisz z wadliwym - wychodzisz z nowym.Nie rozumiem w czym jest problem dzwonisz, dostajesz RMA i nigdzie nic nosić nie będziesz musiał.
#6
Posted 04 January 2013 - 13:14
#7
Posted 04 January 2013 - 13:36
Ktoś kiedyś, gdzieś, pisał o końcu świata...Jednak ktoś (gdzieś, kiedyś) pisał, że odnosił gdzieś w Warszawie towar kupiony za pośrednictwem Apple Strore, który okazał się wadliwy i został on od razu wymieniony na nowy. Jest taka możliwość?
Niestety nie mamy Apple Store, tylko AOS i tam trzeba sprzęt oddać. Od ręki wymieniają niektórzy resellerzy, ale i wtedy zależy to od powodu zwrotu.
#8
Posted 04 January 2013 - 21:47
Od ręki wymieniają niektórzy resellerzy,
Za ich podejście do klienta w większości przypadków to ja podziękuje...
Lepiej odesłać i jest spokój. Nawet wygodniej bo nie trzeba jeździć a koszty wysyłki ponoszą oni.
#9
Posted 29 November 2013 - 15:19
#10
Posted 29 November 2013 - 23:57


#11
Posted 30 November 2013 - 00:35
#12
Posted 30 November 2013 - 02:19
Ja się dołącze do tematu i chcę się zapytać jak ten zwrot wygląda? Mam pudełko po iPhone zapakować w jakąś folie bombelkową i ten numer RMA nakleić na kopercie a resztą adresem itp zajmie się kurier?
A i jeszcze jedno, napisane jest żeby oddać ze wszystkimi akcesoriami gwarancjami itp, a co z naklejką jabłuszka? bo ją już nakleiłem z tym chyba nie będą robić problemów?
Ja miałem już 3 zwroty (np. Dzisiaj odesłałem iPhone 5S) więc podzielę się swoimi doświadczeniami.
Wszystkie zwroty były związane z wymianami - oczywiście poniższe dotyczy tylko AOS.
Uwagi do otrzymanego sprzętu zgłaszałem do 14 dni od otrzymania przesyłki. Na infolini AOS zawsze odsyłano mnie do działu technicznego gdzie próbowano zaradzić zgłaszaniem problemom - gdy serwis stwierdzał, że nie da rady pomóc to proponował naprawę gwarancyjną w wskazanym przez siebie serwisie. Ja, z racji faktu, że nie mogę sobie pozwolić na brak telefonu przez 2-3 tygodńie prosiłem o przełączenie do działu sprzedaży AOS. Tam przekazywałem info, że mam wadliwy telefon i chcę wymienić go na inny, nowy egzemplarz - zawsze była zgoda.
Wtedy osoba z AOS zakładała zamówienie na nowy Telefon i przekazywała sprawę do kuriera, który miał się ze mną skontaktować i ustalić szczegóły odbioru zdawanego sprzętu.
Gdy dzwoniła firma kurierska, ustalałem, że telefon oddam gdy otrzymam nowy - np. w TNT Pani mogła założyć zlecenie odbioru max. na 1 tydzień na przód - gdy w tym czasie nowy sprzęt nie dotarł to dzwoniłem z 1 dniowym wyprzedzeniem i zmieniałem zlecenie odbioru na nową późniejszą datę - nigdy nie było problemu.
Po każdorazowym ustaleniu szczegółow odbioru otrzymywałem e-mail z listem przewozowym do wydrukowania, który dołączałem do przesyłki.
Telefon zawsze starałem się oddać w komplecie - oczywiście bez folijek, ze śladami użytkowania a zgłaszane wady były rzeczywiste.
Jak już wspomniałem, dzisiaj odesłałem iPhone 5S a nowy telefon otrzymałem w dniu wczorajszym więc miałem czas na "komfortową" przesiadkę ze starego sprzętu na nowy.
#13
Posted 01 December 2013 - 11:09
#14
Posted 08 December 2013 - 17:16
Przepraszam za pisanie o iPhone w dziale dla komputerów, trafiłem tu przez Google i nie zwróciłem uwagi na dział.

#15
Posted 08 December 2013 - 19:33
#16
Posted 16 December 2013 - 22:07
#17
Posted 16 December 2013 - 23:22
Nie ma takiej możliwości. Sprawdź dokładnie.Pytanie do osób które wymieniały Macbook-a za pośrednictwem Apple Store: czy Wasz nowy komputer ma taki sam numer seryjny jak poprzedni egzemplarza? U tak właśnie się stało.
Wymieniany egzemplarz jedzie do magazynu zwrotów w Eindhoven/Schijndel a nowy wysyłają z magazynu, lub produkują jeśli jest konfigurowany na zamówienie.
#18
Posted 16 December 2013 - 23:28
Nie ma takiej możliwości. Sprawdź dokładnie.
Racje. Pomyliłem faktury. Dodatkowo zmyliło mnie dużo podobieństwo obu numerów.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users