Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple Store i zwrot


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 mjk

mjk
  • 7 postów
  • SkądKraków, Poland

Napisano 02 stycznia 2013 - 18:04

Witam, jak wygląda kwestia zwrotu towaru do Apple Store?

Znam tą stronę: [url=http://store.apple.com/pl/help/returns_refund]Odsyłanie produktów i zwrot pieniędzy - Apple Store (Polska)[/url]

Jednak ktoś (gdzieś, kiedyś) pisał, że odnosił gdzieś w Warszawie towar kupiony za pośrednictwem Apple Strore, który okazał się wadliwy i został on od razu wymieniony na nowy. Jest taka możliwość?

#2 CrystalDyst23

CrystalDyst23
  • 109 postów

Napisano 02 stycznia 2013 - 18:38

No jeśli masz gwarancje i oddajesz towar z uszkodzeniem np. nie działajacy przycisk home dostajesz nowy sprzęt, zazwyczaj (a w zasadzie nigdy) tego nie naprawiaja tylko dają Ci nowy model

#3 mjk

mjk
  • 7 postów
  • SkądKraków, Poland

Napisano 03 stycznia 2013 - 01:30

No jeśli masz gwarancje i oddajesz towar z uszkodzeniem np. nie działajacy przycisk home dostajesz nowy sprzęt, zazwyczaj (a w zasadzie nigdy) tego nie naprawiaja tylko dają Ci nowy model

To świetnie, ale ja pytałem o możliwość oddania a nie odesłania...

#4 psych0l

psych0l
  • 138 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 03 stycznia 2013 - 12:38

To świetnie, ale ja pytałem o możliwość oddania a nie odesłania...


Nie ma możliwości oddania tego nigdzie u nas lokalnie, masz kuriera który przyjeżdża do Ciebie odbiera towar i on musi wrócić do Irlandii.
Nie rozumiem w czym jest problem dzwonisz, dostajesz RMA i nigdzie nic nosić nie będziesz musiał.

#5 mjk

mjk
  • 7 postów
  • SkądKraków, Poland

Napisano 04 stycznia 2013 - 09:19

Nie rozumiem w czym jest problem dzwonisz, dostajesz RMA i nigdzie nic nosić nie będziesz musiał.

Chodzi o to, że wolałbym wymianę "od ręki" niż czekanie na kuriera i czekanie na sprzęt.. Tak jak to się odbywa wszędzie gdzie są sklepy Apple - przychodzisz z wadliwym - wychodzisz z nowym.

#6 Konrado

Konrado

  • 1 844 postów
  • SkądŚwidnica

Napisano 04 stycznia 2013 - 13:14

Tyle, że u nas nie ma sklepów Apple.

#7 virgin71

virgin71



  • 12 562 postów
  • SkądWrocław

Napisano 04 stycznia 2013 - 13:36

Jednak ktoś (gdzieś, kiedyś) pisał, że odnosił gdzieś w Warszawie towar kupiony za pośrednictwem Apple Strore, który okazał się wadliwy i został on od razu wymieniony na nowy. Jest taka możliwość?

Ktoś kiedyś, gdzieś, pisał o końcu świata...
Niestety nie mamy Apple Store, tylko AOS i tam trzeba sprzęt oddać. Od ręki wymieniają niektórzy resellerzy, ale i wtedy zależy to od powodu zwrotu.

#8 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 04 stycznia 2013 - 21:47

Od ręki wymieniają niektórzy resellerzy,


Za ich podejście do klienta w większości przypadków to ja podziękuje...

Lepiej odesłać i jest spokój. Nawet wygodniej bo nie trzeba jeździć a koszty wysyłki ponoszą oni.

#9 Patroy

Patroy
  • 81 postów

Napisano 29 listopada 2013 - 15:19

Ja się dołącze do tematu i chcę się zapytać jak ten zwrot wygląda? Mam pudełko po iPhone zapakować w jakąś folie bombelkową i ten numer RMA nakleić na kopercie a resztą adresem itp zajmie się kurier? A i jeszcze jedno, napisane jest żeby oddać ze wszystkimi akcesoriami gwarancjami itp, a co z naklejką jabłuszka? bo ją już nakleiłem z tym chyba nie będą robić problemów?

#10 Hubson83

Hubson83

  • 903 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 29 listopada 2013 - 23:57

Bez przesady :). Naklejka to nie akcesoria. Pakujesz najlepiej w karton, w którym otrzymałeś sprzęt, one są specjalnie do tego przeznaczone. Ważne aby było oryginalne pudełko od urządzenia, sam sprzęt, wszystkie akcesoria, tj, słuchawki, ładowarki, srarki itd. W co to zapakujesz i jak nie jest istotne, ważne aby dojechało do magazynu RMA w Holandii w całości. Ja jednego iMaca odesłałem im bez oryginalnych kości RAM, bo gdzieś posiałem i nie robili problemów :). Najlepiej ich powiadomić czego brakuje, ale naklejki, ściereczki czy instrukcje to można olać...

#11 kostek_ja

kostek_ja
  • 228 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 30 listopada 2013 - 00:35

Ewentualnie mi też kiedyś proponowali że kurier odbierze uszkodzony sprzęt w momencie jak przyjedzie z nowym. W końcu nie dało się tego proceduralne zrobić gdyż nie bardzo mogli wymienić ze względu na to że wyszedł nowy model, więc trzeba było zrobić zwrot i nowe zamówienie, ale jakby wciąż był ten sam model to najwyraźniej jest taka opcja. Zadzwoń, dopytaj.

#12 filip71

filip71
  • 168 postów
  • SkądWiśniowa Góra

Napisano 30 listopada 2013 - 02:19

Ja się dołącze do tematu i chcę się zapytać jak ten zwrot wygląda? Mam pudełko po iPhone zapakować w jakąś folie bombelkową i ten numer RMA nakleić na kopercie a resztą adresem itp zajmie się kurier?

A i jeszcze jedno, napisane jest żeby oddać ze wszystkimi akcesoriami gwarancjami itp, a co z naklejką jabłuszka? bo ją już nakleiłem z tym chyba nie będą robić problemów?


Ja miałem już 3 zwroty (np. Dzisiaj odesłałem iPhone 5S) więc podzielę się swoimi doświadczeniami.
Wszystkie zwroty były związane z wymianami - oczywiście poniższe dotyczy tylko AOS.

Uwagi do otrzymanego sprzętu zgłaszałem do 14 dni od otrzymania przesyłki. Na infolini AOS zawsze odsyłano mnie do działu technicznego gdzie próbowano zaradzić zgłaszaniem problemom - gdy serwis stwierdzał, że nie da rady pomóc to proponował naprawę gwarancyjną w wskazanym przez siebie serwisie. Ja, z racji faktu, że nie mogę sobie pozwolić na brak telefonu przez 2-3 tygodńie prosiłem o przełączenie do działu sprzedaży AOS. Tam przekazywałem info, że mam wadliwy telefon i chcę wymienić go na inny, nowy egzemplarz - zawsze była zgoda.
Wtedy osoba z AOS zakładała zamówienie na nowy Telefon i przekazywała sprawę do kuriera, który miał się ze mną skontaktować i ustalić szczegóły odbioru zdawanego sprzętu.
Gdy dzwoniła firma kurierska, ustalałem, że telefon oddam gdy otrzymam nowy - np. w TNT Pani mogła założyć zlecenie odbioru max. na 1 tydzień na przód - gdy w tym czasie nowy sprzęt nie dotarł to dzwoniłem z 1 dniowym wyprzedzeniem i zmieniałem zlecenie odbioru na nową późniejszą datę - nigdy nie było problemu.
Po każdorazowym ustaleniu szczegółow odbioru otrzymywałem e-mail z listem przewozowym do wydrukowania, który dołączałem do przesyłki.

Telefon zawsze starałem się oddać w komplecie - oczywiście bez folijek, ze śladami użytkowania a zgłaszane wady były rzeczywiste.

Jak już wspomniałem, dzisiaj odesłałem iPhone 5S a nowy telefon otrzymałem w dniu wczorajszym więc miałem czas na "komfortową" przesiadkę ze starego sprzętu na nowy.

#13 Patroy

Patroy
  • 81 postów

Napisano 01 grudnia 2013 - 11:09

Ja chcę anulować zamówienie za które już zapłaciłem ale tam w polach uzyskaj zwrot pieniędzy są takie dziwne zwroty że nie wiem zupełnie co mam wpisać... Adres banku?? nazwa konta?? nie wiem co to jest sort code... Dlaczego oni nie mogę po prostu podać danych konta, w dodatku jeszcze w polu numer konta po wklejeniu swojego pokazuje się że jest nieprawidłowy

#14 AvATar7SeVen

AvATar7SeVen
  • 64 postów

Napisano 08 grudnia 2013 - 17:16

Ile de facto czeka się na zwrot pieniędzy? Zastanawiam się nad wymianą iPhone 5S na model z większą pamięcią, ale wydaje mi się, że musiałbym zwrócić ten egzemplarz i dopiero później zamówić nowy. Nie stać mnie jednak, by zamówić 32 GB i czekać na zwrot za 16 GB. Zastanawiam się, czy do 16 grudnia (ostateczna data zamówienia przed świętami w AOS) dostałbym pieniądze, żeby zamówić drugi egzemplarz, zakładając, że jutro skontaktowałbym się z Apple?

Przepraszam za pisanie o iPhone w dziale dla komputerów, trafiłem tu przez Google i nie zwróciłem uwagi na dział. :)

#15 kostek_ja

kostek_ja
  • 228 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 08 grudnia 2013 - 19:33

Możesz się ewentualnie dogadać aby pieniądze ze zwrotu poszły na zapłatę nowego zamówienia. Ja tak ostatnio zrobiłem przy zwrocie iMaca i zakupie rMBP, aby przyśpieszyć.

#16 Duke123

Duke123
  • 491 postów

Napisano 16 grudnia 2013 - 22:07

Pytanie do osób które wymieniały Macbook-a za pośrednictwem Apple Store: czy Wasz nowy komputer ma taki sam numer seryjny jak poprzedni egzemplarza? U tak właśnie się stało.

#17 Hubson83

Hubson83

  • 903 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 16 grudnia 2013 - 23:22

Pytanie do osób które wymieniały Macbook-a za pośrednictwem Apple Store: czy Wasz nowy komputer ma taki sam numer seryjny jak poprzedni egzemplarza? U tak właśnie się stało.

Nie ma takiej możliwości. Sprawdź dokładnie.
Wymieniany egzemplarz jedzie do magazynu zwrotów w Eindhoven/Schijndel a nowy wysyłają z magazynu, lub produkują jeśli jest konfigurowany na zamówienie.

#18 Duke123

Duke123
  • 491 postów

Napisano 16 grudnia 2013 - 23:28

Nie ma takiej możliwości. Sprawdź dokładnie.


Racje. Pomyliłem faktury. Dodatkowo zmyliło mnie dużo podobieństwo obu numerów.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych