Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Błąd 0xE8000000A


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 patry6123

patry6123
  • 8 postów

Napisano 28 grudnia 2012 - 00:11

Witam, Jestem nowy na forum, nie wiem czy jest już taki temat więc zakładam nowy. Mianowicie mam iPhone'a 3gs. Robiłem update z 5.1.1 do 6.0 (z przywróceniem ustawień fabrycznych) i przez przypadek zrobiłem z niego nowe urządzenie a nie odtworzyłem z backupa. Teraz po podłączeniu iPhone'a do komputera wyskakuje mi teki błąd 0xE8000000A iTunes nie może połączyć się z tym iPhone. Wystąpił nieznany błąd. Próbowałem wszystkiego jeszcze jeden re-store, odinstalować iTunes. Najlepsze że na innym kompie działa, a inny iPhone działa z tym kompem. /nie wiem nie potrafię sobie poradzić z tym poradzić. Mam nadzieje że umie mi ktoś pomóc. Pozdrawiam i dziękuje z góry. Dodaje ss z błądem. [ATTACH=CONFIG]12947[/ATTACH]

#2 ippawel

ippawel
  • 1 136 postów

Napisano 28 grudnia 2012 - 01:53

Odinstaluj iTunesa, zrestartuj komputer, zainstaluj iTunesa i jeszcze raz zrestartuj. Odinstaluj też Apple Mobile Device i usuń dane z folderu iTunes z biblioteki Muzyka.

#3 dameon

dameon
  • 1 353 postów
  • SkądLublin

Napisano 28 grudnia 2012 - 11:37

Dokładnie, trzeba całkowicie usunąć wszystko co związane z iTunes Miałem wczoraj to samo jak podłączałem swojego iPk'a, podłączyłem do innego gniazda USB i od razu poszło. Później już znowu działało na wszystkich

#4 patry6123

patry6123
  • 8 postów

Napisano 29 grudnia 2012 - 00:08

Zrobiłem to i dalej nic

#5 skoczek12

skoczek12
  • 530 postów

Napisano 29 grudnia 2012 - 00:47

U mnie nie pomagała zmiana usb, ani reinstalacja sterowników/iTunes. Pomocnym okazało się utworzenie nowego konta w systemie :)

#6 patry6123

patry6123
  • 8 postów

Napisano 11 stycznia 2013 - 23:05

Jest zrobiłem okazało się że na apple.pl jest jak to zrobić podaje link [url=http://support.apple.com/kb/TS3221?viewlocale=pl_PL#0xE800000a]iOS: nieznany błąd zawierający ciąg „0xE” podczas podłączania do komputera PC z systemem Windows[/url]

#7 PaprykarZ19

PaprykarZ19
  • 4 postów

Napisano 26 lutego 2023 - 14:57

Podepnę się może pod ten wątek sprzed wielu lat. Jestem właśnie po wymianie baterii w moim poczciwym iPhone 8, przed czym sporządziłem backup'a na kompie za pomocą iTunes. Niestety teraz mam problem z przywróceniem stanu z backup'a z uwagi na wyskakujący na pewnym etapie błąd. Zaktualizowałem iTunes z tym, że teraz w ogóle nie jest rozpoznawany telefon po podłączeniu, ale sam stworzony backup jest widoczny w zakładce urządzenia w iTunes. Zaktualizuję system w iPhonie, bo chwilowo(?) korzystam z niego bez odtwarzania, ale przed tym usuwaniem iTunes, Apple Mobile Device czy Apple Application Support zadam jedno może trywialne pytanie - czy usuwając wszystkie te aplikacje nie stracę tego backup'a którego chcę odtworzyć?



#8 winmaciek

winmaciek
  • 6 661 postów
  • Płeć:

Napisano 26 lutego 2023 - 17:45

Proponuje jednak założyć nowy temat. Ten ma 10 lat. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych