
Numer seryjny z pudełka iPad-a jest nieprawidłowy model MD329pl/a
#1
Napisano 26 grudnia 2012 - 22:55
#2
Napisano 26 grudnia 2012 - 23:04
#3
Napisano 26 grudnia 2012 - 23:07
#4
Napisano 26 grudnia 2012 - 23:11
#5
Napisano 26 grudnia 2012 - 23:13
#6
Napisano 26 grudnia 2012 - 23:14
#7
Napisano 26 grudnia 2012 - 23:16
#8
Napisano 26 grudnia 2012 - 23:19
#9
Napisano 26 grudnia 2012 - 23:20
#10
Napisano 26 grudnia 2012 - 23:21
Jeżeli jest okrojony z gwarancji itp wolę zwrócić bo mam taką możliwość.
- - - Połączono posty - - -
Według tego numeru seryjnego, który odczytałem z tego zdjęcia jest to właśnie iPad 3 generacji 32 GB Wi-Fi koloru białego, ale jest to model MD329.
A mi numer seryjny na stronie Apple nie działa...
#11
Napisano 26 grudnia 2012 - 23:21
#12
Napisano 26 grudnia 2012 - 23:25
Według tego numeru seryjnego, który odczytałem z tego zdjęcia jest to właśnie iPad 3 generacji 32 GB Wi-Fi koloru białego, ale jest to model MD329.
Jak odczytałeś ten numer seryjny jak na selfsolve.apple.com nie działa.
#13
Napisano 26 grudnia 2012 - 23:29
#14
Napisano 26 grudnia 2012 - 23:30
#15
Napisano 26 grudnia 2012 - 23:32
up
Masz podany numer IMEI bo zapewne masz wersje z LTE.
Tak zgadza się - dlatego pisałem, że nie jestem do końca pewny czy to ma znaczenie. Teraz wiem, że tak. Ale jeszcze ta pisownia mnie troszkę zastanawia - czyli wszystko dużymi literami na Twoim zdjęciu. Porównaj z pudełkiem od Twojego innego iPada.
#16
Napisano 26 grudnia 2012 - 23:40
- - - Połączono posty - - -
Orientuje się ktoś czy przysługuje dla niego pełna gwarancja producenta na 12 miesięcy. Jak nie zwracam.
#17
Napisano 26 grudnia 2012 - 23:45
#18
Napisano 27 grudnia 2012 - 11:24
#19
Napisano 27 grudnia 2012 - 11:55
Numer seryjny w tej chwili też działa normalnie tylko nie wiem dlaczego gwarancja jest do końca sierpnia choć jest w nowym zafoliowanym pudełku.
Jeżeli jest to refurb po wymianie gwarancyjnej, to gwarancja jest przepisywana z urządzenia oryginalnego i jest przypisywany do konta (zarejestrowany) na dane, na które było urządzenie oddawane do serwisu.
#20
Napisano 27 grudnia 2012 - 11:58
#21
Napisano 27 grudnia 2012 - 12:29
#22
Napisano 27 grudnia 2012 - 13:04
A co do tego co napisałem ma zafoliowane pudełko?
Refub to odnowiony sprzęt, dostajemy nowe zafoliowane urządzenie a nie całe nowe pudełko.
Temat można zamknąć, wszystko wyjaśnione.
#23
Napisano 27 grudnia 2012 - 13:37
Tylko w wypadku, gdy gwarancja urządzenia oryginalnego nie jest krótsza niż 3 miesiące, inaczej gwarancja jest właśnie na 3 miesiące.Jeżeli jest to refurb po wymianie gwarancyjnej, to gwarancja jest przepisywana z urządzenia oryginalnego i jest przypisywany do konta (zarejestrowany) na dane, na które było urządzenie oddawane do serwisu.
#24
Napisano 27 grudnia 2012 - 14:00
Refub to odnowiony sprzęt, dostajemy nowe zafoliowane urządzenie a nie całe nowe pudełko.
Nie zawsze, wymiany przez AOS przychodzą w nowych pudełkach na przykład.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych