Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Imessage a rachunek


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 if6was9

if6was9
  • 1 postów

Napisano 23 grudnia 2012 - 22:26

Hej, chciałbym zapytać Was czy wiecie może jak wygląda kwestia imessage na rachunku. Czy w bilingu będzie widać ilość wysłanych imessage? Jest to do sprawdzenia? Czy jako, że jest to usługa appla a nie operatora to na rozliczeniu będzie to widoczne? Z góry dzięki za pomoc.

#2 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 23 grudnia 2012 - 22:29

Nie. Wiadomości iMessage idą z pakietów danych, więc nie będzie ich widać na bilingu.

#3 dominzak

dominzak
  • 474 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 24 grudnia 2012 - 22:36

Jest jeden wyjątek, mianowicie aktywacja usługi iMessage na iPhonie z przypisanym numerem telefonu wymaga wysłania (gdzieś tam) SMSa testowego (bo iMessage ma funkcję wysyłania SMSa w razie braku możliwości dostarczenia jej poprzez internet) i jeśli masz (przykładowo) konto amerykańskie i sobie nie zmienisz lokalizacji w ustawieniach iMessage na Polskę to testowa wiadomość poleci na numer w USA (co też mi się kiedyś przydarzyło) :(

#4 wierciu

wierciu
  • 254 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 grudnia 2012 - 14:09

Wiadomość aktywacyjna dla iMessage aktywowanego w Polsce leci do Wielkiej Brytanii.

#5 kemezrp

kemezrp
  • 6 postów

Napisano 29 grudnia 2012 - 19:43

Czy tak dzieje się tylko raz na początku przy aktywacji iMessage w nowym telefonie, czy będzie się też tak działo np. po przywracaniu ustawień fabrycznych, wyjęciu karty SIM...?

#6 Axellvak

Axellvak
  • 1 938 postów
  • Płeć:
  • SkądEarth

Napisano 29 grudnia 2012 - 20:11

Po każdym Restore, na nowo nalicza opłate za aktywacje iMessage i osobno za Facetime.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych