
Problem ze zwrotem Iphona5 orange
#1
Posted 20 December 2012 - 21:56
#2
Posted 21 December 2012 - 12:34
#3
Posted 21 December 2012 - 12:56
#4
Posted 30 December 2012 - 21:57
#5
Posted 30 December 2012 - 23:20
#6
Posted 31 December 2012 - 09:09
#7
Posted 31 December 2012 - 09:28

#8
Posted 31 December 2012 - 14:45
#9
Posted 31 December 2012 - 19:47
#10
Posted 31 December 2012 - 20:34
#11
Posted 31 December 2012 - 21:32

#12
Posted 01 January 2013 - 10:18
#13
Posted 01 January 2013 - 11:27
Zapewne miałeś na myśli franczyzę, gdyż franszyza jest terminem odnoszącym się do warunków ubezpieczenia i oznacza ograniczenie odpowiedzialności ubezpieczającegoJak rozmawiałem kiedyś z Orange ( w sprawie odzyskania karty gwarancyjnej a4, oczywiście jej nie dostałem do dziś ), to powiedzieli mi, że Orange i Orange z internetu nie ma ze sobą prawie nic wspólnego. To na internecie to pewnego rodzaju franszyza, wykupienie przez prywatną osobę i on powiedział, że odradza zakup u nich.
#14
Posted 01 January 2013 - 12:04
#15
Posted 01 January 2013 - 18:32


#16
Posted 01 January 2013 - 18:59
- - - Połączono posty - - -
ps. z drugiej strony mam nadzieje, że użytkownicy tego forum którzy to tak się bardzo napalają żeby kupić iphona 5 na orabge.pl są świadomi tego, że te 10 dni za zwrot to jak widzę pic na wode. Skoro są to dwie odrębne firmy i jedna ma średnio coś wspólnego z drugą to ja już nie wiem nawet czy pójście do firmowego salonu coś tu pomoże. Mogą przecież powiedzieć, że to nie ich sprawa. Trzeba by to było nagłośnić i przestrzec ludzi, że kupowanie online w przypadku orange nie jest wcale bezpieczne. Sam tak kupiłem dlatego, żeby na wypadek wadliwego egzemplarza iphona mieć podstawe do rozwiązania umowy i żądania zwrotu kasy. Nie myślałem, że będę czekał już w sumie miesiąc i ani widu ani słychu.
#17
Posted 01 January 2013 - 21:06


#18
Posted 01 January 2013 - 21:14
ps. z drugiej strony mam nadzieje, że użytkownicy tego forum którzy to tak się bardzo napalają żeby kupić iphona 5 na orabge.pl są świadomi tego, że te 10 dni za zwrot to jak widzę pic na wode. Skoro są to dwie odrębne firmy i jedna ma średnio coś wspólnego z drugą to ja już nie wiem nawet czy pójście do firmowego salonu coś tu pomoże. Mogą przecież powiedzieć, że to nie ich sprawa. Trzeba by to było nagłośnić i przestrzec ludzi, że kupowanie online w przypadku orange nie jest wcale bezpieczne. Sam tak kupiłem dlatego, żeby na wypadek wadliwego egzemplarza iphona mieć podstawe do rozwiązania umowy i żądania zwrotu kasy. Nie myślałem, że będę czekał już w sumie miesiąc i ani widu ani słychu.
Tak to jest jak się nie zna prawa. Nikt Ci nie obiecywał, że w 10 dni dostaniesz zwrot. 10 dni masz na poinformowanie sprzedawcy o odstąpieniu od umowy. I abstrahując od tego, że powinni szybciej działać, jak na razie nie złamali żadnej ustawy w tym temacie.
#19
Posted 01 January 2013 - 21:32
#20
Posted 02 January 2013 - 00:31
a czy złamią jeśli minie 5 stycznia równy miesiąc o momentu odbioru przez nich przesyłki i nic dalej w tej sprawie nie będzie słychać ani zwrotu gotówki widać?
W sumie już złamali, wprowadziłem Cię w błąd, bo mi się ustawy pomyliły, Powinni zwrócić w ciągu 14 dni.
#21
Posted 02 January 2013 - 08:35
#22
Posted 10 November 2013 - 20:57
Zasady umieszczania wpisów na forum
Sprawdź pisownię i gramatykę swojej wypowiedzi. Nie tylko spowoduje to lepsze zrozumienie Twojej wypowiedzi przez innych ale też pozwoli Ci na zachowanie szacunku do Twojej osoby. Przy okazji nie dostarczysz innym pretekstu do ataków na Twoje słownictwo i styl w zastępstwie prawdziwej dyskusji.
Napisz jeszcze raz, poprawnie. Pozwoli to na łatwiejsze zrozumienie tego, co chcesz przekazać. [URL="http://myapple.pl/programy-112/announcement-b-font-color-red-na-tym-forum-piszemy-zgodnie-z-zasadami-jez_-polskiego-font-b.html"]Przeczytaj to![/URL].
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users