Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Bootowalny pendrive z Lion

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lodilirian

Lodilirian
  • 50 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 13 grudnia 2012 - 22:40

Witam, mam problem. A właściwie mój kumpel. Robił format na swoim lapku MacBook pro 13". Coś ma z płytką nie tak bo instalacja w pewnym momencie stoi. Proces instalacji się zatrzymuje, czas nie biegnie dalej. Nie może płytki wyciągnąć bo przycisk odpowiedzialny za to nie działa. Tu moje (jego) pytanie w jaki sposób zrobić bootowalnego pendrive z Lionem na Win7?. Szukałem w necie i same tutoriale jak to zrobić na macu a żadnego jak to zrobić na Win7. Czy z takiego pena zainstaluje system na wyżej wymienionym laptopie? Przepraszam za nieprofesjonalny język ale w środowisku Apple i jego systemów operacyjnych jestem zielony mam tylko ios ale to inna sprawa. Pozdrawiam C.

#2 tommy73

tommy73
  • 443 postów
  • SkądChełm, PL

Napisano 13 grudnia 2012 - 22:49

Nie da się. System windows nie widzi plików osx. Inny format plików. Może tu: coś pomoże?
Instalujemy Mac OS X Lion „na czysto” — Maćkofff.waw.pl

#3 Lodilirian

Lodilirian
  • 50 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 13 grudnia 2012 - 23:00

Nie da się. System windows nie widzi plików osx. Inny format plików. Może tu: coś pomoże?
Instalujemy Mac OS X Lion „na czysto” — Maćkofff.waw.pl

Szkoda :( a może macie jakieś pomysły jak wydostać płytkę?

#4 grzes_l

grzes_l
  • 3 397 postów
  • SkądGdynia

Napisano 13 grudnia 2012 - 23:15

Wyłączyć lapka i włączyć z przyciśniętym padem. Ewentualnie podłączyć myszkę USB i przy startowaniu lapka trzymać wciśnięty lewy guzik. Powinien wypluć płytkę.

#5 Lodilirian

Lodilirian
  • 50 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 13 grudnia 2012 - 23:33