Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak możliwości włączenia Wi-Fi

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cheri

Cheri
  • 5 postów

Napisano 07 grudnia 2012 - 19:13

Witam. Przeszukałam forum, ale nic takiego nie znalazłam. Od razu zaznaczam, że jestem kompletnym laikiem, wiec mój problem być może jest kwestią jednego przycisku - dla mnie jednak to czarna magia. Dzisiaj zauważyłam, że mój iPhone nie jest połączony z siecią Wi-Fi, kiedy jestem w domu (mamy Liveboxa i telefon zawsze się z nim łączył automatycznie). Na początku wchodziłam w ustawienia i było tylko wyświetlone, że telefon NIE jest połaczony z wifi, kiedy klikałam na szukanie połaczeń, telefon szukal, szukał, szukał i nic nie mógł znaleźć. W końcu postanowiłam zrobic to co zawsze robie przy problemach ( ;) ) - wyłaczyłam i właczylam telefon. No i teraz jest jeszcze gorzej. Opcja wifi w ogóle nie jest dostępna: [ATTACH=CONFIG]12591[/ATTACH]

#2 krzysztofb

krzysztofb
  • 73 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 07 grudnia 2012 - 19:21

Jest dostępna co widać na załączonym zdjęciu , musisz przesunąć w prawo suwak ( ten z kółkiem)

#3 Cheri

Cheri
  • 5 postów

Napisano 07 grudnia 2012 - 19:36

Właśnie na zdjęciu tego nie widać, ale tego sie nie da przesunać. Ta opcja jest taka wyblakła... jakby zablokowana. Napis "Wi-Fi" jest szary, a nie czarny.

#4 krzysztofb

krzysztofb
  • 73 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 07 grudnia 2012 - 19:49

No to są dwa możliwe powody - padł moduł wifi , lub coś z softem .Aby wykluczyć to drugie odtwórz telefon w iTunes

#5 Cheri

Cheri
  • 5 postów

Napisano 07 grudnia 2012 - 20:13