Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iMessage wyrejestrowanie numeru telefonu z usługi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Qper

Qper
  • 195 postów

Napisano 01 grudnia 2012 - 20:18

Witam,

Mam spory problem z usługą iMessage.

Posiadam dwa numery telefonu:
- pierwszy iPhone 4S z jednym numerem
- drugi iPhone 5 z drugim numerem

Na obu używałem iMessage. Problem pojawił się jak zrezygnowałem z iPhone 4S
Teraz mam tylko iPhone 5 na którym przychodzą dalej wiadomości z iMessage z obu numerów.
To samo dzieje się na iPadzie i na Macu.

Poradzie w jaki sposób stale usunąć numer z usługi.
Nie mam już pomysłu a przeszukałem całe Google w poszukiwaniu rozwiązania

Dołączona grafika

#2 iAndrzej

iAndrzej
  • 932 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 01 grudnia 2012 - 20:30

Moim zdaniem kwestia icloud. Twoje urządzenia na Twoim koncie. Wejdź na swoje konto w icloud i zapomnij/wykasuj ten telefon na którym był ten numer. Następnie wyloguj się z konta i ponownie zaloguj. Może pomoże

#3 Qper

Qper
  • 195 postów

Napisano 01 grudnia 2012 - 21:16

Moim zdaniem kwestia icloud. Twoje urządzenia na Twoim koncie.
Wejdź na swoje konto w icloud i zapomnij/wykasuj ten telefon na którym był ten numer.
Następnie wyloguj się z konta i ponownie zaloguj.
Może pomoże


Nie ma takiej opcji bo tego telefonu juz nie ma.
Nie ma tez gdzie tego usunąć.

W poniedziałek zadzwonie do Apple

#4 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 01 grudnia 2012 - 21:22

Może po prostu odchacz ptaka :)

#5 Qper

Qper
  • 195 postów

Napisano 02 grudnia 2012 - 15:20

Może po prostu odchacz ptaka :)


W przypadku iPada u IPhone tak już zrobiłem. Problem jest w macu bo pomimo odchaczenia ptaka nadal wiadomości przychodzą :).

Najgorsze ze serwer pamięta i inny dalej pozwala wymyślać do mnie wiadomości na iMessage zamiast zwykłych smsow.

Strach pomyśle co by się stało gdybym zgubił telefon... Apple nie umożliwia w prosty sposób wyłączenia usługi

#6 guest

guest
  • 268 postów

Napisano 02 grudnia 2012 - 15:48

Sprobuj wylaczyc imessage na iphonie i wyloguj sie na macu. Potem wlacz je jednoczesnie.

#7 Qper

Qper
  • 195 postów

Napisano 02 grudnia 2012 - 15:52

Sprobuj wylaczyc imessage na iphonie i wyloguj sie na macu. Potem wlacz je jednoczesnie.


Przerabiałem to ale dalej się pojawia. Tylko maile można usuwać - telefonu nie

#8 guest

guest
  • 268 postów

Napisano 02 grudnia 2012 - 16:23

To moze wylacz imessage, zrob reset i ustaw telefon od zera.
Sprawdz tez jakie masz numery zapisane

https://appleid.appl.../MyAppleId.woa/
Dołączona grafika

#9 Qper

Qper
  • 195 postów

Napisano 02 grudnia 2012 - 16:37

To moze wylacz imessage, zrob reset i ustaw telefon od zera.
Sprawdz tez jakie masz numery zapisane

https://appleid.appl.../MyAppleId.woa/
Dołączona grafika


Tam tez już byłem :)
To tez nie pomaga.

iPhone nie ma sensu czyści bo musiałbym tym tokiem zrobić to tez na ipadach i macu.

Próbowałem również na stronie Apple wyrejestrować iPhone którego już nie mam ale to tez nie pomogło. To jest zapisane na serwerze a Apple nie daje możliwości konfiguracji. Bez sens

#10 guest

guest
  • 268 postów

Napisano 02 grudnia 2012 - 16:54

Tam tez już byłem :)
To tez nie pomaga.

iPhone nie ma sensu czyści bo musiałbym tym tokiem zrobić to tez na ipadach i macu.

Próbowałem również na stronie Apple wyrejestrować iPhone którego już nie mam ale to tez nie pomogło. To jest zapisane na serwerze a Apple nie daje możliwości konfiguracji. Bez sens

Zrob backup i wyczysc iphona. Potem skonfiguruj od 0. Wyloguj sie z imessage na macu. Jesli nie pomoze to nie zaszkodzi(calosc to jakie 0.5h roboty)
Wystarczy, ze sprobujesz na ip. Musi byc jakis bug.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych