Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iTunes nie może połączyć się z tym iPhone'em wystąpił nieznany błąd 0xe8000084


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 mattzyd

mattzyd
  • 39 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 25 listopada 2012 - 00:06

Witam
Od pewnego czasu(ciężko mi stwierdzić od kiedy) wydaje mi się ,że po aktualizacji iTunes program ten przestał współpracować z telefonem:neutral:

iTunes 10.7
iOS 5.1.1

iTunes widzi telefon przez wi-fi lecz podczas gdy chce zrobić synchronizacje albo od razu znika lub wył sie po chwili archiwizacji, co jest tego powodem ?
I również przez kabel często wyświetla się taki komunikat
Dołączona grafika
Prosiłbym o rady jak i pomoc.

Tytuł wątku został zmieniony. eualex.

#2 Kamil Lesiak

Kamil Lesiak
  • 137 postów
  • SkądKielce

Napisano 25 listopada 2012 - 00:18

Re-install iTunesa

#3 eualex

eualex
  • 2 097 postów

Napisano 25 listopada 2012 - 00:53

iOS: nieznany błąd zawierający ciąg „0xE” podczas podłączania do komputera PC z systemem Windows
&
https://discussions....tart=0&tstart=0
&
Spoiler

1 Start → Wszystkie programy → Akcesoria → PPM na Wiersz polecenia (uruchom jako Administrator) → wpisz: /SCANNOW
2 Sprawdź rejestr sytemu.

#4 bayer1973

bayer1973
  • 6 postów

Napisano 01 listopada 2013 - 12:53

[CIACH]

Twój wpis został usunięty ze względu na błędną pisownię. Napisz jeszcze raz, poprawnie. Pozwoli to na łatwiejsze zrozumienie tego, co chcesz przekazać.
Przeczytaj koniecznie [URL="http://myapple.pl/iphone-150/announcement-b-font-color-red-na-tym-forum-piszemy-zgodnie-z-zasadami-jez_-polskiego-font-b.html"]TO[/URL].




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych