Normalnie użytkowałem swojego iPhone z pakietem internetu od T-Mobile skończył się miesiąc, a nie miałem akurat środków na koncie więc usługa została wyłączona, zawsze się włączała spowrotem po doładowaniu (przychodził SMS) że usługę aktywowano, tym razem też normalnie przyszedł.
W międzyczasie gdy nie miałem internetu, wyłączyłem 3G i dane sieci komórkowej żeby trochę oszczędzić baterię. Kiedy przyszedł ten SMS włączyłem 3G i dane spowrotem, i tu zdziwienie:
obok nazwy operatora nie pojawia się znaczek 3G ani E. Co się mogło stać że iPhone nie może nawiązać połączenia?

Nie działa transmisja danych sieci komórkowej EDGE i 3G
Rozpoczęty przez
JargoV
, 24 lis 2012 12:43
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24 listopada 2012 - 12:43
#2
Napisano 24 listopada 2012 - 13:05
Zdarza się. Zazwyczaj pomaga restart lub reset (power + home) telefonu.
#3
Napisano 24 listopada 2012 - 13:26
Jest problem bo wyłączenie telefonu nic nie daje, twardy reset też :/
#4
Napisano 24 listopada 2012 - 13:31
Zadzwoń do biura obsługi klienta, może u nich coś nie tak jest.
#5
Napisano 24 listopada 2012 - 23:42
Pomógł kontakt z biurem obsługi klienta, dzięki za pomoc
Przy okazji, nie będę zakładał nowego tematu:
Często również zdarza mu się całkowicie zgubić zasięg, zazwyczaj sam po chwili znajduje, a jak nie to się restartuje i łapie spowrotem. Od czego to może zależeć, i czy da się to jakoś naprawić?

#6
Napisano 26 listopada 2012 - 16:49
Witam,
mam podobny problem, więc nie zakładam nowego tematu.
iPhone 4, po wgraniu kopii zapasowej ze starego iphone 3G brak EDGE i 3G, tzn telefon je wykrywa natomiast sam net nie działa, wyskakuje komunikat, że nie mam skubskybcji do obsługi transmisji danych. Jedyna metoda aby net działał poprawnie, jest przywrócenie go do ustawień fabrycznych.
I tu mam pytanie.
Czy kombinować coś w swojej starej, uszkodzonej kopii zapasowej, jeżeli tak to jak?
Czy może przywrócić tel do ustaień fabrycznych, a ze starej kopii manuanie, zgrać wszystkie foto, kontakty, zdjęcia, SMS itd. do nowo utworzonej kopii?
Dzięki za pomoc,
pozdro
#7
Napisano 26 listopada 2012 - 17:21
Zawsze najlepiej działać na nowej kopii, jeśli stara jest 'zepsuta' to szkoda, żeby iPhone się marnował
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych