W moim kupionym 3 tygodnie temu komputerze popsuł się zasilacz. Nagle przestało działać. Co w takim wypadku? Czy na gwarancji wymienią mi od ręki zasilacz na nowy?
![Zdjęcie](https://secure.gravatar.com/avatar/f045de5a1b67720877ed69de4d6269ce?s=100&d=https%3A%2F%2Fmyapple.pl%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Ftctc91_simplify%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Popsuta ładowarka
Rozpoczęty przez
alicjag3
, 13 lis 2012 22:05
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13 listopada 2012 - 22:05
#2
Napisano 14 listopada 2012 - 12:30
Miałem taki problem i z tego co mi wiadomo od ręki wymieniają tylko niektóre serwisy. W Warszawie i Krakowie jest to serwis iMad. [url=http://www.imad.pl]iMad - Apple Authorized Reseller - Strona główna[/url]
#3
Napisano 14 listopada 2012 - 12:48
Generalnie musisz wysłać do serwisu lub oddać do sklepu, w którym kupiłaś.
- - - Połączono posty - - -
Normalny reseller wyda od ręki nowy, saturny raczej nie.
- - - Połączono posty - - -
Normalny reseller wyda od ręki nowy, saturny raczej nie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych