Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

ilość kont icloud na urządzeniu iOS


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
52 odpowiedzi w tym temacie

#1 maly95

maly95
  • 438 postów

Napisano 11 listopada 2012 - 08:03

Kupiłem używany telefon iphone 3GS. Przede mną użytkowało go 3 osób. Teraz nie mogę utworzyć swojego konta w icloud. Podczas próby wyświetla się informacja że ilość darmowych kont została wykorzystana. Jak temu zaradzić?
  • Dastia lubi to

#2 iAndrzej

iAndrzej
  • 932 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 11 listopada 2012 - 10:10

Sprzedający powinien "zdjąć" ze swojego konta ten telefon. Mnie się nawet wydaje że nawet może wiedzieć gdzie się znajdujesz jeżeli iP ma nadal dodanego do swojego konta w iC. Ja jak sprzedawałem to najpierw wszedlem na swoje konto w iCloud, kazałem zapomnieć ten telefon i dopiero go sprzedałem. Sam jestem ciekaw czy jak nowy nabywca będzie korzystał z telefonu na innej karcie sim to czy mógłbym mu zablokować telefon...? Chyba że odtworzenie całego systemu pomaga.

#3 maly95

maly95
  • 438 postów

Napisano 11 listopada 2012 - 17:29

Dokładnie taki wyświetla się komunikat podczas próby zalogowania apple id na iCloud " na tym iPhone aktywowano już maksymalną ilość darmowych konto"

#4 krystiano91

krystiano91
  • 44 postów

Napisano 16 listopada 2012 - 10:17

Pozwole sobie ponowic pytanie poniewaz mam identyczny problem tyle, ze na iPhone 4. Jest jakis sposob by temu zaradzic i moc sie zalogowac?

#5 maciekdzieciol

maciekdzieciol
  • 1 436 postów
  • SkądWarsaw, Poland

Napisano 16 listopada 2012 - 10:20

Pozwole sobie ponowic pytanie poniewaz mam identyczny problem tyle, ze na iPhone 4.
Jest jakis sposob by temu zaradzic i moc sie zalogowac?


A próbowałeś restore? Może to pomoże jak wgra się system na nowo.

#6 krystiano91

krystiano91
  • 44 postów

Napisano 16 listopada 2012 - 10:25

Zaktualizowalem iOS do wersji 6.0.1 i problem nie ustapil.

#7 maciekdzieciol

maciekdzieciol
  • 1 436 postów
  • SkądWarsaw, Poland

Napisano 16 listopada 2012 - 10:27

Zaktualizowalem iOS do wersji 6.0.1 i problem nie ustapil.


No to skontaktuj się z osobą od której kupiłeś telefon :P

#8 krystiano91

krystiano91
  • 44 postów

Napisano 16 listopada 2012 - 10:29

Kontakt z osoba od ktorej odkupilem nic nie wniesie do tematu. Jestem x wlascicielem telefonu i dotarcie do kogos kto wykorzystal ten limit jest niemozliwe.

#9 maciekdzieciol

maciekdzieciol
  • 1 436 postów
  • SkądWarsaw, Poland

Napisano 16 listopada 2012 - 10:31

Kontakt z osoba od ktorej odkupilem nic nie wniesie do tematu. Jestem x wlascicielem telefonu i dotarcie do kogos kto wykorzystal ten limit jest niemozliwe.


Nie no wiem wiem :) Ale musi być na to jakiś sposób, żeby usunąć poprzednie konta w iCloud.

#10 krystiano91

krystiano91
  • 44 postów

Napisano 16 listopada 2012 - 10:33

Nie no wiem wiem :) Ale musi być na to jakiś sposób, żeby usunąć poprzednie konta w iCloud.


Wiec czekam na kogos kto zamiesci konkretna wskazowke na rozwiazanie owego problemu :)

#11 maly95

maly95
  • 438 postów

Napisano 18 listopada 2012 - 07:44

Nadal mam ten problem, próbowałem robić restore jednak nic to nie pomogło. A może trzeba to usunąć w taki sam sposób jak się usuwa autoryzację PC z konta?

#12 Sisar

Sisar
  • 253 postów
  • SkądKraków

Napisano 16 grudnia 2012 - 16:59

Czy ktoś rozwiązał ten problem? Mam to samo.... :(

#13 maly95

maly95
  • 438 postów

Napisano 16 grudnia 2012 - 17:25

Ja nie znalazłem rozwiązania. Pomysł jest żeby ktoś Ci udostępnił urządzenie z możliwością utworzenia konta a potem logujesz się na swoim. Innego pomysłu nie mam.

#14 grzes_l

grzes_l
  • 3 397 postów
  • SkądGdynia

Napisano 16 grudnia 2012 - 20:30

Dzwoń do Apple support.

#15 LKRISS

LKRISS
  • 3 postów

Napisano 02 lutego 2013 - 13:59

Czy udalo się komuś rozwiązać ten problem?

#16 Sisar

Sisar
  • 253 postów
  • SkądKraków

Napisano 02 lutego 2013 - 14:05

No nie. ja założyłem konto na innym użyczonym urządzeniu apple i tyle.

#17 Jacente1

Jacente1
  • 2 postów

Napisano 05 czerwca 2013 - 15:51

W jaki sposób zakłada się darmowe konto iCloud na innym iPhonie?

#18 JaN008

JaN008
  • 284 postów

Napisano 05 czerwca 2013 - 18:45

Normalnie, później wystarczy się wylogować i można logować się u siebie, można to zrobić również na iPadzie / iPodzie.

#19 Aggie El

Aggie El
  • 1 postów

Napisano 14 listopada 2014 - 11:56

Witam, Właśnie siedzę w necie i próbuję rozwiązać ten sam problem. Również nie mogę skorzystać z icloud. Gdy próbuję zalogować się przez swoje ID, to wyskakuje komunikat, że na "iphonie" aktywowano już maksymalną liczbę kont bezpłatnych". Także kupiłam telefon- pewnie już z trzeciej ręki- używany i nie mogę dostać się do chmury :-( CZy znalazł ktoś na to lekarstwo inne, niż korzystanie z cudzych iphonów, albo kontaktowanie się z osobami, które wcześniej użytkowały ten telefon? Proszę o pomoc... Pozdrawiam :-)

#20 Pluto27887

Pluto27887
  • 263 postów

Napisano 14 listopada 2014 - 23:20

Nie ma innej możliwości. Każde urządzenie ma możliwość aktywować 3 konta icloud i tyle. Jak ktoś to wyczerpie to aktywować Nowego już się nie da.

#21 kadafi737

kadafi737
  • 4 postów

Napisano 14 listopada 2014 - 23:34

Ale jak to tak? To nawet jeśli ktoś ma założone (np wcześniej) konto iCloud, to nie może już go wykorzystać w kolejnym iPhonie? Co to za chora polityka Apple? Czyli rozumiem, że telefon który jest w pełni sprawny, ale którego już nie potrzebuje nadaje się jedynie na części albo do wyrzucenia? A co jeśli podam nowemu użytkownikowi dane mojego konta do aktywacji? Cczy, już po aktywacji, będzie mógł z poziomu telefonu dodać do niego swoje konto iCloud? I wtedy to moje usunąć? No przecież to jest nonsens...

#22 krzysztof.filipiak@vp.pl

krzysztof.filipiak@vp.pl
  • 1 postów

Napisano 22 maja 2015 - 17:34

no dobrze mówimy o "na iphone aktywowano juz maksymalna liczbe kont bezplatnych" to moze mozna kupic tylko jak??? moze ktos wie



#23 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 22 maja 2015 - 20:35

Nie wiem jak kupić ale wiem, że można aktywować konto na jakimkolwiek innym urządzeniu Apple, a potem już normalnie zalogować się na tym, na którym wcześniej nie można było tego konta aktywować.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#24 kokeszka

kokeszka
  • 9 postów

Napisano 29 czerwca 2015 - 14:18

Witam,

Jest dokładnie tak jak pisze macsupport.

Miałem taki problem z 4s żony. Po konsultacji ze wsparciem Apple wylogowałem się na swoim z iCloud i zalogowałem na ID żony. Po chwili wylogowałem i zalogowałem na 4s, który wcześniej informował, że limit darmowych kont wyczerpany i wszystko śmiga.

Jedyny minus to na moim już jedno konto mniej.

 

#25 Mariusz Piaścik

Mariusz Piaścik
  • 902 postów
  • SkądPoznan, Poland, Poland

Napisano 29 lipca 2015 - 07:46

W szoku jestem. Nie wiedziałem, że Apple wprowadziło tak bezsensowne zabezpieczenia. A co jeśli wejdziesz na www.icloud.com i tam założysz konto? Da się je wykorzystać w takim iphonie?






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych