ilość kont icloud na urządzeniu iOS
#1
Napisano 11 listopada 2012 - 08:03
- Dastia lubi to
#2
Napisano 11 listopada 2012 - 10:10
#3
Napisano 11 listopada 2012 - 17:29
#4
Napisano 16 listopada 2012 - 10:17
#5
Napisano 16 listopada 2012 - 10:20
Pozwole sobie ponowic pytanie poniewaz mam identyczny problem tyle, ze na iPhone 4.
Jest jakis sposob by temu zaradzic i moc sie zalogowac?
A próbowałeś restore? Może to pomoże jak wgra się system na nowo.
#6
Napisano 16 listopada 2012 - 10:25
#7
Napisano 16 listopada 2012 - 10:27
Zaktualizowalem iOS do wersji 6.0.1 i problem nie ustapil.
No to skontaktuj się z osobą od której kupiłeś telefon
#8
Napisano 16 listopada 2012 - 10:29
#9
Napisano 16 listopada 2012 - 10:31
Kontakt z osoba od ktorej odkupilem nic nie wniesie do tematu. Jestem x wlascicielem telefonu i dotarcie do kogos kto wykorzystal ten limit jest niemozliwe.
Nie no wiem wiem Ale musi być na to jakiś sposób, żeby usunąć poprzednie konta w iCloud.
#10
Napisano 16 listopada 2012 - 10:33
Nie no wiem wiem Ale musi być na to jakiś sposób, żeby usunąć poprzednie konta w iCloud.
Wiec czekam na kogos kto zamiesci konkretna wskazowke na rozwiazanie owego problemu
#11
Napisano 18 listopada 2012 - 07:44
#12
Napisano 16 grudnia 2012 - 16:59
#13
Napisano 16 grudnia 2012 - 17:25
#14
Napisano 16 grudnia 2012 - 20:30
#15
Napisano 02 lutego 2013 - 13:59
#16
Napisano 02 lutego 2013 - 14:05
#17
Napisano 05 czerwca 2013 - 15:51
#18
Napisano 05 czerwca 2013 - 18:45
#19
Napisano 14 listopada 2014 - 11:56
#20
Napisano 14 listopada 2014 - 23:20
#21
Napisano 14 listopada 2014 - 23:34
#22
Napisano 22 maja 2015 - 17:34
no dobrze mówimy o "na iphone aktywowano juz maksymalna liczbe kont bezplatnych" to moze mozna kupic tylko jak??? moze ktos wie
#23
Napisano 22 maja 2015 - 20:35
Nie wiem jak kupić ale wiem, że można aktywować konto na jakimkolwiek innym urządzeniu Apple, a potem już normalnie zalogować się na tym, na którym wcześniej nie można było tego konta aktywować.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#24
Napisano 29 czerwca 2015 - 14:18
Witam,
Jest dokładnie tak jak pisze macsupport.
Miałem taki problem z 4s żony. Po konsultacji ze wsparciem Apple wylogowałem się na swoim z iCloud i zalogowałem na ID żony. Po chwili wylogowałem i zalogowałem na 4s, który wcześniej informował, że limit darmowych kont wyczerpany i wszystko śmiga.
Jedyny minus to na moim już jedno konto mniej.
#25
Napisano 29 lipca 2015 - 07:46
W szoku jestem. Nie wiedziałem, że Apple wprowadziło tak bezsensowne zabezpieczenia. A co jeśli wejdziesz na www.icloud.com i tam założysz konto? Da się je wykorzystać w takim iphonie?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych