Witam,
Z góry przepraszam jeśli coś nie tak zrobiłam zakładając wątek, jednak jeszcze biegle nie obsługuje forum- jestem początkująca.
Do rzeczy, kupiłam 3 dni temu pierwszego Maca (Macbook Air 13 z połowy 2012r.), jestem zielona jeśli chodzi o makowy system, gdyż całe życie pracowałam na Windows. Obejrzałam kilka lekcji dotyczących obsługi maka na necie i postanowiłam zrzucić zdjęcia, filmy i dokumenty ze starego laptopa. Zdjęć miałam ok. 23 GB, ok. 19 GB muzy i prawie 3 GB dokumentów. Pliki powrzucałam do biblioteki obrazki, muzyka, dokumenty i wszystko było ok. Postanowiłam skorzystać z iPhoto i zaimportowałam zdjęcia do tego programu. Zobaczyłam, że na dysku od razu podwoiła się liczba GB zajmowanych przez fotki. Tzn. 23 GB jako obrazki i o mniej więcej tyle samo wzrosły "inne". Jako, że mój Mak ma tylko 128 GB pamięci postanowiłam jednak usunąć bibliotekę iPhoto, bo 23 GB piechotą nie chodzi