
Wiedźmin 2 Mac
#26
Napisano 06 lipca 2013 - 14:08
#27
Napisano 06 lipca 2013 - 15:45

#28
Napisano 06 lipca 2013 - 16:12
Kup na GOG, wesprzesz przynajmniej developera bezpośrednio
Jakoś wygodniej jest mi kupować w MAS i cena ta sama

Pytanie o wersję językową, jest opcja dogrania PL bo widzę tylko angielską.
#29
Napisano 07 lipca 2013 - 23:33
#30
Napisano 16 lipca 2013 - 21:19
#31
Napisano 22 lipca 2013 - 22:52
Właśnie skończyłem Wiedźmina 2. Muszę powiedzieć że fajnie mi się w nią grało. Gra rzeczywiście jest wymagająca i przy wielu postaciach podczas walki widziałem kilkanaście klatek mniej niż podczas normalnej gry. Grałem na najwyższej rozdzielczości czyli na 2560x1440 w 16:9 reszta detali też na max-a. Generalnie polecam Wiedźmina bo to całkiem fajna opowieść do będę wracał, ponieważ nie udało mi się nawet w połowie rozwinąć mojej postaci w przeróżne zdolności dostępne w grze. Więc pewnie będzie tak że będę od nowa rozpoczynał przygodę.
Także przeszedłem grę, zdecydowanie polecam. Tytuł obowiązkowy dla fanów RPG, przyznam że to jedna z moich ulubionych gier którą jeszcze długo pomęczę w oczekiwaniu na trzecią część. Kto wie może skuszę się na PS4 i Geralt z Rovii zawita na ekranie TV

Jednak piszę ten post w innym celu. Napisałeś że grasz w natywnej rozdzielczości i wysokich detalach na 675MX, u mnie na 680MX która jest mocniejsza nie da się grać. Czytając posty że gra działa rewelacyjnie na GT650 nie wiem co myśleć.
Wersja OS X jest beznadziejnie zoptymalizowana.
#32
Napisano 29 lipca 2013 - 13:47
#33
Napisano 23 sierpnia 2013 - 11:27
#34
Napisano 23 sierpnia 2013 - 13:32
Nie.Hej, czy moja konfiguracja może w jakiś sposób być zmieniona by gra poszla plynnie ? ( kupiona w Gog )
Procesor 2,4 GHz Intel Core 2 Duo
NVIDIA GeForce 320M:
Model zestawu układów: NVIDIA GeForce 320M
Typ: GPU
Magistrala: PCI
VRAM (łącznie): 256 MB
Producent: NVIDIA (0x10de)
ID urządzenia: 0x08a0
ID korekty: 0x00a2
Korekta ROM: 3533
Monitory:
Kolor LCD:
Rozdzielczość: 1280 x 800
Głębia kolorów: Kolor 32 bitowy (ARGB8888)
Monitor główny: Tak
Odbicie lustrzane: Wył.
Aktywny: Tak
Wbudowany: Tak
Dzięki za pomoc
#35
Napisano 23 sierpnia 2013 - 13:48
#36
Napisano 18 lutego 2014 - 18:08
właśnie odpaliłem Wiedźmina 2 na macbook pro i od czasu do czasu, w trakcie gry, dzieje mi się coś takiego:
[ATTACH=CONFIG]20374[/ATTACH]
Próbowałem zmiany ustawień, rozdzielczości, V-Sync/BLOOM/etc. ale nic nie pomaga, więc prosiłbym o pomoc (czy to w ogóle z winy Mac'a?)
sprzęt:
macbook pro retina 13
Procesor 2,4 GHz Intel Core i5
Pamięć 4 GB 1600 MHz DDR3
Grafika Intel Iris 1024 MB
#37
Napisano 06 marca 2014 - 16:26

#38
Napisano 03 kwietnia 2014 - 22:50
#39
Napisano 09 kwietnia 2014 - 11:25
#40
Napisano 09 kwietnia 2014 - 21:26
#41
Napisano 10 kwietnia 2014 - 13:31
tak z ciekawości, ktoś miał szalony pomysł próby odpalenia wiedzmina 2 na macbook pro z i5 i intel'em hd 4000 ?
Z ciekawości odpaliłem go przed chwilą na Macu mini (CPU i5/2,5 GHz, Intel HD 4000, 8 GB RAM) pod 10.9.2. Najpierw wyświetlił ostrzeżenie…

…a później się normalnie uruchomił. Ustawił sobie automatycznie średnie detale przy 800x600, działał płynniej, niż myślałem, grać się dało, w każdym razie przez chwilę, bo szybko zaczęło się robić co chwilę tak:

Można byłoby to ewentualnie przeżyć podczas biegania po lesie, ale w trakcie walki to już jest problem:

Na MacBooku dojdzie pewnie kwestia chłodzenia, w mini włączył mi się wentylator, chyba po raz pierwszy go słyszałem

Być może pod Windowsem (przez Bootcamp, nie przez Parallels!) byłoby lepiej.
Ja tego Wiedźmina przechodziłem na iMacu z 2011 roku (CPU i5/2,5GHz/Radeon HD 6750M, 512MB) - działał w miarę OK, irytująco przycinał się tylko podczas Wiecznej bitwy.
#42
Napisano 10 kwietnia 2014 - 19:46
Raczej nie byloby lepiej. Wiedzmin 2 to prosty port poprzez Wine. Dlatego jest tak "sprzetozerny" na Macach. Jednak OSX nadrabia to lepszymi sterownikami dla integr Intela niz pod Winda, wiec wychodzi na zero w ogolnym rozrachunkuByć może pod Windowsem (przez Bootcamp, nie przez Parallels!) byłoby lepiej.

#43
Napisano 10 kwietnia 2014 - 21:38

#44
Napisano 11 kwietnia 2014 - 08:46
- Marriu-4088b2fcfa lubi to
#45
Napisano 12 kwietnia 2014 - 00:19

#46
Napisano 01 grudnia 2014 - 20:45
Jak sądzicie, ruszy na MBP z retiną 13' 2x2,6 GHz, 8GB i Irisem?
Użytkownik DziadZaburski edytował ten post 01 grudnia 2014 - 20:46
#47
Napisano 02 grudnia 2014 - 07:03
#48
Napisano 02 grudnia 2014 - 11:20
Na Intel Iris i Mavericksie jest słabo nawet w 720p i low.
e/ Retina i5/8GB
Użytkownik imn edytował ten post 02 grudnia 2014 - 11:21
Macbook Pro Retina 13
iPhone X
#49
Napisano 11 grudnia 2014 - 12:03
Na mac mini late 2012 chodzi ale syczy i dmucha jak z pieca hutniczego. Na macbook pro late 2012 z 8GB ram i intel HD 4000 ledwo ruszył….Natomiast wiedźmin 1 edycja rozszerzona nie chce w ogóle odpalić na yosemite. Cały czas weryfikuje plik. Ma ktoś jakiś pomysł?
#50
Napisano 24 maja 2015 - 13:24
Chce kupić sobie Wiedźmina 2 na mac osx i stąd pytania
1 Na imac 2,7 GHz Intel Core i5 NVIDIA GeForce GT 640M 512 MB pójdzie
2 Czy wersja z pc i jej key pozwoli mi ściągnąć wersje na Mac?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych