Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Karta iCloud w Safari - jak usunąć?


Najlepsza odpowiedź przelon , 18 grudnia 2018 - 21:14

Temat również uważam za zakończony. Niestety w 2018 roku karty tego typu nie usuwają się same po 7 lub 14 dniach. Wsparcie wyczyściło ten „błąd” zdalnie i oczywiście pomogło. Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zbig.AppleUser

Zbig.AppleUser
  • 1 327 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 24 października 2012 - 09:18

Witajcie. Zrobiłem Restore iPhone'a (3GS, 6.0) w czasie, gdy była załadowana jedna strona w Safari. Strona oczywiście poszła do wglądu na wszystkie urządzenia poprzez karty iCloud a system w telefonie już jest "zRestorowany" i nie mam możliwości usunąć tej karty - jest ona widoczna cały czas w chmurze. Jak się tego pozbyć? Dodam, że nazwa iPhona taka sama jak przed Restore. Dzięki.

#2 Deleted-63c21db09a

Deleted-63c21db09a
  • 4 139 postów
  • Płeć:

Napisano 24 października 2012 - 10:17

"To remove a tab from the list of iCloud Tabs, you must close that tab in Safari on the Mac you used to browse that website. Quitting Safari, putting your Mac to sleep, or shutting it down will not remove the tab from the list. If you no longer have access to the Mac that that you used to browse that tab, the tab will automatically be cleared from the list after 7 days if not updated."

iCloud: Using and troubleshooting iCloud Tabs

Za 7 dni sama zniknie.

#3 Zbig.AppleUser

Zbig.AppleUser
  • 1 327 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 24 października 2012 - 10:24

Dzięki Kracek!

#4 przelon

przelon
  • 303 postów

Napisano 12 grudnia 2018 - 22:31

Muszę odkopać ten temat. jak sprawa wygląda na dzień dzisiejszy bo nigdzie w tym artykule nie widzę informacji o 7 czy też 14 dni, a również mam ten problem.

#5 przelon

przelon
  • 303 postów

Napisano 18 grudnia 2018 - 21:14   Najlepsza odpowiedź

Temat również uważam za zakończony. Niestety w 2018 roku karty tego typu nie usuwają się same po 7 lub 14 dniach. Wsparcie wyczyściło ten „błąd” zdalnie i oczywiście pomogło.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych