

Jak wysyłać plik JPG/PNG z Mail na PC jako załącznik?
#1
Napisano 23 października 2012 - 08:45

#2
Napisano 23 października 2012 - 09:43
#3
Napisano 23 października 2012 - 10:41

Problem rozwiązany - naprawdę - baaaardzo dziekuje...
Pozdrawiam

---------- Wpis dodano o 11:41 ---------- Poprzedni wpis dodano o 11:08 ----------
Hmm... Radość przedwczesna

Owszem, JA widze pliki jako załączniki - ale po stronie odbiorcy efekt jak poprzednio...
Problem dalej otwarty

#5
Napisano 23 października 2012 - 12:51


#6
Napisano 23 października 2012 - 13:21


#7
Napisano 25 października 2012 - 08:11
#8
Napisano 25 października 2012 - 16:05


#9
Napisano 22 maja 2013 - 21:05
#10
Napisano 07 grudnia 2017 - 17:56
Witam, odgrzewam. U mnie to zdarza się co jakiś czas. Co jakiś czas mam zwrotkę (z PC) z prośbą o przesłanie jeszcze raz, bo zdjęcie jest tłem wiadomości nie do pobrania. Link z początku tematu jest nieaktywny.
#11
Napisano 07 grudnia 2017 - 20:43
Witam, odgrzewam. U mnie to zdarza się co jakiś czas. Co jakiś czas mam zwrotkę (z PC) z prośbą o przesłanie jeszcze raz, bo zdjęcie jest tłem wiadomości nie do pobrania. Link z początku tematu jest nieaktywny.
- zaznacz wysyłaj załączniki przyjazne dla Windows (nie zawsze pomaga - zależy w czym mail jest odczytywany)
- jeśli chcesz mieć 100% pewności po prostu spakuj jpg zipem (menu kontekstowe w Finderze) - zawsze działa
Nie czytam prywatnych wiadomości.
#12
Napisano 09 grudnia 2017 - 21:06
A ja powiem tyle:
Przez dobrych 6lat używałem mail i byłem bardzo zadowolony do czasu jak pojawiały problemy u użytkowników windows, że nie widzą załączników tylko mają wklejone w treści wiadomości. Ostatnio nawet zdarzało się, że grafiki w treści były zniekształcone proporcjami szerokość/wysokość. Poszperałem po sieci i natrafiłem na super klienta poczty "Spark".
Jest darmowy i napisany na OSX i iOS więc mam go na mbp i iphonie, spisuje się super ma wiele domyślnych przydatnych rozwiązań a co ważne można wysyłać z niego grafikii jako treść oraz jako załączniki. Zdecydowanie polecam.
#13
Napisano 09 grudnia 2017 - 21:28
Poszperałem po sieci i natrafiłem na super klienta poczty "Spark"
Tak. Używam jak tylko wyszedł (i pewnie sporo osób na forum). I polecam przy każdej okazji. Problemem dla niektórych użytkowników jest brak języka polskiego.
Ostatnio w firmie (zupełnie niezwiązanej z niczym na tym forum) - robiliśmy ankietę - największym problemem wśród użytkowników jest brak języka polskiego. Ciągle i wciąż. Czy to źle, czy dobrze, nie mnie ocenaiać. Koniec końców - zatrudniliśmy speca od tłumaczeń technicznych. I w sumie to trochę rozumiem tych ludzi. Żyjemy w Polsce i wypadłoby się dogadać z softem po polsku.
Użytkownik ciotka_paszczaka edytował ten post 09 grudnia 2017 - 21:43
Nie czytam prywatnych wiadomości.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych