Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 4s z uszkodzeniem mechanicznym a gwarancja


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 kinia09

kinia09
  • 2 postów

Napisano 17 października 2012 - 12:26

Witam! Posiadam iPhona 4s i ostatnio mam z nim problemy. Mianowicie zdarza się, że ekran ciemnieje tak, że prawie nic nie widać lub robi się całkiem czarny i widać tylko ten górny pasek z godziną, baterią itd. Wtedy musze go wl i wyl. Mam go jeszcze na gwarancji i chciałam wysłać do regenersis, ale jest taki problem, że mój telefon jakieś 2 miesiące temu zaliczył upadek (problemy z wyswietlaczem zaczely sie jakies 10 dni temu wiec to raczej nie od upadku ) i ma lekko zdarta ramke w dwoch rogach, a slyszalam, ze regenrsis wtedy robi problemy i aby wymienili mi telefon na nowy z powodu problemow z wyswietlaczem musze zaplacic za koszty naprawy usterek mechanicznych. Alw czy to jest prawda? Mail ktos podobny problem?

#2 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 17 października 2012 - 12:32

Upadek jak najbardziej może być przyczyną problemów, to, że nie wystąpiły od razu, nie świadczy o tym, że problem nie jest wynikiem upadku, stąd problem przy gwarancji, ponieważ ona nie obejmuje uszkodzeń z winy użytkownika.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych