Problem jak w temacie. Mam nowego iPada i za każdym razem, gdy próbuje ściągnąć program lub zaktualizować posiadane wyskakuje mi ten komunikat. Jednak mogę przeglądać AppStore. Na komputerze przez iTunes mogę spokojnie ściągać programy i synchronizowaćje z iPadem. Czy ktoś wie jak rozwiązać problem?

"Nie można połączyć się z iTunes Store"
Rozpoczęty przez
cyvi
, 07 paź 2012 08:41
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07 października 2012 - 08:41
#2
Napisano 07 października 2012 - 10:45
Mam podobny problem od ok tygodnia. Jaka może być przyczyna?
#3
Napisano 07 października 2012 - 17:55
Też u mnie ok. tygodnia temu. Niestety wszystkie odpowiedzi jakie znalazłem w internecie nic nie pomogły. Może ktoś poratuje?
#4
Napisano 07 października 2012 - 20:22
U mnie jest to samo. Ale najlepsze jest to, że dzieje się tak tylko po WiFi. Iphone natomiast nie ma żadnego problemu mimo, ze używam tego samego konta i tej samej sieci. Dziwne. Tak jak u Was żadne wskazówki nie pomagają. Nie podłączałem sie jeszcze do iTunes tak jak radzą w Apple support, ale myśle ze chyba innego wyjścia nie ma.
#5
Napisano 07 października 2012 - 20:35
Pomogło tymczasowe przestawienie daty na 7 lutego 2013r. i aktualizacje zaskoczyły. Dziwna sprawa.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych