Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

"Nie można połączyć się z iTunes Store"


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 cyvi

cyvi
  • 3 postów

Napisano 07 października 2012 - 08:41

Problem jak w temacie. Mam nowego iPada i za każdym razem, gdy próbuje ściągnąć program lub zaktualizować posiadane wyskakuje mi ten komunikat. Jednak mogę przeglądać AppStore. Na komputerze przez iTunes mogę spokojnie ściągać programy i synchronizowaćje z iPadem. Czy ktoś wie jak rozwiązać problem?

#2 laki007

laki007
  • 42 postów

Napisano 07 października 2012 - 10:45

Mam podobny problem od ok tygodnia. Jaka może być przyczyna?

#3 cyvi

cyvi
  • 3 postów

Napisano 07 października 2012 - 17:55

Też u mnie ok. tygodnia temu. Niestety wszystkie odpowiedzi jakie znalazłem w internecie nic nie pomogły. Może ktoś poratuje?

#4 iukasz

iukasz
  • 112 postów
  • SkądT-d

Napisano 07 października 2012 - 20:22

U mnie jest to samo. Ale najlepsze jest to, że dzieje się tak tylko po WiFi. Iphone natomiast nie ma żadnego problemu mimo, ze używam tego samego konta i tej samej sieci. Dziwne. Tak jak u Was żadne wskazówki nie pomagają. Nie podłączałem sie jeszcze do iTunes tak jak radzą w Apple support, ale myśle ze chyba innego wyjścia nie ma.

#5 laki007

laki007
  • 42 postów

Napisano 07 października 2012 - 20:35

Pomogło tymczasowe przestawienie daty na 7 lutego 2013r. i aktualizacje zaskoczyły. Dziwna sprawa.

#6 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 07 października 2012 - 21:28

http://myapple.pl/ip...es-store-2.html




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych