Telefon padł pod oryginalną ładowarką.
#1
Napisano 04 października 2012 - 23:44
#2
Napisano 05 października 2012 - 08:54
#3
Napisano 07 października 2012 - 09:42
Witam. Niestety jestem załamany..
Ostatnią ładowarkę z moich iphonów zostawiłem na wakacjach, jako że nie było okazji na kupno nowej wstrzymałem się aż w ispot (Katowice, silesia city center) dojadą. Dzisiaj popołudniu zakupiłem u nich samą przejściówkę 5w z zasilania sieciowego na usb, podłączyłem iphona 4s (jestem trochę pedantyczny, zawszę wolę sprawdzić coś nowego na starszym sprzęcie, ale pech chciał, że nie pomyślałem i zamiast 4 podłączyłem 4s... ). Ekran telefonu przez około 0.5s zamigotał tak jak by zwarcie się robiło, po czym zaświecił na biało i się wyłączył. Już dobre 5 godzin próbuje go jakoś uruchomić lecz nie daje jakichkolwiek oznak życia.. Teraz moje pytanie. Jako, że mam same oryginalnie dodawane do telefonów kable usb, oraz zakupioną nową przejściówkę do ładowania (paragon oczywiście mam, kupiona w ispot-cie więc nie ma problemu z oryginalnością) w jaki sposób mogę zareklamować to, iż ich produkt uszkodził doszczętnie mi telefon ? Dodam jeszcze, ze 2 miesiące temu skończyła mi się na 4s gwarancja...
Proszę o jakieś rady, jestem w kropce.. oryginalny sprzęt i uwalił mi telefon za prawie 2 tysiące..
ps. Przepraszam za trochę chaotyczne pisanie, ale jest już późno a telefon jak nie żył tak nie żyje..
Podejrzewam ze będziesz musiał oddać owego felernego iphone'a i to akcesorium na płatna ekspertyzę do autoryzowanego serwisu apple, np. Cortlandu i dopiero wtedy będzie można coś zdziałać w ispocie bo tak każdy mógłby kupując u nich oryginalne akcesoria i przychodząc z uszkodzonych sprzętem powolywaci się na domniemania uszkodzenia spowodowanego właśnie tymi akcesoriami było by to kuriozalne.
---------- Wpis dodano o 10:42 ---------- Poprzedni wpis dodano o 10:41 ----------
Spokojnie, narazie masz czwórkę na zastępstwo a sprawa powinna się wyjaśnić w iSpocie. Pokaż im paragon od ładowarki i powiedz, że specjalnie kupiłeś u nich oryginalną żeby nie ładować byle czym a mimo wszystko stała się taka sprawa.
Tak oczywiście dadzą mu nowego iPhone'a i przeprasza za całe zamieszanie. Gdzie ty żyjesz to tylko Polska i każdy jest tu postrzegany jako potecjalny kretacz więc zapomnij o jakimś polubownym i proklienckim podejciu ispotu do polskiego klienta.
#4
Napisano 07 października 2012 - 20:26
#5
Napisano 13 października 2012 - 09:54
#6
Napisano 14 października 2012 - 10:22
#7
Napisano 14 października 2012 - 12:46
#8
Napisano 14 października 2012 - 19:21
#9
Napisano 16 października 2012 - 14:13
#10
Napisano 16 października 2012 - 14:58
I jak kolego??? Coś do przodu?
Nie dostałem żadnego odzewu. Oddałem sprzęt 8 października, czasu mają 14 dni z tego co pamiętam a więc czekam cierpliwie .
#11
Napisano 08 listopada 2012 - 21:02
#12
Napisano 08 listopada 2012 - 21:17
#13
Napisano 09 listopada 2012 - 02:02
#14
Napisano 09 listopada 2012 - 09:27
#15
Napisano 09 listopada 2012 - 13:25
Więc raczej na pewno. W diagnozie zwrotnej z Ispot'a było napisane że jest to uszkodzenie z mojej winy (niby nieoryginalna ładowarka) i naprawa nie może być wykonana..
#16
Napisano 18 listopada 2012 - 02:35
#17
Napisano 18 listopada 2012 - 02:41
#18
Napisano 18 listopada 2012 - 22:45
Myślę, że teraz możesz się ubiegać o zwrot kosztów poniesionych na ekspertyzę
Ciekawa sugestia, jednak dostać zwrot za ładowarkę (129zł) oraz nowy egzemplarz niej + telefon (refub, ale co mi tam) jest dal mnie zadowalający .
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych