Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Telefon padł pod oryginalną ładowarką.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 diesel2117

diesel2117
  • 1 743 postów
  • SkądKatowice PL

Napisano 04 października 2012 - 23:44

Witam. Niestety jestem załamany.. Ostatnią ładowarkę z moich iphonów zostawiłem na wakacjach, jako że nie było okazji na kupno nowej wstrzymałem się aż w ispot (Katowice, silesia city center) dojadą. Dzisiaj popołudniu zakupiłem u nich samą przejściówkę 5w z zasilania sieciowego na usb, podłączyłem iphona 4s (jestem trochę pedantyczny, zawszę wolę sprawdzić coś nowego na starszym sprzęcie, ale pech chciał, że nie pomyślałem i zamiast 4 podłączyłem 4s... :( ). Ekran telefonu przez około 0.5s zamigotał tak jak by zwarcie się robiło, po czym zaświecił na biało i się wyłączył. Już dobre 5 godzin próbuje go jakoś uruchomić lecz nie daje jakichkolwiek oznak życia.. Teraz moje pytanie. Jako, że mam same oryginalnie dodawane do telefonów kable usb, oraz zakupioną nową przejściówkę do ładowania (paragon oczywiście mam, kupiona w ispot-cie więc nie ma problemu z oryginalnością) w jaki sposób mogę zareklamować to, iż ich produkt uszkodził doszczętnie mi telefon ? Dodam jeszcze, ze 2 miesiące temu skończyła mi się na 4s gwarancja... Proszę o jakieś rady, jestem w kropce.. oryginalny sprzęt i uwalił mi telefon za prawie 2 tysiące.. :( ps. Przepraszam za trochę chaotyczne pisanie, ale jest już późno a telefon jak nie żył tak nie żyje..

#2 Michu

Michu
  • 2 614 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 05 października 2012 - 08:54

Spokojnie, narazie masz czwórkę na zastępstwo a sprawa powinna się wyjaśnić w iSpocie. Pokaż im paragon od ładowarki i powiedz, że specjalnie kupiłeś u nich oryginalną żeby nie ładować byle czym a mimo wszystko stała się taka sprawa.

#3 ochman

ochman
  • 21 postów
  • SkądPoznan, Poland, Poland

Napisano 07 października 2012 - 09:42

Witam. Niestety jestem załamany..
Ostatnią ładowarkę z moich iphonów zostawiłem na wakacjach, jako że nie było okazji na kupno nowej wstrzymałem się aż w ispot (Katowice, silesia city center) dojadą. Dzisiaj popołudniu zakupiłem u nich samą przejściówkę 5w z zasilania sieciowego na usb, podłączyłem iphona 4s (jestem trochę pedantyczny, zawszę wolę sprawdzić coś nowego na starszym sprzęcie, ale pech chciał, że nie pomyślałem i zamiast 4 podłączyłem 4s... :( ). Ekran telefonu przez około 0.5s zamigotał tak jak by zwarcie się robiło, po czym zaświecił na biało i się wyłączył. Już dobre 5 godzin próbuje go jakoś uruchomić lecz nie daje jakichkolwiek oznak życia.. Teraz moje pytanie. Jako, że mam same oryginalnie dodawane do telefonów kable usb, oraz zakupioną nową przejściówkę do ładowania (paragon oczywiście mam, kupiona w ispot-cie więc nie ma problemu z oryginalnością) w jaki sposób mogę zareklamować to, iż ich produkt uszkodził doszczętnie mi telefon ? Dodam jeszcze, ze 2 miesiące temu skończyła mi się na 4s gwarancja...
Proszę o jakieś rady, jestem w kropce.. oryginalny sprzęt i uwalił mi telefon za prawie 2 tysiące.. :(

ps. Przepraszam za trochę chaotyczne pisanie, ale jest już późno a telefon jak nie żył tak nie żyje..


Podejrzewam ze będziesz musiał oddać owego felernego iphone'a i to akcesorium na płatna ekspertyzę do autoryzowanego serwisu apple, np. Cortlandu i dopiero wtedy będzie można coś zdziałać w ispocie bo tak każdy mógłby kupując u nich oryginalne akcesoria i przychodząc z uszkodzonych sprzętem powolywaci się na domniemania uszkodzenia spowodowanego właśnie tymi akcesoriami było by to kuriozalne.

---------- Wpis dodano o 10:42 ---------- Poprzedni wpis dodano o 10:41 ----------

Spokojnie, narazie masz czwórkę na zastępstwo a sprawa powinna się wyjaśnić w iSpocie. Pokaż im paragon od ładowarki i powiedz, że specjalnie kupiłeś u nich oryginalną żeby nie ładować byle czym a mimo wszystko stała się taka sprawa.


Tak oczywiście dadzą mu nowego iPhone'a i przeprasza za całe zamieszanie. Gdzie ty żyjesz to tylko Polska i każdy jest tu postrzegany jako potecjalny kretacz więc zapomnij o jakimś polubownym i proklienckim podejciu ispotu do polskiego klienta.

#4 diesel2117

diesel2117
  • 1 743 postów
  • SkądKatowice PL

Napisano 07 października 2012 - 20:26

Zaniedbałem trochę temat. A więc tak. Telefon poleciał do Cortland w Katowicach, jutro idę odebrać razem z opisem po czym lecę do ISpot'a gdzie to i to było kupowane. Co powiedzą, opiszę niżej.

#5 nitr0

nitr0
  • 850 postów
  • SkądGryfino, Poland

Napisano 13 października 2012 - 09:54

wiadomo już coś? miałem bardzo podobną sytuację z iPadem

#6 diesel2117

diesel2117
  • 1 743 postów
  • SkądKatowice PL

Napisano 14 października 2012 - 10:22

Niestety nic. Złożyłem reklamację, oddałem im telefon razem z ładowarką (ferelną..) i mam czekać na telefon od nich

#7 tasiu

tasiu
  • 546 postów
  • Skądokolice Cieszyna

Napisano 14 października 2012 - 12:46

Czy ekspertyza jest w stanie wykazać uszkodzenie telefonu spowodowane tą, a nie inną ładowarką?

#8 diesel2117

diesel2117
  • 1 743 postów
  • SkądKatowice PL

Napisano 14 października 2012 - 19:21

Jeśli wykryją, że ładowarka jest uszkodzona to tak, jeśli nie to niestety będę w *****.

#9 kierowcatestowy

kierowcatestowy
  • 339 postów

Napisano 16 października 2012 - 14:13

I jak kolego??? Coś do przodu?

#10 diesel2117

diesel2117
  • 1 743 postów
  • SkądKatowice PL

Napisano 16 października 2012 - 14:58

I jak kolego??? Coś do przodu?


Nie dostałem żadnego odzewu. Oddałem sprzęt 8 października, czasu mają 14 dni z tego co pamiętam a więc czekam cierpliwie :).

#11 diesel2117

diesel2117
  • 1 743 postów
  • SkądKatowice PL

Napisano 08 listopada 2012 - 21:02

W dniu dzisiejszym dostałem odpowiedź, PO PONAD MIESIĄCU OCZEKIWANIA i BRAKU TELEFONU... To co w niej przeczytałem załamało mnie doszczętnie. Otóż według Ispot (gdzie był kupowany telefon jak i ładowarka) ładowarka którą im dałem okazała się tanią chińską podróbką. Co więcej, dałem im wszystko co otrzymałem do telefonu i ładowarki wraz z dowodami zakupu oraz pudełkami. Jedynie co to zaproponowali mi zniżkę 10% na zakup nowego egzemplarzu i tylko w pojemności 64gb i kolorze białym, chodź mój był 16gb i czarny... Ma ktoś jakieś propozycje ? Co zrobić ? Jak coś wywalczyć ? Jestem w plecy 2.5 tyś zł i nie zamierzam odpuścić ale nie wiem jak się za to zabrać..

#12 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 08 listopada 2012 - 21:17

Jeśli firma nie ustosunkowała się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych, reklamację uznaje się za uwzględnioną. Reklamowałeś na gwarancję, czy na ustawę?

#13 diesel2117

diesel2117
  • 1 743 postów
  • SkądKatowice PL

Napisano 09 listopada 2012 - 02:02

Oczywiście gwarancję, była na telefon jak i ładowarkę. Dzisiaj (tj piątek 09.11.12r) mam iść odebrać sprzęt od nich. Nawet ekspertyza z Cortlandu im dałem, gdzie stwierdzono uszkodzenie ładowarki a nie, że jest chińskim zamiennikiem... Czeka mnie przejście się do prawnika, nie znalazłem żadnego innego tematu tego typu jak i rozwiązania..

#14 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 09 listopada 2012 - 09:27

Sprawdź dokładnie protokół przyjęcia, czy jest w nim napisane, że jest to zgłoszenie gwarancyjne. Może, jeśli takiego zapisu nigdzie nie ma, uda się przeprowadzić procedurę na zasadach ustawy. Wówczas masz możliwość walczyć o swoje.

#15 diesel2117

diesel2117
  • 1 743 postów
  • SkądKatowice PL

Napisano 09 listopada 2012 - 13:25

Jest napisane tłustym dużym drukiem "...Urządzenie o nr imei ************** zostało do nas przyjęty w dniu **/**/**** w celu naprawy w ramach gwarancji producenta..."
Więc raczej na pewno. W diagnozie zwrotnej z Ispot'a było napisane że jest to uszkodzenie z mojej winy (niby nieoryginalna ładowarka) i naprawa nie może być wykonana..

#16 diesel2117

diesel2117
  • 1 743 postów
  • SkądKatowice PL

Napisano 18 listopada 2012 - 02:35

Jest, udało mi się! Po prawie 1.5 miesiąca bez telefonu udało mi się wyjść na ugodę. Poszedłem do Rzecznika Praw Konsumenta by zapytać co mogę z tym zrobić, powiedz bym wziął z ispot'a moje urządzenia w stanie uszkodzonym jedynie w przypadku jeśli potwierdzę, że jest to mój sprzęt i w identycznym stanie w jakim go zostawiałem i mu je przyniosę, gdzie to oni oddadzą go na ekspertyzję itp itd. Wczoraj zostałem wezwany do RPK gdzie jasno mi powiedziano (oczywiście mam wszystko na piśmie) iż ładowarka (potwierdzono oryginalność produktu apple) kupiona u nich dawała złe napięcie 8.42v, gdzie powinno być w granicach 5w oraz że w telefonie jest uszkodzony moduł Power Amp (IC) oraz spalona bateria. Zostałem również poinformowany, że zostanę powiadomiony przez nich kiedy mam się zgłosić po telefon w pełni sprawny (myślę, że to będzie Refub ale mi to tam pasuje) do nich. A więc na przyszłość, jeśli samemu nic sie nie zdziała trzeba iść do ludzi którzy bronią naszych praw :D ps. co prawda musiałem zapłacić 90zł za ekspertyzję, lecz myślę że warto :).

#17 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 18 listopada 2012 - 02:41

Myślę, że teraz możesz się ubiegać o zwrot kosztów poniesionych na ekspertyzę ;)

#18 diesel2117

diesel2117
  • 1 743 postów
  • SkądKatowice PL

Napisano 18 listopada 2012 - 22:45

Myślę, że teraz możesz się ubiegać o zwrot kosztów poniesionych na ekspertyzę ;)


Ciekawa sugestia, jednak dostać zwrot za ładowarkę (129zł) oraz nowy egzemplarz niej + telefon (refub, ale co mi tam) jest dal mnie zadowalający :).




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych