Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Jak odzyskać APPLE ID kiedy nie ma się dostępu do konta mailowego ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 AniaPina

AniaPina
  • 4 postów

Napisano 02 października 2012 - 17:14

Hej chłopaki i dziewczyny, błagam pomóżcie! Jak odzyskać/skasować/utworzyć nowe ID na iphonie? Nie mogę skasować ani odzyskać starego ID bo nie mam dostępu do skrzynki mailowej, na którą był zarejestrowany. Nie mogę też odpowiedzieć na pytania pomocnicze, bo co bym nie wpisała, to wyskakuje błąd. No masakra. Już próbowałam zakładać nowe ID i odnawiać iphone'a i... nic. Cały czas prosi o hasło do starego ID, którego nie znam (to znaczy zawsze wpisywałam to samo, aż nagle iphone przestał je akceptować...!?!?!) Podsumowując: nie znam hasła do ID, nie mogę dostać się na maila na które zarejestrowane jest ID (bo już dawno temu straciłam to konto= zapomniałam(?) hasło), nie mogę odpowiedzieć na pytania pomocnicze. Patowa sytuacja. To wygląda jak bym była jakaś mega nierozgarnięta... ale serio coś z tymi hasłami się porobiło po aktualizacji do 6.0... Z góry dzięki za każdą pomoc! A.

#2 eualex

eualex
  • 2 097 postów

Napisano 02 października 2012 - 18:16

https://iforgot.appl....4.1.1.4.3.17.5
https://iforgot.appl...&language=PL-PL Nie pamiętasz swojego Apple ID?

Jednak myślę, że wymagany w tym przypadku będzie kontakt z suportem:
Apple; Wsparcie; iTunes Store; Kontakt i w zadkładce "Specific reguest: I need help recovering my password".
Pamiętaj, ze trzeba pisać po angielsku. & Opisz dokładnie swoje problemy z niemożliwością dostępu do konta.

Inna opcją jest telefon: Polska 00800 4411875, lecz wydaje mi się, że kontakt przez e-mail to konieczność w tym przypadku.

#3 AniaPina

AniaPina
  • 4 postów

Napisano 02 października 2012 - 19:33

Ojej, czyli jest aż tak źle... :( . No trudno, napiszę. Mam nadzieję, że ktoś czyta te maile...

Dzięki ogromne za odpowiedź...

Pozdrawiam,

Ań.

---------- Wpis dodano o 20:33 ---------- Poprzedni wpis dodano o 19:40 ----------

Napisałam list błagalny o pomoc do appla, jutro będę dzwonić... to jakiś obłęd jest...

[URL="http://myapple.pl/iphone-150/announcement-b-font-color-red-na-tym-forum-piszemy-zgodnie-z-zasadami-jez_-polskiego-font-b.html"]Na tym forum piszemy zgodnie z zasadami jęz. polskiego![/URL] plmax.


#4 eualex

eualex
  • 2 097 postów

Napisano 02 października 2012 - 20:06

Na maile odpisują i chętnie udzielają pomocy :)

#5 AniaPina

AniaPina
  • 4 postów

Napisano 03 października 2012 - 11:05

Coś odpisali, zupełnie nie pomogło. Ale mam rozwiązanie, napiszę na wypadek gdyby ktoś kiedyś też stracił hasło appe id i hasło do konta email,na które to id było zarejestrowane. Może to nie jest najlepsze rozwiązanie, ale- w opcjach, w ustawieniach istore dodałam nowe konto ID i nowego maila, wykasowałam wszystkie programy, które ściągnełam korzystając w poprzedniego ID (nie można ich było aktualizować bez podania staego hasła) i tyle. Teraz ściągam te appki na nowo, z nowego konta. Pozdrawiam ! :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych