Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Ipad - zawiesił się


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 MalgTP

MalgTP
  • 6 postów

Napisano 17 września 2012 - 19:41

Ipad 2 odmówił współpracy i zatrzymał się na widoku : czarny ekran i logo. Po naciśnięciu kombinacji "hard reset" wyłączył się, ponownie włączył i w dalszym ciągu pokazuje tylko czarny ekran, logo i udaje, że obraca "zębatym kółkiem". Co robić? Ile może trwać ten stan? proszę o pomoc ....!

#2 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 17 września 2012 - 19:45

Trzymałaś home plus power do momentu pojawienia się jabłka na ekranie?

#3 MalgTP

MalgTP
  • 6 postów

Napisano 17 września 2012 - 19:51

Nie. Puściłam jak ekran zrobił się całkiem czarny.

---------- Wpis dodano o 20:51 ---------- Poprzedni wpis dodano o 20:48 ----------

Tak zrobiłam i teraz oglądam czarny ekran z logo bez zębatego kółka

#4 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 17 września 2012 - 19:51

Trzymaj do momentu pojawienia sie jabłka.

#5 MalgTP

MalgTP
  • 6 postów

Napisano 17 września 2012 - 19:53

Tak zrobiłam i teraz oglądam czarny ekran z logo bez zębatego kółka

#6 Konrado

Konrado

  • 1 844 postów
  • SkądŚwidnica

Napisano 17 września 2012 - 19:54

To poczekaj, aż się włączy.

#7 MalgTP

MalgTP
  • 6 postów

Napisano 17 września 2012 - 19:55

Jak długo, bo trwa to już dobrych kilka minut (10, 15...)

#8 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 17 września 2012 - 19:55

A jak się nie włączy to restore.

#9 MalgTP

MalgTP
  • 6 postów

Napisano 17 września 2012 - 20:01

Czyli wgrać na nowo system poprzez iTunes'a? Wtedy tracimy zawartość? Ale rozumiem, że trzeba to zrobić poprzez inny sprzęt (komputer)? Przepraszam za ignorancję, ale na co dzień nie używam Apple, a ten Ipad jest mojej córki :)

#10 Konrado

Konrado

  • 1 844 postów
  • SkądŚwidnica

Napisano 18 września 2012 - 12:53

Tak przez iTunes (na komputerze), nie tracimy, bo jest kopia zapasowa.

#11 dyndas

dyndas
  • 4 424 postów

Napisano 18 września 2012 - 18:47

Tak przez iTunes (na komputerze), nie tracimy, bo jest kopia zapasowa.


Nie tracimy JEŚLI jest kopia zapasowa. Poprawniej chyba...

#12 niebeiska

niebeiska
  • 1 postów

Napisano 01 lipca 2016 - 21:28

a co jeśli to nie pomogło? na koniec wielokrotnie wyswietla sie "wystapil problem podczas pobierania... nieznany błąd (-39)...


mozna to robic za pomoca innego komputera niz mac?






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych