
Problem z uaktualnieniem iMovie
#1
Napisano 08 września 2012 - 09:02
#2
Napisano 08 września 2012 - 10:35
#3
Napisano 08 września 2012 - 13:20
Odpalasz App Store, następnie aktualizacje (updates) czekasz aż wykryje dostępne (tak teraz się aktualizuje
iLife, iWork etc...) aktualizacje, pobierasz aktualizacje i samoistnie się instaluje.
Dzieki!

#4
Napisano 08 września 2012 - 13:43
#5
Napisano 08 września 2012 - 17:22
Restart komputera? Czyszczenie bibliotek App Store? Zalogowanie na konto?
Wszystko było ...
#6
Napisano 08 września 2012 - 17:30
#7
Napisano 08 września 2012 - 20:09
#8
Napisano 08 września 2012 - 20:15
#9
Napisano 09 września 2012 - 11:00
#10
Napisano 09 września 2012 - 11:41
#11
Napisano 09 września 2012 - 12:11
#12
Napisano 09 września 2012 - 16:25
Hm. Nie widze powodu aby na tym forum "sciemniac". Jak pisalem powyzej nie usunalem aplikacji gdyz sprawdzilem w app i tam nie ma jej jako zakupionej a nastepnie sprawdzilem w dostepnych app i wyskoczyla mi jako do zakupu. W zalaczeniu potwierdzenie ze mam zainstalowany system 10.8 a w app widnieje jako do sciagniecia.Tu na moje oko coś kolega ściemnia z legalnością pakietu iLife. Never mind. Usunąłem permanentnie iLife jak Ci mówiłem z wszystkimi bibliotekami i ponownie zainstalowałeś (powinieneś mieć nową konfigurację etc. po ponownej instalacji).
Co do poprzedniego info nie przechowuje maili z APP wiec jedynym dowodem dla APP bedzie wyciag z karty. Czy to Waszym zdaniem wystarczy aby zareklamowac taki stan rzeczy?
#13
Napisano 09 września 2012 - 17:06
#14
Napisano 09 września 2012 - 20:18
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych