
Opłacalność tworzenia aplikacji dla urządzeń Apple'a vs. dla urządzeń z Androidem
#1
Posted 05 September 2012 - 20:41
#2
Posted 05 September 2012 - 20:45
#3
Posted 05 September 2012 - 20:48

#4
Posted 05 September 2012 - 20:58
#5
Posted 05 September 2012 - 21:27
Jeśli chodzi o konkretne liczby, to chciałem pokazać blog [url=http://www.kreci.net/reports/developer-income-report-17/]Developer Income Report #17[/url], w którym jego autor przez jakiś czas zamieszczał raporty z wpływów za stworzone przez siebie aplikacje dla Androida. Podobno te zarobki pochodzą chyba z siedmiu głównie prostych (jakiś przycisk z napisem "nie naciskaj" itp.) aplikacji -- wszystkie są bezpłatne (na płatnych w Androidzie, w większości przypadków, praktycznie nie ma zarobku), a zyski są z reklam.
I jeszcze jedna wątpliwość. W Androidzie nie zarabiamy na aplikacjach płatnych, ale na reklamach. Reklamy muszą chyba być pobierane (pewnie podobnie jest w iOS), a zatem urządzenie musi mieć połączenie z siecią -- to chyba nie jest dobre rozwiązanie w przypadku aplikacji typu kalkulator, która nie potrzebuje połączenia z siecią do swojego działania?
PS. Jaki najtańszy notebook do programowania aplikacji dla iOS?
#6
Posted 05 September 2012 - 21:28

#7
Posted 05 September 2012 - 21:45
Dodając coś od siebie, jedna z moich najmniej zarabiających aplikacji (pierwsza jaką stworzyłem), w roku zarobiła ok. 300$.
Bardzo prosta i paskudna, ale spełniająca swoje zadanie. Wypuściłem ją bo się uparłem że napiszę aplikację do zliczania godzin pracy niańki. W tym samym czasie podobnych aplikacji było multum. Mimo tego do dzisiaj trafia się dziennie jakaś pojedyncza sprzedaż.
A martwiłem się że tym, że tym co wyposzczę nie zarobie na roczny abonament programu.
Napisałbyś coś o tych lepiej zarabiających aplikacjach

#8
Posted 05 September 2012 - 22:00

#9
Posted 06 September 2012 - 06:54

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users