Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zółta plama po roku użytkowania - co zrobić ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
51 odpowiedzi w tym temacie

#26 crocs

crocs
  • 18 postów
  • SkądSilesia

Napisano 08 września 2012 - 23:57

Tak sobie jeszcze czytam i znalazłem jedną dosyć ważną rzecz. Przeczytałem, ze Regenersis wymienia telefony jeśli podstawą roszczenia jest gwarancja, czyli 1 rok. Jako, że mój problem dotyczy 13 miesięcy to wystawia kosztorys do T-Mobile, bo teraz już na T-Mobile spoczywa obowiązek wymiany. I to T-Mobile wybiera, jeśli roszczenie jest zasadne czy a) zapłacić za usługę Regenersis, B) wymienić telefon z puli przeznaczonej do sprzedaży, c) odrzucić reklamację... Prawda to, to?

#27 crocs

crocs
  • 18 postów
  • SkądSilesia

Napisano 14 września 2012 - 16:47

Cześć, dziś odebrałem nowy telefon. Załatwione. Mam nadzieję, że już będzie wszystko ok.

#28 wieczor79

wieczor79
  • 144 postów
  • SkądCz-wa

Napisano 14 września 2012 - 20:27

I witam w klubie żółtych plam. Kilka dni temu zauważyłem w lewym górnym rogu taka plamę, na wysokości zasięgu i napisy T-mobile ( zachacza o literę T). Najlepiej ja widać na jasnym tle np. Kiedy mam włączone Safarii. Pojawiło sie kiedy jechałem używając nawigacji z Ipka mając go w uchwycie TomTom a było dosyć ciepło. Nawet wylaczyl sobie ładowanie. Teraz już tak zostało. Swojego IP4s dostałem w grudniu 2011 gdy przedłużyłem umowę. Wcześniej miałem IP3g przez 3 lata i nic podobnego sie nie działo. Rozumiem ze skoro nie minął rok to powołuje sie na gwarancję, a nie niezgodność ? No i jako ze przedluzylem umowę przez infolinie to nie moge oddać telefonu w salonie, tylko muszę wysłać do T-mobile. Ciekaw jestem jak moja sprawę rozpatrzą. Telefon będę chciał wysłać w przyszłym tygodniu bo wcześniej muszę zadzwonić na infolinie żeby dowiedzieć sie jaka jest procedura wysyłki i zgłoszenia reklamacji. Pozdrawiam.

#29 crocs

crocs
  • 18 postów
  • SkądSilesia

Napisano 14 września 2012 - 21:39

Tez przedluzalem telefonicznie, telefon przyjechal kurierem. To nie ma znaczenia. Telefon oddajesz w salonie firmowym T-Mobile na podstawie FV i zglaszasz usterke jako niezgodnosc towaru z umowa. Maja 14 dni kalendarzowych liczac od dnia zlozenia reklamacji na decyzje. Telefon wysla do Regenersis, a na stronie Regenersis po nr IMEI bedziesz mogl sprawdzac status naprawy. Mnie sie udalo, ale jak widac chyba, jako nielicznemu. Powodzenia

#30 wieczor79

wieczor79
  • 144 postów
  • SkądCz-wa

Napisano 14 września 2012 - 22:11

Zgłupiałem kompletnie. Rozumiem ze Ty zaniosles do salonu i przyjęli bez problemu? Dzisiaj poszedlem do jakiegoś autoryzowanego oddziału i pytam sie czy moge oddać do jakiegokolwiek oddziału jeśli zamawialem telefonicznie. I babka powiedziała ze muszę wysłać do T-mobile. Jutro do nich zadzwonie i spytał sie jak to rzeczywiście jest.

#31 crocs

crocs
  • 18 postów
  • SkądSilesia

Napisano 14 września 2012 - 23:41

sciema kompletna. w salonie powinni normalnie przyjac. tylko panietaj ze niezgodnosc towaru z umowa ma zastosowanie wowczas gdy fv jest na osobe fizyczna

#32 wieczor79

wieczor79
  • 144 postów
  • SkądCz-wa

Napisano 15 września 2012 - 07:54

Ta mam telefon jest na osobę fizyczną. Ale czy jeśli jeszcze nie minął mi rok od zakupu to czy moge zgłosić jako niezgodność czy narazie tylko na gwarancje ?

#33 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 15 września 2012 - 08:30

Telefon możesz oddać wyłącznie tam gdzie kupiłeś, czyli jeżeli na FV jest w nagłóku PTC Sp. z o.o. to możesz albo im odesłać albo oddać w salonie firmowym. Nie możesz oddać w dowolnym saloniku, bo większość salonów nie należy do PTC tylko są franczyzą, a co za tym idzie nie są oni sprzedawcą towaru, a za towar odpowiada tylko sprzedawca. Dlatego albo odesłać albo poszukać salonu firmowego.

#34 wieczor79

wieczor79
  • 144 postów
  • SkądCz-wa

Napisano 15 września 2012 - 10:36

Mamy kilka sklepów firmowych więc tam pojadę i się spytam. Ale to dziwna polityka, No jak pracowałem w sklepie komputerowym, ktory był franczyzą Komputronika to obowiązywały nas takie same zasady jak salony firmowe. Ktoś kupił w salonie lub przez sklep online to miał prawo zostawić u nas rzecz na serwis i musieliśmy to wysłać. Nie mogliśmy nie przyjąć.

#35 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 15 września 2012 - 11:14

Ale niezgodność towaru z umową to nie jest gwarancja.

#36 wieczor79

wieczor79
  • 144 postów
  • SkądCz-wa

Napisano 15 września 2012 - 11:29

Zgadza sie, tylko wytłumaczcie mi lub doradźcie. Skoro obejmuje mnie jeszcze gwarancja to czynie oddać telefon na podstawie niezgodności z umową czy póki mam okres gwarancyjny moge tylko na gwarancję? A jeśli moge na oba sposoby, to ktory mi bardziej doradzacie? Bo czytając ten temat przyznam sie ze już sie pogubiłem ktory sposób jest bardziej korzystny dla klienta.

#37 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 15 września 2012 - 12:19

Poczytaj na forum wątek "Gwarancja Orange" Tam była duża dyskusja na ten temat.

#38 MisterX

MisterX
  • 37 postów

Napisano 15 września 2012 - 19:03

To ja mam do was pytanie: Czy ten problem występuje w przypadku obu wersji kolorystycznych?

#39 bzyku_flashi

bzyku_flashi
  • 88 postów

Napisano 20 września 2012 - 20:10

u mnie z tydzień temu pojawił się ten sam problem, po nagrzaniu pojawia się plama po lewej stronie wyświetlacza, poniżej przycisku "-". Mam telefon z Orange, 5 miesięcy po gwarancji, jakie są szanse na wymiane?

#40 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 20 września 2012 - 21:43

Marne.

#41 bzyku_flashi

bzyku_flashi
  • 88 postów

Napisano 20 września 2012 - 21:53

to co będą mi go naprawiać ? cokolwiek zrobia?

#42 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 20 września 2012 - 21:59

to co będą mi go naprawiać ? cokolwiek zrobia?


Wycenią naprawę i będą kazali za nią zapłacić.

#43 bzyku_flashi

bzyku_flashi
  • 88 postów

Napisano 20 września 2012 - 22:08

Czyli mozna powiedziec ze maja gdzies ta ustawę z niezgodnościa towaru z umową czy jak to sie tam zwie?

#44 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 20 września 2012 - 22:28

Czyli mozna powiedziec ze maja gdzies ta ustawę z niezgodnościa towaru z umową czy jak to sie tam zwie?


Nie nie mają, tylko, że to Ty musisz udowodnić, że wada istniała w momencie zakupu, oni powiedzą, że nie było. Ciężar dowodowy ciąży na kupującym. Ustawa ma chronić obie strony a nie robić dobrze tylko jednej.

#45 crocs

crocs
  • 18 postów
  • SkądSilesia

Napisano 21 września 2012 - 15:52

Po raz kolejny napiszę, że to co pisze OleYek to ściema. Nic nie musisz udowadniać. Nigdzie o tym nie jest napisane. Probuj, walcz.

#46 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 21 września 2012 - 17:19

Po raz kolejny napiszę, że to co pisze OleYek to ściema. Nic nie musisz udowadniać. Nigdzie o tym nie jest napisane.
Probuj, walcz.


Uwielbiam ludzi, którzy albo nie przeczytali ustawy albo nie rozumieją słowa pisanego... i jeszcze pyszczą.

#47 crocs

crocs
  • 18 postów
  • SkądSilesia

Napisano 21 września 2012 - 18:22

No.

#48 avenger1987

avenger1987
  • 47 postów

Napisano 22 września 2012 - 09:47

Jeszcze raz podepnę się pod temat. Jak już wcześniej pisałem, gwarancja na Iphone minęła w Lipcu 2012. Jak to jest ze reklamacją telefonu na podstawie braku zgodności z umową? Zauważyłem, że kilka razy ten zwrot pojawił się w temacie, a ja jestem zupełnie zielony w tej kwestii. Czyli jeśli ktoś kupił telefon na terenie UE to może próbować reklamować go w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu? Mój telefon był kupiony poza UE - czyli fakt, że używam go na terenie UE raczej nie jest wystarczający by w ogóle brać pod uwagę jakąkolwiek reklamację za brak zgodności z umową? Dzięki z góry za odpowiedź

#49 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 22 września 2012 - 09:53

Niezgodnośc Towaru z umową jest to odpowiedzialność sprzedawcy. Jeżeli nie kupiłeś w Polsce urządzenia to ten termin w ogóle Cię nie dotyczy, zostaje Ci jedynie 12 mies. gwarancja od dnia zakupu.

#50 avenger1987

avenger1987
  • 47 postów

Napisano 22 września 2012 - 10:05

Czyli wystawie go na allegro tak, jak jest i kupie piatke. Dzięki.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych