
Zółta plama po roku użytkowania - co zrobić ?
#1
Napisano 01 września 2012 - 15:44
#2
Napisano 01 września 2012 - 17:06
#3
Napisano 01 września 2012 - 17:13
Witam,
PS. Czy moge walczyc o zupelnie nowy, a nie refurb? Jak?
Za wszelkie cenne wskazowki - bardzo dziekuje.
Teraz już nie możesz, ponieważ nie przypilnowałeś na początku, jeżeli dawałeś jako niezgodność towaru z umową i salon Ci wymienił... no własnie... nie salon Ci wymienił a Regenesis, a powinien salon, i ponieważ masz zapewne tylko papier z Regenesis dot. wymiany a nie z salonu, to salon już nie odpowiada z tytułu niezgodności, bo nie jest to urządzenie, które oni sprzedali. Poczytaj wąrek reklamacja orange tam to dokładnie wyjaśniłem.
#4
Napisano 01 września 2012 - 17:30
Witam w klubie ponieważ mam to samo identyczne miejsce, identyczna usterka. Plama ta ujawniła się podczas korzystania z sieci 3g zakładam iż właśnie przez ten element to się stało.
Ja swojego iphone'a 4 5.1.1 oddałem do salonu na niezgodność towaru z umową. Wysłali go do Regenersis ,a serwis wystawili mi kosztorys na 700zł za wymianę - salon odmówił. Napisałem reklamację do Orange w tej sprawie i czekam w ten piątek minął tydzień a z tego co pisał w innym temacie Oleyek mają na to 14 dni. Jeśli rozpatrzą ją pozytywnie to oddam starego iphone'a a dostane nowego w folii z tego co mi mówili w salonie.
Czyli tez przy intensywnosci uzytkowania plama sie zwieksza i nasila barwa? A na czuwaniu jest taka dalikatna barwa?
A sluchaj? Pisales reklamacje do Orange ale telefon otrzymales ten Twoj stary, nienaprawiony, czy on czeka w salonie Orange? Tak wnioskuje, bo piszesz, ze oddasz.
O regenersis slyszalem, ze lubi sie bawic w kosztorysy wziete nie wiadomo skad...
---------- Wpis dodano o 18:30 ---------- Poprzedni wpis dodano o 18:27 ----------
Teraz już nie możesz, ponieważ nie przypilnowałeś na początku, jeżeli dawałeś jako niezgodność towaru z umową i salon Ci wymienił... no własnie... nie salon Ci wymienił a Regenesis, a powinien salon, i ponieważ masz zapewne tylko papier z Regenesis dot. wymiany a nie z salonu, to salon już nie odpowiada z tytułu niezgodności, bo nie jest to urządzenie, które oni sprzedali. Poczytaj wąrek reklamacja orange tam to dokładnie wyjaśniłem.
Hm... Ok. Zobaczymy. Pracuje w handlu i wiem, ze np reklamacje butow wysylam do producenta i to producent wymienia buty. Jesli takowych nie ma to jest zwrot gotowki i to poducent wystawia korekte a sprzedawca oddaje kase.
OleYek, rozumiem, ze o zupelnie nowego walczyc nie moge, ale oddac przeciez moge i prosic o wymiane na replacement?
#5
Napisano 01 września 2012 - 18:07
Czyli tez przy intensywnosci uzytkowania plama sie zwieksza i nasila barwa? A na czuwaniu jest taka dalikatna barwa?
A sluchaj? Pisales reklamacje do Orange ale telefon otrzymales ten Twoj stary, nienaprawiony, czy on czeka w salonie Orange? Tak wnioskuje, bo piszesz, ze oddasz.
O regenersis slyszalem, ze lubi sie bawic w kosztorysy wziete nie wiadomo skad...
---------- Wpis dodano o 18:30 ---------- Poprzedni wpis dodano o 18:27 ----------
Hm... Ok. Zobaczymy. Pracuje w handlu i wiem, ze np reklamacje butow wysylam do producenta i to producent wymienia buty. Jesli takowych nie ma to jest zwrot gotowki i to poducent wystawia korekte a sprzedawca oddaje kase.
OleYek, rozumiem, ze o zupelnie nowego walczyc nie moge, ale oddac przeciez moge i prosic o wymiane na replacement?
Ja obecnie używam starego który wrócił z serwisu. Będę to robił do czasu rozpatrzenia reklamacji. Jeśli zostanie rozpatrzona pozytywnie to oddam stary telefon, a Orange da mi nowego zafoliowanego z 12 m-czną gwarancją.
Co do plamy to tak : pojawiła się przy intensywnym użytkowaniu w ciepły dosyć dzień. Normalnie jest słabo widoczna ale jak powiedzmy pogram w coś lub używam sieci 3g to staje się bardziej widoczna .
#6
Napisano 01 września 2012 - 18:17
#7
Napisano 02 września 2012 - 13:20
#8
Napisano 02 września 2012 - 14:42
#9
Napisano 02 września 2012 - 14:43

#10
Napisano 03 września 2012 - 11:41
#11
Napisano 05 września 2012 - 01:24
Ehh czyli rozumiem, ze Regenersis problem bedzie znalo...
A napiszcie mi prosze jedna rzecz, skoro ten telefon ktory mam byl oznaczony jako iPhone 4 16gb replacement moge wnioskowac, ze ktos z niego korzystal wczesniej i po prostu jakis inny element byl wadliwy i po zlozeniu tego w calosc wydali mi jako teoretycznie nowy, wolny od wad?
Wiec ekran tez moze lacznie pracowac w tym moim tel. ok. 2 lat?
Nie znam sie na tych refurbach i replacementach w ogole
Jak pisalem, prawa strona grzeje sie bardzo i szybko. I wtedy nasila sie ta plama z lewej strony, obok przyciku (-)
Dokładnie, jak to jest z repubami ? A pytanie z innej beczki, wymieniałem iPada 2 pod koniec gwarancji jakos 22/23marzec, iPad zakupiony w dniu premiery 28marca 2011, od ostatniej wymiany przez serwis nie upłyneło jeszcze 6 miesiecy, gwarancja Apple to 12 miesiecy, iSpot zapewnia mi jako sprzedawca 24 miesieczna ochrona tzw. niezgodnosc towaru z umowa, na iPadzie wyskoczyły mi bad pixels, i sie tak zastanawiam, czy jest jaka kolwiek szansa na wymiane urzadzenia na nowe ?

#12
Napisano 05 września 2012 - 08:12
#13
Napisano 05 września 2012 - 08:44
Jeśli więc wymiana nastąpiła na zasadach niezgodności towaru, a nie gwarancji, wszystko startuje od nowa.Art. 10. 1.Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu; termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru. Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, strony mogą ten termin skrócić, jednakże nie poniżej jednego roku.
#14
Napisano 05 września 2012 - 09:00
OleYek, jeśli to sprzedawca wymienił urządzenie na nowe, to jak najbardziej okres odpowiedzialności biegnie od nowa:
Jeśli więc wymiana nastąpiła na zasadach niezgodności towaru, a nie gwarancji, wszystko startuje od nowa.
W przypadku niezgodności jak najbardziej, ale przedpiśca mówił o gwarancji, więc w tym przypadku niestety już nic nie zrobi bo sprzęt mu wymienił zapewne serwis a nie sprzedawca i jak znam życie papier ma z serwisu odnośnie wymiany a nie od sprzedawcy.
#15
Napisano 05 września 2012 - 10:40
#16
Napisano 05 września 2012 - 12:56
OleYek ale ja tez wczesniej pisalem o niezgodnosci, a Ty napsiales, ze nie ma szans na powalczenie o kolejny, nowy.
Ja odpowiadałem Danielowi, nie Tobie.
Za kazdym razem oddaje z tytulu niezgodnosci towaru z umowa. I mnie jako nabywce nie obchodzi kto to wymienia. To logiczne, ze T-Mobile nie ma serwisu tylko zleca to komus. Tyle, ze ja oddaje w T-Mobile uszkodzony telefon i rowniez w T-Mobile odbieram nowy. i serio nie obchodzi mnie gdzie i jak zostalo to wymienione. Wiec mimo iz to jest telefon z nowym IMEI to T-Mobile dalej w tym przypadku odpowiada i to kolejne 2 lata od daty wmienienia, mimo, ze FV mam stara a swistek o nowym telefonie jest z Regenersis...
No i tu jest sedno sprawy, Nie masz świstka, że to T-Mobile Ci wymieniło telefon, tylko masz świstek z Regenesis. Wypną się na Ciebie, bo nie udowodnisz, że to sprzedawca Ci wymienił urządzenie, zresztą sprzedawca ma obowiązek dać Ci nowe a nie refurba i to sprzedawca. Regenesis nie jest stroną, natomiast jeżeli nie napisałeś w niezgodności wyraźnie, że żądasz nowy bądź odstąpienie od umowy, to jest to traktowane jako naprawa i gwarancja nie biegnie dalej. Kluczem tu jest świstek od sprzedawcy. Bez niego jest jednym słowem dupa.
Wkurza mnie tylko jedno.Zaplacilem 2k za iPhone 4, a dostaje teraz jakies refurby, uzywki. Skoro zaplacilem za nowego to chce nowego a nie wymacanego przez innych.
A co mają powiedzieć użytkownicy innych urządzeń, że zamiast urządzenia praktycznie fabrycznie nowego serwisy w Polsce im naprawiają, otwierają, podmieniają i krzywo skłądają a zapłacili tyle samo o ile nie więcej. Nie wiem co masz do refurba, toż to telefon prosto z fabryki...
Jeszcze jedno chlopaki - Replacement to inaczej Refurb tak? Czy jesli odrzuca mi zgloszenie reklamacyjne na te plamy to moge sie upierac ze to byl telefon juz kiedys uzywany nie tylko przeze mnie i ze ten problem moze wynikac z winy dluzszego dzialania niz uzywanie moje, roczne?
Nie możesz, bo powiedzą Ci, że użądzenie nie było nigdy używane, nie wiesz tak na prawdę czy jest nowe czy refurb dlatego, że przy pakowaniu np. pękł wyświetlacz i trafił na refurby.
#17
Napisano 05 września 2012 - 13:15
#18
Napisano 06 września 2012 - 11:15
#19
Napisano 06 września 2012 - 11:32
#20
Napisano 06 września 2012 - 11:47
Ważne info: telefon kupiłem na allegro od człowieka, który dostał go w abonamencie w Kuwejcie. Odkupiłem go od niego po około 1 miesiącu od postawienia pieczątki gwarancyjnej. W lipcu minął rok więc telefon jest po gwarancji.
Czy jest jakakolwiek szansa żebym mógł wymienić telefon na nowy? Jeśli tak to gdzie mam się z nim zgłosić?
Szansa jest za ok 800-1000 zł Ci wymienią w serwisie. Za darmo nie ma takiej możliwości, bo jak sam zauważyłeś, jest po gwarancji. No i oczywiście nie na nowy a na refurba.
---------- Wpis dodano o 12:47 ---------- Poprzedni wpis dodano o 12:45 ----------
Witam, również wyskoczyła mi zółta kropka na ekranie po prawe stronie. Telefon kupiony w sklepie z telefonami i dostałem 24 miesiace gwarancji.
Jeżeli dostałeś od sprzedawcy 24 mies. gwarancji to zgłoś się do sprzedawcy. Apple daje tylko 12.
#21
Napisano 06 września 2012 - 11:52
mhm. ja sie jakos z tym nie zgadzam. No ale mniejsza. Czekam na zalatwienie sprawy, poki co telefonu w systemie Regenersis nie widac.
Ostatnia zmiana statusu urządzenia: 06-09-2012
Status naprawy: W trakcie naprawy w centralnym serwisie - Regenersis (WARSAW) Sp. z O. O.
---------- Wpis dodano o 12:52 ---------- Poprzedni wpis dodano o 12:51 ----------
Szansa jest za ok 800-1000 zł Ci wymienią w serwisie. Za darmo nie ma takiej możliwości, bo jak sam zauważyłeś, jest po gwarancji. No i oczywiście nie na nowy a na refurba.
za ok. 550 zl tez sie da, jesli to wina warstwy LCD.
#22
Napisano 07 września 2012 - 15:07
#23
Napisano 07 września 2012 - 21:31
#24
Napisano 07 września 2012 - 22:09
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych